Öppnade mina 5 FUT celebrationpacks idag, och fick Eto´o och Lahm, kan inte sälja dessa spelare. Har hört att man kan sälja dem efter 10 spelade matcher med dem, stämmer det?
Be nu alla till FUT gudarna att inga fler HH dyker upp på över en vecka så marknaden iaf kan gå tillbaka något till det förflutna.
Har ~40k på banken och spelare på transfern till ett värde av ca 3-4 millar.
Kollade på Bosquets stats.
Enligt kortet har han 77 i Pass, men kollar man närmare så har han 85 på short pass och 79 på long pass.
Vad är det som drar ned hans stats till 77??
Kollade på Bosquets stats.
Enligt kortet har han 77 i Pass, men kollar man närmare så har han 85 på short pass och 79 på long pass.
Vad är det som drar ned hans stats till 77??
Tjena flashbackare! Är det värt att köpa Xbox One lr PS4 enbart för att spela FIFA? Eller är skillnaden minimal mellan konsolerna. Förstår att det lätt är värt om man tänker spela andra spel också som är avsevärt bättre på nextgen. Men jag spelar endast FIFA så då är ju frågan om det är värt det.
Jag köpte precis PS4 och spelar endast FIFA. Om det egentligen värt att köpa en ny konsol för att endast spela FIFA 14? Nej. Ska man däremot fortsätta och tänkte spela FIFA 15, 16 osv, då kan man väl lika gärna köpa konsolen nu och uppleva ett bättre FIFA 14.
tips på roliga spelare att bygga ett lag runt? ingen legend, men gärna IF. ingen vanlig tråkig spelare, men ändå effektiv budget på laget är max 1,5 mille, men spelaren får gärna kosta mycket mindre än så
tips på roliga spelare att bygga ett lag runt? ingen legend, men gärna IF. ingen vanlig tråkig spelare, men ändå effektiv budget på laget är max 1,5 mille, men spelaren får gärna kosta mycket mindre än så
Har Sentinel applicerat på David Luiz vilket ska ge 3+ i huvudspel och försvar, men när jag in-game går in och kollar på hans stats är de likadana som från början. Ska det vara så?
Bumpar den här igen för att se om jag kan få något riktigt svar?