2014-03-24, 13:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheGolemFighter
När det är en triazolo och halcion innebär det då att den inte kommer synas på stickor som t.ex. etizolam? Isåfall är det verkligen ett tillskott till den svenska marknaden

En postare på Drugs-forum skrev att metaboliterna av adinazolam är estazolam, N-desmetyladinazolam och alfa-hydroxialprazolam. Den sista är en av metaboliterna som Xanor ger och den syns ju på stickor, men jag vet inte om det är just den man ser det på?
Citera
2014-03-25, 09:52
Medlem
abasins avatar
TT har nu tagit in denna som test och har ett begränsat antal i lager just nu.
Tabbarna ligger på 30mg/st och kostar 10 kr.
Citera
2014-03-25, 10:18
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
En postare på Drugs-forum skrev att metaboliterna av adinazolam är estazolam, N-desmetyladinazolam och alfa-hydroxialprazolam. Den sista är en av metaboliterna som Xanor ger och den syns ju på stickor, men jag vet inte om det är just den man ser det på?

som diklazepam historien då, olagliga metaboliter.
kan man lika väl äta alprazolam.
Citera
2014-03-25, 10:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
som diklazepam historien då, olagliga metaboliter.
kan man lika väl äta alprazolam.

Många som skrivit under på att estazolam är något i hästväg. Jag vet inte hur det där fungerar, om det är metaboliterna som är aktiva och ger effekten?
Men om den här är som en blandning av estazolam och alprazolam + sin egna unika verkan så låter det som att den kommer slå Xanor på fingrarna.

Fortfarande har det inte dykt upp något analysresultat om premazepamen TT sålde...
Citera
2014-03-25, 17:40
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sniffing
Dos på Adinazolam för att få effekt?

20mg 30mg 50mg?

Står en undersökning att 60mg om dagen inte var farligt.
Men det var under 12 timmar.

Kan man ta 40mg på en gång och få effekt? Eller krävs det mer?

/
Sniffing:
35mg Adinazolam som engångsdos är säkerhetsmessigt vältolererad samt effektiv utan hälsovådliga risker vid intag av EN dosering á 35mg Adinazolam och väntar minst 10-14h innan nästa intag sker.

Säkerhet & minimal risk att drabbas av obehag samt eventuella bieffekter är det viktigaste.
Citera
2014-03-25, 18:21
Medlem
TheGolemFighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko

Även estazolam ger utslag på benso stickor tyvärr Fick en lista igår av min kontaktperson på exakt alla ämnen som ger utslag på benso på sticka haha smart gjort av han, well well klagar inte
Citera
2014-03-26, 03:30
Medlem
Adinazolam är skit. Vänta på CS ist det är 1-2mg och låga doseringar som ger effekt är bättre än 60mg. Mög benzo. TT SÅLDE MIG FALSKA PREMAZEPAM OCH JAG HAR FÅTT SVARET OCH ATT SÄLJA DET SOM BENZO. KOLLAR NI INTE FÖRST VAD NI TSR IN? Lägger upp lappen jag fick Pål TTś tråd
Citera
2014-03-26, 12:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tapio5
Adinazolam är skit. Vänta på CS ist det är 1-2mg och låga doseringar som ger effekt är bättre än 60mg. Mög benzo. TT SÅLDE MIG FALSKA PREMAZEPAM OCH JAG HAR FÅTT SVARET OCH ATT SÄLJA DET SOM BENZO. KOLLAR NI INTE FÖRST VAD NI TSR IN? Lägger upp lappen jag fick Pål TTś tråd

Lägg upp den i premazepam-tråden istället. Nu har alla svärtat ner premazepam som benso, men så var det inte ens premazepam om jag har tolkat dig rätt? Lite svårt att fatta vad du menar.
I så fall kanske du inte ska skriva att adinazolam är skit, ifall risken finns att det heller inte är adinazolam.
Citera
2014-03-26, 13:50
Medlem
DampNisses avatar
Citat:
Adinazolam är skit. Vänta på CS ist det är 1-2mg och låga doseringar som ger effekt är bättre än 60mg. Mög benzo. TT SÅLDE MIG FALSKA PREMAZEPAM OCH JAG HAR FÅTT SVARET OCH ATT SÄLJA DET SOM BENZO. KOLLAR NI INTE FÖRST VAD NI TSR IN? Lägger upp lappen jag fick Pål TT? tråd

Tills bevisen kommer så är du en smutskastare.
Citera
2014-03-26, 14:59
Bannlyst
Citat:

Vem har du fått Adinazolam ifrån?

TT?
Citera
2014-03-28, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av abasin
TT har nu tagit in denna som test och har ett begränsat antal i lager just nu.
Tabbarna ligger på 30mg/st och kostar 10 kr.

Helvete! Jag skulle precis till att beställa, men de gick åt med blixtens hastighet. Nån härifrån som hann testa?
Citera
2014-04-01, 22:17
Medlem
PellAlsings avatar
Nu djävular vill folket ha lite satans jävlar rapporter om denna benso. Är den 50% av "premazepam" så lägger jag en stor-order!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in