2014-04-09, 17:38
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terugflits
Ja jisses, inte ens babbarna som kommenterar håller med honom. Detta måste ju vara något slags mediafulrekord!!

Dessutom har den fan mage att hänga ut kvinnan.
Nej, visst är det bestickande. På Röda Korsets hemsida flöt en störtflod av tårar och empati emot honom, men i flödet på hans privata Facebooksida uttryckte majoriteten av hans landsmän(?) att han var dum i huvudet och betedde sig respektlöst.

... om jag nu generaliserar.
Citera
2014-04-09, 17:40
Medlem
ascHacks avatar
Jag vill veta varför han gick till röda korset om hjälp. Kan inte idioten skaffa sig ett jobb?

Han är en kriminell fjant som pressar fram det hemskt "rasistiska" i deras konversation. Ringer aftonbladet och lägger upp på facebook. Åh, vad kränkt du måste vara abdullah.

Han skriver att han inte är intresserad av politik, men det kanske intresserar honom att svenska staten tänker höja skatten på vårt snus enbart för att kunna ge bidrag till skolor där majoriteten är invandrare.. Bidrag och åter bidrag. Så jävla trött på att man SKA tycka synd om denna sortens människor.
Citera
2014-04-09, 17:41
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascHack
Jag vill veta varför han gick till röda korset om hjälp. Kan inte idioten skaffa sig ett jobb?
Det är oklart. Hans familj "mådde lite dåligt".
Citera
2014-04-09, 17:50
Medlem
Han tycks vara rätt religiös, men vänder sig ändå till röda korset för att få hjälp. Varför inte vända sig till den lokala moskén? Där finns det säkert någon att prata med.
Citera
2014-04-09, 17:52
Medlem
Moixas avatar
Han vänder sig alltså till Röda Korset för hjälp, vilket han får, och medan han väntar på hjälpen som är på väg provocerar han en ideellt arbetande kvinna i förhoppningen att hon ska "erkänna" någonting "kontroversiellt" som han kan smygfilma och sedan lägga ut på internet. Det här är nog det minst hedervärda jag någonsin hört talas om och det var innan jag ens läste att han var kriminell, då blev det inte bara ohederligt och vedervärdigt utan även förbannat jävla irriterande. Och så läser man att kvinnan blir utesluten från sitt arbete.

Det börjar liksom kännas fullständigt onödigt att ens kommentera sånt här; lika bra att låta samhället brinna ned, titta över ruinerna och begrunda vad vi kunde skapat om vi inte var så jävla dumma i huvudet, och sedan hoppa in i lågorna och förintas.
Citera
2014-04-09, 17:53
Medlem
Jaha, Barbro Feldt, heter alltså ondskan personifierad i detta land:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://kommun.redcross.se/falun/vart-arbete/sjukhusvardar/

Kanske vi skulle skicka henne stöd i form av uppmuntrande vykort etc.
Senast redigerad av Psykosomalisk 2014-04-09 kl. 18:07.
Citera
2014-04-09, 18:00
Medlem
r9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykosomalisk
Jaha, Barbro Feldt, heter alltså ondskan personifierad i detta land:

http://kommun.redcross.se/falun/vart-arbete/sjukhusvardar/

Kanske vi skulle skicka henne stöd i form av uppmuntrande vykort etc.

Jag tror att hon skulle uppskatta några tidiga julkort! =) Stackars tant som vill väl. Man står inte med röda korset-bössa i handen om man är ondskan personifierad.
Citera
2014-04-09, 18:01
Medlem
envackerblommas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Nej, visst är det bestickande. På Röda Korsets hemsida flöt en störtflod av tårar och empati emot honom, men i flödet på hans privata Facebooksida uttryckte majoriteten av hans landsmän(?) att han var dum i huvudet och betedde sig respektlöst.

... om jag nu generaliserar.
ja , det finns förnuftiga kurder också, de begriper han e ett svin. hoppas nån postar en länk på domen så de ser att han är kriminell dessutom.
fy fan vad arg ja blir!!
Citera
2014-04-09, 18:08
Medlem
Det finns bara tre fel i den här videon som är upplagd på nätet

1, Gå till en helt oskyldig kvinna, och mot hennes vetskap filma det.

2, Han är jävligt "på" hela tiden, hela tiden citat som "varför, jag förstår inte - förklara" "vad menar du" osv - Provokativa, stöddiga frågor - Så jävla vidrigt att utsätta en gammal dam för detta.

3, Pinsamt av Röda Korset att beröva henne sin anställning pga helt normala, vänliga svar, sunda åsikter och DEFINITIVT INTE RASISTISKA.

Hoppas den jävla idioten förstår att han kanske raserat hennes liv pga detta.

Finns inte ett skit rasism i dessa uttalanden, hon vet inte om att hon filmas heller så uttalanden vägs inte på guldvåg pga detta heller.

Pinsamt
Citera
2014-04-09, 18:09
Medlem
Estresss avatar
Ironiskt att han säger att arbetslösheten "inte beror på oss" och sen får han henne avskedad.
Citera
2014-04-09, 18:14
Medlem
IceEyess avatar
Åsiktspolisen slår till ytterligare en gång.

En av Röda Korsets huvudsakliga grundpelare är väl just att bistå med humanitära hjälpinsatser i utomstående och utsatta länder.
Citera
2014-04-09, 18:14
Medlem
tardudenipruttens avatar
Kan detta va nått för trolljägarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in