Citat:
Ursprungligen postat av
postkran
Som att låta åklagaren avgöra
dommen i en
rättsal, stolpskott.

Dommen i en
rättsal avgörs dock efter frambringande av bevisning från båda parterna. Jag har lagt fram officiella uppgifter från en statlig myndighet i Ukraina. Dessa uppgifter kan säkerligen verifieras om man vill undersöka saken närmare.
Däremot har jag inte fått höra ett enda vettigt motargument som skulle kunna vederlägga dessa uppgifter. Var är er motbevisning?
Citat:
Ursprungligen postat av
Snurren75
Jaha så då är det alldeles säkert 100% sant då. Tänk lite själv för helvete. Hur korkad är du egentligen?
Det räcker inte att med att säga att uppgiften är falsk, bara för att man inte tycker om innehållet i uppgiften. Enligt mig innehåller denna uppgift hög grad av sanningsenlighet, då den kommer från en statlig myndighet. Dessa uppgifter kan verifieras. Rättegången som kommer hållas kommer vara offentlig. Så vill du säga emot dessa uppgifter, så är du mer än välkommen att frambringa någon sorts motbevisning. Det räcker verkligen inte att påstå att något är felaktigt, bara för att man inte tycker om uppgiften.
Vill ni vederlägga säkerhetstjänstens uppgifter så får ni lägga fram bevisning. Annars håll truten. Era egna personliga fantasier är det ingen som bryr sig om här.