2014-04-11, 17:32
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Förstår du dig själv äns? Är jag en bordellgubbe för att jag inte gillar sexköps-lagen? Är jag en våldtäktsman för att jag tycker att tjejer skall kunna ta lite ansvar? Är jag en pedofil också när jag anser att pedofila kvinnor alltid får komma undan sina brott? Är jag en massmördare ifall jag vill kommentera vissa brott? Självklart skall kvinnor få komma med vilka påståenden som helst, istället för argument, .... eller?

...men kallar man en hora för en hora, då jävlar!

Svaret på den frågan har du själv och har tydligt satt på pränt här inne på bordellrummet. Det är mitt argument och jag ser att du inte vill diskutera på allvar utan endast ha sista ordet och vara oförskämd och det blir man inte klokare på så jag avböjer mig mer bordelldiskussioner med dig. Någon av oss måste ta sitt ansvar. Så det gör jag nu. Tack men nej tack! Klart slut, pip! Bordellen är stängd för idag och för dig. Amen!
Citera
2014-04-11, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Just. personligen tycker jag nyfödda små gossebarn på 1 timma är det absolut hetaste på marknaden.
Så klart man väljer dessa i första hand. Vill du klaga på det så kan du ju ta ett snack med moder natur. När jag fyller 80 ska jag i present till mig själv åka ner till valfri plats på jorden där man kan köpa sig ett tjog av dessa och ha en riktigt "kul" födelsedag. Har jag köpt dem och "satsat" hela min pension får jag ju göra precis vad jag vill så då ska kuken av. Inget en kvinna ska behöva be om ursäkt för.

Du är inte ensam. Många kvinnor har stulit bebisar. Det är något som de riktiga mammorna knappast är införstådda med. Här är dock hela familjen med på vad som händer och de förstår med säkerhet fördelarna bättre än du och andra översittare.
Citera
2014-04-11, 17:40
Medlem
Citat:
Du är inte ensam. Många kvinnor har stulit bebisar. Det är något som de riktiga mammorna knappast är införstådda med. Här är dock hela familjen med på vad som händer och de förstår med säkerhet fördelarna bättre än du och andra översittare.

Jodu, finns en marknad för bebisar med, och massor med föräldrar som är tvungna sälja sina barn till vidriga förhållanden. betyder inte att det på nått som helst sätt är rätt att utnyttja situationen.
hajjar du? Om du själv har problem att tänka dig gifta dig med en 70-åring att knulla med då du var 16 bast, eller att överlåta din 16 åriga dotter i händerna på ett russin till man på 70, så bör du ha viss insikt om att detsamma nog gäller flickor.

Bara för att man kan, så är det inte rätt på något vis. Äldre gubbar på 70 borde ha mer livsvisdom än så.
Citera
2014-04-11, 18:24
Medlem
gubbjavlars avatar
Det här var ju en skitkul tråd. Jag har fler bra idéer på samma tema: Trevliga personer får fler likes på facebook än otrevliga. Vi borde ha en statlig likesmyndighet som ser till att alla får exakt lika många likes. Där kan vi anställa några personer från det berömda utanförskapet som likeare så slår vi två flugor i en smäll. Sen är det dags för problemet med att folk ler oftare mot snygga och glada människor än mot fula och dräggiga. Då skulle staten kunna införa en leendegarantimyndighet som bara jobbar med att gå runt och le mot fulingar så det blir mer rättvist liksom. Jag tror säkert jag skulle kunna hitta på några fler riktigt bra områden där staten borde gripa in för att saker är "orättvisa"

Eller så vänjer vi oss vid tanken att det inte är en mänsklig rättighet att få använda en annan persons kropp. Det beror väl lite på vad vi tycker är enklast. Nu ska jag ringa Kungen och berätta om min idé. (Kungens kompisar får f.ö. prata mycket oftare med honom i telefon än jag. Men jag ska tillsätta en kungapratarmyndighet som ser till att alla får runga lika mycket till Kungen från och med nu)
Citera
2014-04-11, 18:37
Medlem
retepm.s avatar
Bordeller är definitivt bättre än trafficking och människohandel. Vad fan tänker våra idioter till politiker med?
Citera
2014-04-11, 18:39
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbjavlar
Det här var ju en skitkul tråd. Jag har fler bra idéer på samma tema: Trevliga personer får fler likes på facebook än otrevliga. Vi borde ha en statlig likesmyndighet som ser till att alla får exakt lika många likes. Där kan vi anställa några personer från det berömda utanförskapet som likeare så slår vi två flugor i en smäll. Sen är det dags för problemet med att folk ler oftare mot snygga och glada människor än mot fula och dräggiga. Då skulle staten kunna införa en leendegarantimyndighet som bara jobbar med att gå runt och le mot fulingar så det blir mer rättvist liksom. Jag tror säkert jag skulle kunna hitta på några fler riktigt bra områden där staten borde gripa in för att saker är "orättvisa"

Eller så vänjer vi oss vid tanken att det inte är en mänsklig rättighet att få använda en annan persons kropp. Det beror väl lite på vad vi tycker är enklast. Nu ska jag ringa Kungen och berätta om min idé. (Kungens kompisar får f.ö. prata mycket oftare med honom i telefon än jag. Men jag ska tillsätta en kungapratarmyndighet som ser till att alla får runga lika mycket till Kungen från och med nu)

Skitsnack du behöver inte alls vara trevlig för att få många likes på fjäskbook de som får det är översittare och psykopater som vet hur man manipulerar folk. Dina jämförelse är dessutom efterbliven. Det finns nämligen inget samband mellan dina påståenden och att ha rätt att köpa sex.
Citera
2014-04-11, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.
Bordeller är definitivt bättre än trafficking och människohandel. Vad fan tänker våra idioter till politiker med?

Och inga bordeller alls är definitivt bättre än bordeller, trafficking och männsikohandel.
Citera
2014-04-11, 19:07
Medlem
Citat:
Jodu, finns en marknad för bebisar med, och massor med föräldrar som är tvungna sälja sina barn till vidriga förhållanden. betyder inte att det på nått som helst sätt är rätt att utnyttja situationen.
hajjar du? Om du själv har problem att tänka dig gifta dig med en 70-åring att knulla med då du var 16 bast, eller att överlåta din 16 åriga dotter i händerna på ett russin till man på 70, så bör du ha viss insikt om att detsamma nog gäller flickor.

Bara för att man kan, så är det inte rätt på något vis. Äldre gubbar på 70 borde ha mer livsvisdom än så.

Du kan inte jämföra att röva bort en bebis med rätten att själv få välja vem man gifter sig med. Vill du ha tvångsgifte?
Felet du gör är att du inte kan föreställa dig att människor fungerar annorlunda än vad du själv gör. Bara för att du inte kan tänka dig att gifta dig med en 70-årig man, så vill du tvinga alla andra att inte heller göra det. Dessutom har du mage att försöka undervisa oss som inser att människor är olika till att bli inskränkta och bara kunna utgå från oss själva (som du).

Jösses!
Citera
2014-04-11, 19:17
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retepm.

Vad handlar man i en bordell då? Semlor? De kompenserar oss med alkohol och tjänar lite pengar på att vi kryper omkring och dreglar. Tar hand om oss och ger omvårdnad och talar ett tydligt språk. Kan till exempel sätta upp stora plakat utanför systembolaget: Du dricker väl inte för mycket? Under står det sedan, vodka billigt!

Och skulle det bli en statligt ägd bordell skulle det stå på ett plakat: Du knullar väl inte för mycket?
under det står det, idag är fittan billig och halva priset endast. Kom före 22:00 och du kommer billigt.
De tar hand om oss med andra ord. Tur är väl det? Det är ju riskabelt att låta människor tänka själva.
Vi kan ju börja säga ifrån och bli jobbiga att ha att göra med. Speciellt vi KVINNOR av idag.
Jobbiga små fina och underbara varelser med munnar som spottkobror. Giftiga och starka.
Antagligen skulle bordellerna inte bli långvariga då vi står utanför och spottar OCH gud vare mig väl tänk om mannen kommer in på rummet och har förbeställt sig en liten hora. Hon ligger i sängen och väntar. Mannen kommer in i rummet med penisen i högsta hugg och det visar sig att det är hans dotter som börjat arbeta som en hora.
Senast redigerad av goran744 2014-04-11 kl. 19:24.
Citera
2014-04-11, 19:18
Medlem
Citat:
Du kan inte jämföra att röva bort en bebis med rätten att själv få välja vem man gifter sig med. Vill du ha tvångsgifte?
Felet du gör är att du inte kan föreställa dig att människor fungerar annorlunda än vad du själv gör. Bara för att du inte kan tänka dig att gifta dig med en 70-årig man, så vill du tvinga alla andra att inte heller göra det. Dessutom har du mage att försöka undervisa oss som inser att människor är olika till att bli inskränkta och bara kunna utgå från oss själva.

Jösses!

Du tror alltså på allvar att en 16 årig tjej gifter sig med en 70 årig man för att hon vill och inte för att hon känner sig tvungen för att rädda sin familj?
Du är inte lite naiv i den tron?
Om det skulle vara något naturligt för 16 åriga individer bli handlöst förälskade i 70 åringar och/eller ha sex med 70 åringar, tycker du inte man borde se det lite oftare i sånt fall i rika länder där människor har fulla möjligheter välja sina partners själva utan att behöva tänka på pengar eller bli tvingade av desperata släktingar?
Ser vi många parförhållanden med 54 års ålders skillnad tycker du?
Citera
2014-04-11, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Vad handlar man i en bordell då? Semlor? De kompenserar oss med alkohol och tjänar lite pengar på att vi kryper omkring och dreglar.

Vörför slutar du inte då? Finns det någon som tvingar dig? Vad är problemet?
Citera
2014-04-11, 19:32
Medlem
Citat:
Du tror alltså på allvar att en 16 årig tjej gifter sig med en 70 årig man för att hon vill och inte för att hon känner sig tvungen för att rädda sin familj?
Du är inte lite naiv i den tron?
Om det skulle vara något naturligt för 16 åriga individer bli handlöst förälskade i 70 åringar och/eller ha sex med 70 åringar, tycker du inte man borde se det lite oftare i sånt fall i rika länder där människor har fulla möjligheter välja sina partners själva utan att behöva tänka på pengar eller bli tvingade av desperata släktingar?
Ser vi många parförhållanden med 54 års ålders skillnad tycker du?

Gränsen för myndig kan man naturligtvis debattera. I Sverige menar vi 18 år, och då borde hon rimligtvis vara 18 år för att få gifta sig också. Å andra sidan har jag sett 14-åringa tjejer som skriver mer moget än både dig och goran tillsammans, så det där med 18 år är nog mest en tumme i luften. Tror inte tjejer mognar speciellt mycket mer efter 16.
18 är väl bra eftersom det även gäller killar. Kan ju vara lämpligt med samma gräns för båda könen. Ter sig jämställt kanske, vilket en del tror skulle vara bra.

För övrigt förstår jag att du som feminist inte kan tolerera att en kvinna ser familj som en viktig parameter vid giftermål ...
Försök att tänka rationellt! I fall alla tjänar på det, så är det bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in