2014-03-25, 14:26
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Hur kan vissa hosta Rooftop Rumble om och om igen? När en är klar så dyker samma kille upp igen och hostar efter bara en minut. När min polare ringer så får han aldrig upp den så ofta som många andra verkar få.

Man behöver inte ringa Martin. Gå in på Start-online-jobs-rockstar created-missions-RR
Citera
2014-03-25, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghuler
Jo, han lyckades ju sno min tank som var inklämd i en gränd, på sista versen på grund av ***** (fem stjärnor) i nästan 10 minuter. Det enda han kunde göra var klämma av ett skott och på så sätt döda mig och sig själv vilket gjorde att jag fick se kill-scoren mellan honom och mig. Den var 8-1 till mig eller nått. Och alla ni andra hade väl liknande stats mot honom.

Måste säga att han var väldigt envis.

Ha ha ja alla vi hade nog oxå sådana stats emot honom, sen vet jag inte om han var envis lr ja DADARA...
Citera
2014-03-25, 14:31
Medlem
Citat:
Just nu är väl uppdragen Coveted och Rooftop Rumble de som folk använder mest för att grinda stålar.

18.000 någonting för relativt snabba uppdrag.

Men de är man galet trött på, race kan ge upp till 20k, men då måste de vara ganska långa och du måste slå minst 7 andra spelare. Och det är ju inte alltid det enklaste om man själv är lågrankad och inte har alla mods som högrankade har.

EDIT: jag kom just på vad jag ska försöka göra ikväll när jag kommer hem från jobbet, jag ska försöka klara Rooftop Rumble "Hard" med bara Pistol och åka Faggio upp till Martin.

Då kanske det blir en liten utmaning.

vilken level krävs för dom uppdragen? kan man klara dom själv utan några större problem?

och vart hittar jag uppdraget
Citera
2014-03-25, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BinoBuse
vilken level krävs för dom uppdragen? kan man klara dom själv utan några större problem?

och vart hittar jag uppdraget
Coveted LvL 36 & RR 75

Och med de vapen du har då klarar du lätt båda själv. Vore ju en utmaning att köra dom med endast pistolen som nån ovan skrev. Netto vinsten blir ju bättra då, kulorna är ju billigare än rifle ammo

Startas enklast via Start/Online/job/mission

Går ju även göra en playlist, om du ska nöta (inte för jag vet hur man gör)

/J
Citera
2014-03-25, 14:58
Medlem
Vad kostar det att köpa 1 miljon GTA-Dollar i riktiga pengar?
Tar så sjukt lång tid att få ihop lite cash i GTA V online.
Senast redigerad av Kaymano 2014-03-25 kl. 15:02.
Citera
2014-03-25, 15:42
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Hur kan vissa hosta Rooftop Rumble om och om igen? När en är klar så dyker samma kille upp igen och hostar efter bara en minut. När min polare ringer så får han aldrig upp den så ofta som många andra verkar få.

Pausmenyn.

Jobs>host job > Rooftop Rumble. Alla jobb du har genomfört och låst upp finns i listan där.
Citera
2014-03-25, 15:54
Medlem
Shotgun92s avatar
Frågar igen.

Någon som vet om däckbyten påverkar prestandan på bilen? Alltså om det förändrar väghållningen/hastighet mm?

Har hittat min hobby i GTAO!
Joinar en freeroam, ringer lester och lägger bounty på den spelaren med högst LVL i lobbyn (om nu denne spelare ej har crew members inne som i vanliga fall dödar han)
När detta är gjort blir det att ringa pegasus hämta min buzzard och jakten kan börja!

När jag lyckats döda killen jag satt bounty på så brukar man få ett drygt sms på sin telefon och därefter "name" has sent mercenarys after you" samt att han lägger en bounty på 9k på dig

Men det slutar inte där, När jag dödat denna trevliga kille så tar jag nästa höglevlade dude och lägger bounty på denne and so it goes on

"lägger aldrig en bounty på mer än 2k"

Detta är väldigt roligt för dom som vill bli bättre på heli skillsen samt om man finner freeroam lite tråkigt!
Citera
2014-03-25, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shotgun92
Frågar igen.

Någon som vet om däckbyten påverkar prestandan på bilen? Alltså om det förändrar väghållningen/hastighet mm?

Joinar en freeroam, ringer lester och lägger bounty på den spelaren med högst LVL i lobbyn (om nu denne spelare ej har crew members inne som i vanliga fall dödar han)
När detta är gjort blir det att ringa pegasus hämta min buzzard och jakten kan börja!

När jag lyckats döda killen jag satt bounty på så brukar man få ett drygt sms på sin telefon och därefter "name" has sent mercenarys after you" samt att han lägger en bounty på 9k på dig

Men det slutar inte där, När jag dödat denna trevliga kille så tar jag nästa höglevlade dude och lägger bounty på denne and so it goes on

Detta är väldigt roligt för dom som vill bli bättre på heli skillsen samt om man finner freeroam lite tråkigt!

Passa dig att skriva att du gillar att döda folk i GTA, är så många här inne som tar illa vid sig av att man dödar dem...
Citera
2014-03-25, 15:59
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Vad kostar det att köpa 1 miljon GTA-Dollar i riktiga pengar?
Tar så sjukt lång tid att få ihop lite cash i GTA V online.
Jag tror jag köpte $500.000 för ~65:- SEK, så jag förmodar att en miljon ligger någonstans mellan 100:- och 120:-
Citera
2014-03-25, 16:05
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Frågar igen.

Det där ska man göra om man är två, då kan en styra helikoptern och en sköta missilbombandet. Det går snabbt att utplåna en hel lobby om man har ett bra samspel.
Citera
2014-03-25, 16:12
Medlem
Shotgun92s avatar
Citat:
Det där ska man göra om man är två, då kan en styra helikoptern och en sköta missilbombandet. Det går snabbt att utplåna en hel lobby om man har ett bra samspel.

Nja haft medpassagerare innan, föredrar att styra missilerna på egen hand. Blir lite klumpigt med 2st.

Sen om någon pajas skjuter min buzzard så åker jag högt upp i luften nära ett buzzard spawn hoppar ut och när den sprängts så ringer ja pegasus och beställer en ny, sedan glider man fint ner till sin färska nya chopper
Citera
2014-03-25, 16:24
Medlem
Ghulers avatar
Citat:
Nja haft medpassagerare innan, föredrar att styra missilerna på egen hand. Blir lite klumpigt med 2st.

Sen om någon pajas skjuter min buzzard så åker jag högt upp i luften nära ett buzzard spawn hoppar ut och när den sprängts så ringer ja pegasus och beställer en ny, sedan glider man fint ner till sin färska nya chopper

Nej nej, det blir inte klumpigt med två, det går utmärkt om båda har mickar och samspelar. Däremot gillar jag inte att köra ensam för missilerna vill bara låsa på snutarna hela tiden. Eller har du något tips där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in