2014-03-14, 00:24
Medlem
Skulle jag vilja sabbotera en bil totalt utan att dra till mig allt för mkt uppmärksamhet så skulle jag nog slå in en a/b stolpe vid rutan är grymt svårt att byta en sådan med godkänt resultat...
Citera
2014-03-14, 01:14
Medlem
Atesslas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxor1
Skulle jag vilja sabbotera en bil totalt utan att dra till mig allt för mkt uppmärksamhet så skulle jag nog slå in en a/b stolpe vid rutan är grymt svårt att byta en sådan med godkänt resultat...

Så du skall slå in a stoplen utan att dra till dig någon uppmärksamhet? Är det ett bra och tyst sätt tycker du?

Citera
2014-03-14, 01:33
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Kryp under bilens motorutrymme och skär av tändkablar, drivremmar och diverse slangar du kommer åt. Beroende på om du vill att sabotaget ska synas: slå hål i oljefiltret och nån tjock kylarslang eller skruva bort oljepluggen.
Citera
2014-03-14, 07:57
Medlem
hanklennarts avatar
En solig dag som denna kan du med fördel tömma bromsvätska på lacken .
lacken kommer då bli helt fuckad.

Eller töm lite lim i kanten mellan tak och dörr så kommer det bli svårt att komma in.

annars är ju som det stog tidigare plugga avgasröret med nått väldigt effektivt och svårt att hitta om det inte hänger ut en banan ur slutöret.
Citera
2014-03-15, 00:39
Medlem
orvarens avatar
Ett par burkar startgas,som man fäster runt grenröret med ståltråd..
(bilen blir iofs inte obrukbar,men det blir en "festlig" effekt då man kört ett tag.. )
Citera
2014-03-15, 01:22
Medlem
Omtanksams avatar
Hoppas den som skall utsättas för detta verkligen gjort sig förtjänt av det. Det är lågt som fan att trasha andras bilar. Bättre att konfrontera och utdela fläskläpp och igensvullet öga.
Citera
2014-03-15, 08:55
Medlem
Släpp på hjulen

Skämtåsido, konstigt att ingen kommenterat det ännu, förvånande, Gör dock inget så någon kan komma till skada!!!

Trycka in nått i avgasröret, fylla lim i dörrlåset så inte ägaren kommer in (om han inte har fjärrlås) Limma i dörrposten/listen med nå karlssons klister så det sitter fast och blir svår att öppna, Klipp av Bränsleslangarna, ?
Citera
2014-03-15, 10:17
Medlem
provocative77s avatar
Gillar inte alls tanken med tråden då resultatet kan leda till en persons död om man går för långt.
Bromsvätska på lacken har jag sett resultatet av på en klarröd bil. Min teori är att den killen retat upp en småvillaägare när killen framförde sitt fordon i området utan att anpassa sin hastighet

Men vill du verkligen förstöra en bil o gå riktigt långt så klipper du bromsrören. Har du tur kommer personen stanna sin bil när han upptäcker att han inte har några bromsar. Har du otur så är det en av dessa som inte förstår varför o måste testa bilen.

Men mitt bästa råd är att skicka brev med vetemjöl i i stället. En tydlig markering som inte skadar någon.
Citera
2014-03-15, 17:24
Medlem
zoombos avatar
En verklig elaking är att ta toner från en laserskrivare och hälla i luftintaget....den svarta dimma som blåses ut vid start tränger in överallt och är nästan omöjlig att få bort. Fast jag vet inte om ett modernt pollenfilter stoppar detta....

Ett äpple eller en potatis i avgasröret är snällare men tamejfan omöjligt att hitta om den är intryckt utom synhåll. Allt verkar funka: soppa går fram, tändning funkar men den vill inte starta...mu-ha-ha-haaa....
Citera
2014-03-15, 19:20
Medlem
Mr.Effes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoombo
En verklig elaking är att ta toner från en laserskrivare och hälla i luftintaget....den svarta dimma som blåses ut vid start tränger in överallt och är nästan omöjlig att få bort. Fast jag vet inte om ett modernt pollenfilter stoppar detta....

Ett äpple eller en potatis i avgasröret är snällare men tamejfan omöjligt att hitta om den är intryckt utom synhåll. Allt verkar funka: soppa går fram, tändning funkar men den vill inte starta...mu-ha-ha-haaa....

Näe, för luftintaget har dräneringshål så allt som stoppas i intaget går rakt ner i marken via sidan av plåtens kanaler. Det är för att regnvatten ska dräneras, så tanken att hälla något där är skit..

TS fråga var att sabotera bilen så den inte går att bruka. Svårt att förstå....
Så man kan inte köra utan fläkt? Har jag gjort i 10 år...
Och fläkten sitter inte så att allt som stoppas i intaget går rakt ner i fläkten för då hade vi inte haft en fungerande fläkt efter 2 min i regnväder.

För att göra bilen obrukbar är bla däck, motor sabotage. Hälla bromsvätska på lacken eller bajsapå rutan funkar inte.
Senast redigerad av Mr.Effe 2014-03-15 kl. 19:23.
Citera
2014-03-15, 19:42
Medlem
Köp en dunk adblue o försök få in det under huven (vattenpistol) det ärgar sönder alla elkablar.
Vet en som spillde en dunk sånt i hytten på sin lastbil, han fick byta ut mer eller mindre vart enda sladd i hytten på den.
Grymt effektivt.

Vaselin på vindrutetorkarna sabbar inget bara jobbigt..
Sno alla hjulen eller skär av ventilerna.
Gegga igen låsen.
Bajs på handtagen.
Kryp under o klipp sladdar, lambdasond, abs, div andra kablar som ser onödiga ut.
Fogskum in bakom grillen

Klippa bromsrör är bara dumt, vill du döda nån så finns det bättre sätt som inte drabbar andra.
Citera
2014-03-15, 19:43
Medlem
Punktera däcken och tanka bilen med fanta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här