2014-03-09, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greenbridge
Funderar på att ta en ganska stark dos, har tagit 15-20mg flera gånger men vill gärna se lite mer än bara starka färger ljus och mönster. Hur likt LSD är 2c-b i större doser? Vill gärna se lite sjukare saker typ feta färgskiftningar, saker morphas och sånt. Hur mycket bör man ta, 45-60, mer? Har stor tillgång.

Inte alls likt.
Det är bara att prova dig fram, 2cb håller en låg mindfuck så risken för att någonting ska gå dåligt är ju inte direkt överhängande. Har slängt i mig 50mg flera gånger, det är inte så intressant men det kanske bara är jag som tycker det.
Citera
2014-03-10, 18:13
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Funderar på att ta en ganska stark dos, har tagit 15-20mg flera gånger men vill gärna se lite mer än bara starka färger ljus och mönster. Hur likt LSD är 2c-b i större doser? Vill gärna se lite sjukare saker typ feta färgskiftningar, saker morphas och sånt. Hur mycket bör man ta, 45-60, mer? Har stor tillgång.

50 mg kommer du ganska långt på. Det är inte alls likt LSD, man får aldrig något riktigt meningsfullt mindfuck på 2c-b enl min mening. Men kul är det! vill du vara ekonomisk och inte bryr dig om ruslängden så kan du ju snorta i stället, det blir en jävla skjuts redan på 35-40mg.

Jag tycker dock att de absolut gör sig bäst i doser kring 30-35mg oralt i goda vänners lag. Ingen introspektion att tala om här inte.
Citera
2014-03-12, 12:53
Medlem
Greenbridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shine_
50 mg kommer du ganska långt på. Det är inte alls likt LSD, man får aldrig något riktigt meningsfullt mindfuck på 2c-b enl min mening. Men kul är det! vill du vara ekonomisk och inte bryr dig om ruslängden så kan du ju snorta i stället, det blir en jävla skjuts redan på 35-40mg.

Jag tycker dock att de absolut gör sig bäst i doser kring 30-35mg oralt i goda vänners lag. Ingen introspektion att tala om här inte.
Tack för svaren, låter som det är värt att testa kanske det dubbla jag tagit innan. Ska bli intressant!
Citera
2014-03-21, 02:37
Medlem
Tycker 15-20mg nasalt brukar ge rätt kraftiga visuals men inte mindfuck i LSD klass. Mer än 30mg nasalt är nästan onödigt. Tar du 50 mg kommer du inte kunna se annat än fraktaler på ett bra tag.
Citera
2014-03-21, 11:05
Medlem
Greenbridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megakaka
Tycker 15-20mg nasalt brukar ge rätt kraftiga visuals men inte mindfuck i LSD klass. Mer än 30mg nasalt är nästan onödigt. Tar du 50 mg kommer du inte kunna se annat än fraktaler på ett bra tag.
Tycker bättre om att ta oralt faktiskt och då behöver jag ju mer än nasalt, så funderar på att ta antingen två eller tre 15 mg kapslar imorrn
Citera
2014-03-21, 15:25
Medlem
Luftfrikadelles avatar
Hej, har ni något bra förslag på hur jag ska fylla mina kapslar med 20mg 2c-b? Min våg väger endast två decimaler...
Citera
2014-03-21, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftfrikadelle
Hej, har ni något bra förslag på hur jag ska fylla mina kapslar med 20mg 2c-b? Min våg väger endast två decimaler...

köp en bättre våg
Citera
2014-03-21, 21:16
Medlem
KJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftfrikadelle
Väg upp 100mg och dela det på fem. Inte perfekt men det funkar.
Citera
2014-03-23, 18:28
Medlem
Som jag förstått är 2C-B en drog som är mer underhållning än insiktligt? Är det en drog man kan ta och bara ha kul med eller är det något helt annat?
Citera
2014-03-23, 23:15
Medlem
Greenbridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlytandeAlkis
Som jag förstått är 2C-B en drog som är mer underhållning än insiktligt? Är det en drog man kan ta och bara ha kul med eller är det något helt annat?
Jag skulle säga att det är mer för underhållningens skull.
Har dock testat det i en lugn miljö hemma med bara en kompis och fick då en del insikter som kan liknas med syra. Men som sagt bäst för att ha kul med ett gäng kompisar eller på krogen och se fina färger
Citera
2014-03-23, 23:17
Medlem
Greenbridges avatar
Testade igår att köra 30 mg oralt och ca 5 mg nasalt + en joint brunt och tycker själv det blev lite för intensivt med alla jävla fraktalmönster. Håller mig nog runt 15 mg om jag kör igen.
Citera
2014-03-25, 01:41
Avslutad
Citat:
Testade igår att köra 30 mg oralt och ca 5 mg nasalt + en joint brunt och tycker själv det blev lite för intensivt med alla jävla fraktalmönster. Håller mig nog runt 15 mg om jag kör igen.
Är du säker på att du saknar det du söker?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in