2014-03-26, 08:03
Medlem
mr beefcakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
e själv lite undrande då ja inte tradeat på ett par veckor.. Känns sådär med IF just nu iaf...på PS iaf.. kört en del med olika IF men verkar som det är svårare nu...kanske jag som fokuserar på fel spelare

consumebles. marknaden e helt i botten så d e bara att köpa på er så mycket ni kan och vänta på att priserna stiger. chem-marknaden e ganska död dock
Citera
2014-03-26, 08:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr beefcake
consumebles. marknaden e helt i botten så d e bara att köpa på er så mycket ni kan och vänta på att priserna stiger. chem-marknaden e ganska död dock

föredrar att inte tradea med consumables för det krävs oerhört stor mängd för att det ska ge någon märkbar profit..då föredrar jag IF spelare
Citera
2014-03-26, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Jag tänkte börja tradea lite idag, någon som vet vilken metod som funkar bäst just nu? Inform, Player-chemistry metoden eller vad?

Citat:
e själv lite undrande då ja inte tradeat på ett par veckor.. Känns sådär med IF just nu iaf...på PS iaf.. kört en del med olika IF men verkar som det är svårare nu...kanske jag som fokuserar på fel spelare
Om ni redan har en del coins så testa trejda med informs. Köp 5-10 st av en eller flera olika populära ifs (beroende på hur mycket coins ni har) sen relistar ni dom för 10-20 k högre än vad ni köpte dom för och upprepa så ofta ni kan. Jag började med detta för ca 6 veckor sedan, hade då 400 k, har nu Zlatan i mitt lag plus att jag har 50 hyfsat dyra informs på marknaden för tillfället, så skulle kunna köpa Ronaldo också om jag gjorde mig av med mina informs
Citera
2014-03-26, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonsjo
Om ni redan har en del coins så testa trejda med informs. Köp 5-10 st av en eller flera olika populära ifs (beroende på hur mycket coins ni har) sen relistar ni dom för 10-20 k högre än vad ni köpte dom för och upprepa så ofta ni kan. Jag började med detta för ca 6 veckor sedan, hade då 400 k, har nu Zlatan i mitt lag plus att jag har 50 hyfsat dyra informs på marknaden för tillfället, så skulle kunna köpa Ronaldo också om jag gjorde mig av med mina informs

jo har gjort i stort sett samma sak..vet dock inte vilka IF jag ska satsa på i dagsläget...
Citera
2014-03-26, 10:04
Medlem
No6s avatar
Gillar inte att tradea med consumables, man tjänar så sjukt lite per card. Ska testa att tradea med informs istället har cirka 500K, la ut typ 400k på 100k packs -_-
Citera
2014-03-26, 10:05
Medlem
KnaazMannens avatar
Nån här som lirar Belgiskt lag?
Citera
2014-03-26, 10:22
Medlem
Citat:
jo har gjort i stort sett samma sak..vet dock inte vilka IF jag ska satsa på i dagsläget...
Satsa på spelare från senaste totw, dom har visserligen stigit lite i pris sen i måndags, men är fortfarande sjukt billiga. Gerrard, Buffon, Koscielny och Godin fungerar alla riktigt bra
Citera
2014-03-26, 10:23
Medlem
Hej, finns någon bussig människa som har lust att slänga ihop ett fitnesslag som inkluderar Kim Ojo, blev sugen att testa honom. Suttit och pillat i futhead men inte fått till något bra. Och någon som spelat med honom innan som kan ge en kortare review?

http://www.futhead.com/14/players/8668/kim-ojo/
http://www.youtube.com/watch?v=dDPJ4GrhrV4

Vill inte ha ett rent silverlag, men några stycken gör inget. Budget ~30 k. Krav är att det ska vara 4 backar, och han ska helst vara placerad till höger i ett 2-manna anfall. Ingen high attacking på mittbackar heller. Sen kör jag helst formation med yttrar där de har 4* skills och rätt fot vänd inåt i planen, samt en stark centralmittfältare som vet hur man försvarar.
Citera
2014-03-26, 10:40
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnaazMannen

ja, eftersom jag kör PL också så passar dem bra ihop.

Vad undrar du?
Citera
2014-03-26, 10:46
Medlem
PeopleSucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnaazMannen

http://www.futhead.com/14/squads/8035658/

inkluderar dock trollfacet med sne belgienflagga som RB
Citera
2014-03-26, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonsjo
Satsa på spelare från senaste totw, dom har visserligen stigit lite i pris sen i måndags, men är fortfarande sjukt billiga. Gerrard, Buffon, Koscielny och Godin fungerar alla riktigt bra

godin har jag tradeat lite med...ska prova de andra men där måste man räkna med tax vilket innebär att man måste höja priserna rejält för att gå med profit
Citera
2014-03-26, 10:55
Medlem
haammpes avatar
Tror ni rooney kommer med i totw?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in