2014-03-18, 19:55
Bannlyst
Titta i smyg.
Citera
2014-03-18, 19:57
Medlem
Säg att du vill titta och att hon måste acceptera det om hon vill leva med dig.

Alla har rätt att unna sig själva.
Citera
2014-03-18, 19:58
Medlem
Vill gärna ha svar från tjejer.
Hur gör ni, tycker ni som hon?

@ Ensamhet.

Jag skiter ju i om jag får eller inte får titta. Tittar ju inte bort om jag sitter hemma utan henne. Ser inte anledningen.
Citera
2014-03-18, 20:00
Medlem
Är hon snygg så borde du ju vilja se henne naken.

Mn du kanske har tröttnat på hennes kvinnopung(alternativt fittpung) och vill se lite annat?
Har hon stor?
Senast redigerad av pure.gold 2014-03-18 kl. 20:05.
Citera
2014-03-18, 20:00
Medlem
GrowlingMachiness avatar
Har hon dåligt självförtroende? Brukar hon titta på andra killar på stan/bussen/stranden osv?

Har hon få vänner/kontaktnätverk?

Sen tycker jag det är extremt löjligt från hennes sida att hon förbjuder dig att se nakna kvinnor på tv om ni sitter där och slöar. Sen borde du prata med henne om att hennes kontrollbehov är inget man bygger förhållanden på och att hon borde lita mera på dig. Du är ju med henne i första början för att du älskar henne vilket hon borde fatta?
Citera
2014-03-18, 20:05
Medlem
Klart som fan att man vill se henne naken. Tittar ju på henne. Jag googlar inte fram nakna bilder/porr bara för att. Andra kvinnor finns inte i min värld så att säga.
Tittar vi på TV eller så och det råkar komma nakna/halv nakna brudar inget jag kan hjälpa lxm.

Hej tv4 kan ni ''blura'' halv/nakna tjejer när de kommer upp

@ GrowlingMachines

Dålig självförtoende? Hur kan det påverka? Har sagt ti henne 1000 gånger att hon är vacker/snygg/ser as bra ut, vilket hon gör inget snack om saken lxm.
Citera
2014-03-18, 20:06
Medlem
Dupeas avatar
Vilken ynkedom. Är du man eller amöba? Ger du efter för dylika idiotier från en uppenbart väldigt osäker tjej så kommer hon snart kräva mer begränsningar i ditt liv.
Citera
2014-03-18, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privatiseringen
Klart som fan att man vill se henne naken. Tittar ju på henne. Jag googlar inte fram nakna bilder/porr bara för att. Andra kvinnor finns inte i min värld så att säga.
Tittar vi på TV eller så och det råkar komma nakna/halv nakna brudar inget jag kan hjälpa lxm.

Hej tv4 kan ni ''blura'' halv/nakna tjejer när de kommer upp

@ GrowlingMachines

Dålig självförtoende? Hur kan det påverka? Har sagt ti henne 1000 gånger att hon är vacker/snygg/ser as bra ut, vilket hon gör inget snack om saken lxm.

Har hon en härlig kvinnopung?
Citera
2014-03-18, 20:08
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Fråga varför du skulle bli upphetsad av några halvnakna tjejer på tv när du regelbundet har tittat på porr på datorn sedan du var 13 år gammal

Hade jag lätt sagt om min gumma kom med såna där jävla dumheter
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Vilken ynkedom. Är du man eller amöba? Ger du efter för dylika idiotier från en uppenbart väldigt osäker tjej så kommer hon snart kräva mer begränsningar i ditt liv.

Tycker ju exakt så.

Men vad säger ni tjejer? Varför tror ni det är så och om ni gör så själva varför gör ni så?
Citera
Medlem
Sigstens avatar
Snälla säg att du trollar för fan.

Kom igen nu, du kan inte vara så mesig på riktigt alltså.

Du skämtar, eller hur?
Citera
2014-03-18, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Fråga varför du skulle bli upphetsad av några halvnakna tjejer på tv när du regelbundet har tittat på porr på datorn sedan du var 13 år gammal

Hade jag lätt sagt om min gumma kom med såna där jävla dumheter

Haha, du fick mig att skratta.
Oj, porr har jag slutat med. Behövs ej
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in