2014-03-10, 10:09
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svallerbyttan
Feminist eller AFA-aktivist?
Varför inte både och? De här människorna är ju som sagt inte "militanta antifascister" dygnet runt. Många av dem är också med i mer rumsrena partier och organisationer. De flesta militanta antifascister lär för övrigt även titulera sig feminister.
Citera
2014-03-10, 10:11
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daedrra
Fullt med nazistklotter på #svpol helt plötsligt. Är det någon förutom vänstern som går på dessa false flags?
Vänstern har tydligt klottrat ner Vasa Real med rosa hakkors...
Citera
2014-03-10, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daedrra
Varför skulle dom tagga en judisk skola? Dom enda som hatar judar mer än vad muslimerna gör är vänstern.

Är du blind eller läst för mycket avpixlat? Gå in på politik och sedan nazist forumet och läs där.
Citera
2014-03-10, 10:13
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
Samma "false flag" när SMR grabbar togs på bar gärning i Kärrtorp? Alla här på flashback grät ju false-flag då också.
Fast om du minns så var det två olika typ av klotter. Det som flest misstänkte var false flag, frihandsklottret på moskén, har ingen gripits för. SMR använder mallar.
Citera
2014-03-10, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s0pkvast
"Hela fotbollsupporter-Sverige". Yeah right grabben.
De enda jag har hört något ifrån är Bajen och Malmö och det är väl inte så konstigt då det är flest vänsternissar i deras supporterled.

Och nej, man är inte uppretad för att man skickar sina sympatier med en svårt misshandlad människa.

JAg känner en relativt högtuppsatt person i bajen och han kommer inte stödja detta av vad jag ser av hans facebook upplägg uppmanar han att ej stödja, så visst finns det klyftor mellan supportrarna.
Citera
2014-03-10, 10:27
Medlem
Återigen visar vänster vilka slödder dom är och anti demokrater som vill spendera mer skatte finansierade medel åt klotter sanering etc.. det ända dom är bra för är att förstöra för sina medmänniskor och göra livet surt för dom fattiga. bra jobbat fittor
Citera
2014-03-10, 10:51
Medlem
Citat:
De enda jag har hört något ifrån är Bajen och Malmö och det är väl inte så konstigt då det är flest vänsternissar i deras supporterled.

Och nej, man är inte uppretad för att man skickar sina sympatier med en svårt misshandlad människa.

Titta på Ultras Malmös Facebook-sida. De får sympatier från hela Sverige (Bajen, Gais, IFK GBG, Elfsborg osv.) samt ett par ultrasgrupper från Europa (Hertha Berlin, Bohemians). Att vara nasse är omtyckt i ett antal supportergrupper runt om i (öst)Europa men inte i Sverige.
Citera
2014-03-10, 10:52
Medlem
kaliberWilles avatar
Nu är det en massa nazi-klotter i vasa gymnasiet. Men det är ju en falseflag såklart.
Vad annars skulle det vara? Klottret i Kärrtorp var ju såklart också det.
Men det visade sig inte vara sant, några vart gripna från SMR. Fast det lär väl vara påhittat av judemedia.
Citera
2014-03-10, 10:53
Medlem
Citat:

GAIS, Elfsborg, IFK Göteborg, Bajen, Hibernians, Hertha Berlin m.fl. är bara några som visat sitt stöd genom banderoller eller att ha varit på plats på sjukhuset. Det är inte politiskt, utan det är för en kille som gjort mycket för svensk supporterkultur.
Citera
2014-03-10, 10:53
Medlem
hashflashs avatar
Det fanns rent av MASSOR med vittnen men vittnena vill inte prata.[1] Kan någon ur vänsterfalangen beskriva varför denna svårighet att tala om sanningen för polisen?

Finns det någon uppgift om i vilken omfattning och vilka skador de andra fem "fredliga" demonstranterna åtdrog sig?

[1] http://www.tv4play.se/program/nyheterna?video_id=2571144
Citera
2014-03-10, 10:55
Medlem
baggebo1s avatar
Intressant vittnesmål:
Citat:
Anders satt och spelade Playstation i sin lägenhet på Kristianstadgatan i Malmö när han plötsligt hörde skrik från några kvinnor nedför gatan. Så fort han pausat spelet tittade han ut och såg själva misshandeln som ledde till att fyra vänsteraktivister fick föras till sjukhus.

– Jag trodde som vanligt att det var något bråk på (baren)Nobes men sen hörde jag att tjejer började skrika och man hörde massa glaskross. Tjejerna skrek “lägg av”, “är det nödvändigt”. Jag märkte på rösterna att det var något som höll på att trappas upp.

– När jag bestämde mig för att titta ner så såg jag en kille som satt hopkurad, då var det ett helt gäng som tryckte in någon i porten och de slogs jävligt mycket.
http://altid.se/vittne-de-jagades-ner/

Det stämmer precis med SvP:s berättelse. Personen som hamnade efter blir misshandlad av de vänsterextrema. Vissa tjejer som var med vänstergruppen tycker att de går för hårt åt nationalisten och skriker "är det nödvändigt".
Citera
2014-03-10, 11:12
Medlem
anna_83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlaktarnGBG
GAIS, Elfsborg, IFK Göteborg, Bajen, Hibernians, Hertha Berlin m.fl. är bara några som visat sitt stöd genom banderoller eller att ha varit på plats på sjukhuset. Det är inte politiskt, utan det är för en kille som gjort mycket för svensk supporterkultur.

Gjort mycket för svensk supporterkultur? Är det bildandet av en håmåsektion som du menar då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in