2014-04-04, 19:26
Medlem
Akilles-själs avatar
Hästsvans tycker jag är bäst!
Citera
2014-04-04, 23:30
Medlem
Hästsvans e knappast en bra idé då du bara kommer exposea ditt hårfäste maximalt.
Citera
2014-04-04, 23:44
Medlem
Perriss avatar
Du menar att du har höga vikar bara? Göta Petter, det är väl inget att hänga läpp över, rakt spädbarnshårfäste ner till halva pannan är för pojkar, vikar däremot ger karaktär och är ytterst manligt. Basta!

Och det är väl klart att du inte behöver raka av dig håret för att du har vikar, kamma bak gardinen bara så ser du ut som en redig bankdirektör till karl som inte går av för hackor! Och vikarna kommer locka till sig kvinnor som vill segla in och kinesa i din råbarkade erfarna själ.

Glad kam!
Citera
2014-04-05, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingHB
Har detta problem med att mitt hårfäste är väldigt högt på sidorna med denna spets i mitten som är lite lägre belagd. Precis som den store Rooney har, eller hade i varje fall. Min fråga är bara vad man kan göra för typer utav frisyrer med denna sorts hår? Har ganska stora problem med att få till något som ser bra ut. Någon som har exempel på vad som kan göras? Man vill ju se bra ut

Vikar är snyggt, vad som är snyggare är killar med långt hår så låt det växa! Kör på hak-/axellångt och lite rufsigt eller längre. Hårfästet blir inte lika synligt heller om du oroar dig för det.

Raka inte av det snälla. Folk som rakar sina hjässor tror att det döljer deras hårsäckar men man brukar alltid se en konstig obehaglig skuggkontur ändå. Dessutom finns det inget att ta i.
Senast redigerad av spanishcaravan 2014-04-05 kl. 01:08.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in