2014-04-04, 22:09
Medlem
Precis. Det är bara en som givit ut J*akim som MGM. Jag ser även att J*akim dagen till ära fyller år så det finns kanske en promilles chans att detta är det sjukaste pranket i modern tid.
Citera
2014-04-04, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
Verkar onekligen som vi har hittat vår kille.
Joakim Kokko Stranke

Sjukaste bilden:
Hans kompis hade kommenterat "I know you like it" men tog bort den.
http://i61.tinypic.com/2u3xy6u.jpg

Vem fan sitter och skriver till en 8-årig tjej att hon är snygg flera gånger???
http://i62.tinypic.com/wrf5t2.jpg
http://i60.tinypic.com/egq2yq.jpg
http://i58.tinypic.com/xp25q9.jpg

han har inte skrivt hon är snygg flera gånger. De där är ändå normala kommentarer som förekommer mellan syskon, kusiner. Så så fort en person som äräldre tycker en person är vacker är denna pedofil?

Dessutom när bilderna är redigerade på det sättet vet jag många som skulle kommentera i samma ironiska stil.
Citera
2014-04-04, 22:10
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demando
Helt rätt, tror det är svårt att inte hitta kommenterar som kan verka opassande på de flesta personers facebook konton, så det som Defero håller på med är ren idioti.

Väldigt väldigt få som kommenterar "i know you like it " på en misstänkt pedofils bild där han håller om ett småbarn.
Citera
2014-04-04, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpidump
Precis. Det är bara en som givit ut J*akim som MGM. Jag ser även att J*akim dagen till ära fyller år så det finns kanske en promilles chans att detta är det sjukaste pranket i modern tid.

Ja. Precis. Och jag säger inte att vi har vår GM. Men, detta hetsade och letande är varken konstruktivt, eller kommer bidra till något vettigt.
Citera
2014-04-04, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Väldigt väldigt få som kommenterar "i know you like it " på en misstänkt pedofils bild där han håller om ett småbarn.

Jag har bilder på mina syskonbarn där jag skrivit att jag älskar dom, att dom är de vackraste barn jag känner och folk har kommenterat saker såsom du ser ut och trivas, förstår att du älskar dom etc.

Är det lika skumt? Nä.
Citera
2014-04-04, 22:12
Medlem
Demandos avatar
Citat:

Du är medveten om att bilden är tagen för två år sen?

Visst det kanske var ett dåligt skämt eller vad du nu vill kalla det, men det spelar ingen roll, det du gör är mer fel än hans kommentar.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tardumej?
han har inte skrivt hon är snygg flera gånger. De där är ändå normala kommentarer som förekommer mellan syskon, kusiner. Så så fort en person som äräldre tycker en person är vacker är denna pedofil?

Dessutom när bilderna är redigerade på det sättet vet jag många som skulle kommentera i samma ironiska stil.

Oavsett sysken eller inte så är det ganska sjukt att skriva till en 8-årig tjej att hon ser bra ut.
Citera
Medlem
Citat:

Nja, jag tror att du skulle kunna skriva det, fast på en dömd pedofils bild.
Citera
2014-04-04, 22:14
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
Oavsett sysken eller inte så är det ganska sjukt att skriva till en 8-årig tjej att hon ser bra ut.

Ifall detta hade varit det enda man hade att gå på, nej. Men i och med omständigheterna. Psykfallsbilderna, misstanken om att han är GM, bilden där han håller om ett barn, kommentaren han fick på bilden och att själv kommenterar andra bilder. Många bäckar små.
Citera
2014-04-04, 22:14
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goderian2
Nja, jag tror att du skulle kunna skriva det, fast på en dömd pedofils bild.

Då tror du fel.
Citera
2014-04-04, 22:20
Medlem
JSpuns avatar
https://www.facebook.com/joakim.stranke

Kolla hans inlägg om 'Peter Pan'- samma dag som våldtäkten, efter... Är han ett barn i huvudet? Han har sminkat sig dessutom som 'Joker' på flera bilder.... Isåfall såg han sig i samma nivå som en 4-5 åring.. Men aaa... Helt stört...
Citera
2014-04-04, 22:20
Medlem
Citat:
Då tror du fel.

Citat:
Ifall detta hade varit det enda man hade att gå på, nej. Men i och med omständigheterna. Psykfallsbilderna, misstanken om att han är GM, bilden där han håller om ett barn, kommentaren han fick på bilden och att själv kommenterar andra bilder. Många bäckar små.

Nej. Han arbetar vid en förskola (uppenbarligen om allt stämmer) med inriktning mot teater. Gillar cosplay och ritar mycket emo inriktning. Normalt i den subkulturen. Går på konvent. Bilder där han är sminkad är inte en indikation på psykiskt instabilitet.

sluta spela Gta och fifa och gå ut i verkligehten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in