Citat:
Ursprungligen postat av
Deathead
Kom till Helsingborg 14:00 och då såg jag Helsingborgs yngre utanför arenan, väl inne på arenan såg jag topp killarna från Frontline så detta sjuka överfall tror jag inte gjort av Helsingborgs firmor. Finns folk som kallas kickers eller yngre folk som vill och som ser sin chans att visa sig. Det rånas o slås ner folk dagligen, denna gång var det en supporter. Säger inte att det var så men kan varit några idioter som när båda tågen gick såg kickergänget sin chans.
Har otroligt svårt att se att GM skulle vara en random supporter som inte är medlem i någon organiserad supportergrupp. Förmodligen är det någon firmagrabb, ultrasmedlem eller kickersgrabb som druckit mycket, snortat lite koks samt missbrukar bola och då tror han e kung av världen. För dessq grabbar är tjackpundare. Den som säger annat har ingen koll. Dessa grabbar har grovt psykiska problem.
Sen är jag intresserad på hur polisen kunde missa att spärra av områden där DIFs marsch gick? I Stockholm så är de snutat överallt vid derbyn och andra supportertåg. Man tycker ju att polisen borde gått i täten, sidan och i ryggen av tåget.