2014-04-01, 15:38
Medlem
Displaceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4tt145
Rautio lämnar Luleå.
Ny SHL-klubb?
2014-04-01, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Displaced
Ny SHL-klubb?

Har ryktats om LHC och Växjö.
2014-04-01, 18:07
Medlem
Mikojans avatar
Vad sysslar nya KHL-laget Jokerit med? http://gd.se/sport/mersport/1.7019353-harjus-nya-klubb-klar

Det här är ingen dubbelvärvning som sätter i gång skrämselhicka hos konkurrenterna. Två habila spelare, som båda känns som have beens. Kan det här verkligen varit de bästa som gått att få från SHL?

Eller har finnarna fler frågetecken på gång?
2014-04-01, 18:19
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Vad sysslar nya KHL-laget Jokerit med? http://gd.se/sport/mersport/1.7019353-harjus-nya-klubb-klar

Det här är ingen dubbelvärvning som sätter i gång skrämselhicka hos konkurrenterna. Två habila spelare, som båda känns som have beens. Kan det här verkligen varit de bästa som gått att få från SHL?

Jokerits budget är inte jättestor om man jämför med andra KHL lag. Gissar på att Harju och Omark blir spelare i andrakedjan.

Dessutom så har det potential att bli bra, Omark levererade ju sist han var i KHL.
2014-04-01, 18:26
Medlem
Thains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsrök
Nu har jag iofs inget mot Växjö. Fast med tanke på klubbens ålder och att deras j-verksamhet ännu inte riktigt kickat igång ännu, så blir det inte många svenska spelare kvar att välja på om du ha svårt med att de spelat mot Växjö i ungdomsåren.

Vill du verkligen bara ha utlänningar i laget?

Jag har inget emot Fantenberg, det jag menade var bara att jag tror Fantenberg inte vill spela i Växjö. Som jag skrev, mycket med tanke på rivaliteten i ungdomsåren i Troja
Senast redigerad av Thain 2014-04-01 kl. 18:29.
2014-04-01, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thain
Jag har inget emot Fantenberg, det jag menade var bara att jag tror Fantenberg inte vill spela i Växjö. Som jag skrev, mycket med tanke på rivaliteten i ungdomsåren i Troja
Han heter Fjantenberg och kallas för Fjanten. Hur som Fjanten spelar bara för pengar och Växjö ska ju inte vara snåla på sånt.
2014-04-01, 23:41
Medlem
SDGRNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan

Om Pajen kan spela i KHL och samtidigt vara så gott som given i Mårts landslag exl. OS så nog platsar dessa två pajsare i KHL också. Enligt mig
2014-04-02, 10:52
Avslutad
Har fått kännedom genom 1 person som har " relativt " god insyn inom Leksand att Salo presenterar ett eller flera nyförvärv till kommande säsong under veckan.

Det skall röra sig om 1 svensk och en import.

Jag hoppas på Sallinen från Blues och någon bra back från SHL. Det skulle sannerligen kännas riktigt bra.
2014-04-02, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks
Per Svartvadet lär få sparken och någon lär tända eld på Fjällräven Center om det är ett aprilskämt.

Nej inte mer sånt tack.

Nu gäller det iofs detta bara MODO-staden men ändå

själv hoppas jag på att daniel grillfors stannar i linköping
Senast redigerad av bykvarn 2014-04-02 kl. 11:56. Anledning: skrev fel
2014-04-02, 12:47
Medlem
Illusioners avatar
Andersén på Instagram idag:

"Time to fly home to Sweden. Thank you all Severstal fans for all the love and support these two years! Take care everyone!"

Ingen förlängning med dem alltså. Känns som att Brynäs ligger rätt bra till nu.
2014-04-02, 12:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Andersén på Instagram idag:

"Time to fly home to Sweden. Thank you all Severstal fans for all the love and support these two years! Take care everyone!"

Ingen förlängning med dem alltså. Känns som att Brynäs ligger rätt bra till nu.

Törs man hoppas på en återkomst i Leksand?
2014-04-02, 13:25
Medlem
Displaceds avatar
Vore helt sjukt om han väljer Leksand före Brynäs.

Kan någon länka hans instagram förresten? Den dyker ju inte upp vid sökning.
Senast redigerad av Displaced 2014-04-02 kl. 13:34.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in