2014-03-10, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Ni måste föreställa er Möllan i Malmö. Hundratals/tusentals AFA och högskolekommunister har letat nazister och rasister i 20-25 år utan att någon dykt upp. Ä N T L I G E N hittade de några muppar på ett ölschapp som antagligen helt aningslöst satt sig på Nobes mitt emot gatan till miljonärsvänster och syndikalistaffären där de säljer lyx-sprayburkar till grafitti och trendiga T-shirts för över 300 spänn.

Nobes är bland de få ställen på Möllan som kulturmarxisterna inte kapat och vanligt locals-folk går till.

Sydsvenskan går genast ut att Torget blivit mindre tryggt??? Herrejävlar. Under de 20 år jag varit här har jag tappat räkningen på hur många väpnade rån det var bara i somras på bara på en 500meters sträcka på Ystadsgatan. Teatraliska journalister på Sydsvenskan ylar. Äntligen en "nazist" Alla som tror att vänstermupparna är snällare och godare än nazisterna har jävligt fel. Det är samma jävla slagskämpar och psykfall. Bara det att kommunisterna är ca tusen gånger fler, har medierna på sin sida och ironiskt nog är det dom som känner sig hotade.

Är det victimblaming ni hbtq-feminister håller på med nu? Skulle inte ni ta tillbaka naten, friheten att gå klädd som en smaklös sköka enbart för att provocera sexuellt utan att beskyllas vid eventuellta problem. Men vanligt klädda nationalister får skylla sig själva? Var byxortna för korta?
Citera
2014-03-10, 08:44
Medlem
Vänstern gör bara bort sig mer och mer ... inte konstigt att det är utstött mobbade människor som finner sin sak där och batikhäxor , Det hade varit roligt fall ni kiunde utöva hembesök även på mig, men det hade stoppats med en pipa i dörren från min sida med ett leende . vänstern är ett drägg outbildade slödder som tror sig mer än vad dom är medans vi andra sitter på pengar och kunskap som gör dom mörkrädda.
Citera
2014-03-10, 08:47
Medlem
Jag vill bara veta hur det kommer det sig att personer i en fredlig demonstration attackeras av medlemmar i SvP. För några år sedan kom SÄK till min arbetsplats och informerade oss om att den största risken för oss var dessa högerextrema. Nuförtiden verkar det även finnas vänsterextremister som är ute efter att döda folk, men de är inte medlemmar i något parti. Kan någon av er förklara varför SvP som ändå ger sken att vara ett politiskt parti i en demokrati ändå kan ha medlemmar som går ut för att döda motståndare. Det samma hände i Kärrtorp också. Har SvP en agenda som går ut på att få SD se ut som ett normalt parti...
Citera
2014-03-10, 08:47
Medlem
Nicky-Two-timess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mister-Serioso
Jag fasar för måndagen. Radio Malmöhus kommer alla gånger att tjata sönder intermezzot och intervjua folk i ghettot Möllevången, TV4 skåne öser säkert på med bilder och Asylsvenskan går i spinn. Men jag fattar inte de svenska killarna som gick till Möllevången för att dricka bärs? Drt är no-go-zone för svenskar, ja, om de inte är vänster- eller miljötöntar. Har dåligt förtroende för rapporteringen kring gnabbet och kivandet.

Men det är bara möllan. Det borde inte vara en livsfara för harmlösa vänsterpartister att hålla till där, dessutom så var det som jag förstått inte rasrelaterat våld, så vet inte vad det skulle ha med saken att göra att det bor många invandrare där.
Citera
2014-03-10, 08:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag vill bara veta hur det kommer det sig att personer i en fredlig demonstration attackeras av medlemmar i SvP. För några år sedan kom SÄK till min arbetsplats och informerade oss om att den största risken för oss var dessa högerextrema. Nuförtiden verkar det även finnas vänsterextremister som är ute efter att döda folk, men de är inte medlemmar i något parti. Kan någon av er förklara varför SvP som ändå ger sken att vara ett politiskt parti i en demokrati ändå kan ha medlemmar som går ut för att döda motståndare. Det samma hände i Kärrtorp också. Har SvP en agenda som går ut på att få SD se ut som ett normalt parti...

De som deltog i Kärrtorp tillhörde ju dock Svenska Motståndsrörelsen. Det är alltså inte samma organisation.
Citera
2014-03-10, 08:54
Bannlyst
Citat:

Är SD, Sveriges tredje största parti, onormalt?

Skilj på SvP och SMR... SÄPO ser dock vänsterextremister samt islamister som de största hoten. Du får läsa på lite. Du kan ju börja med SDs partiprogram och se vad som gör dem onormala...
Citera
2014-03-10, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av börsvalp
De som deltog i Kärrtorp tillhörde ju dock Svenska Motståndsrörelsen. Det är alltså inte samma organisation.

Jag har lite svårt att hålla isär alla extremiströrelser på höger- och vänsterkanten. Vad är skillnaden mellan Svenska Motståndsrörelsen och SvP...
Citera
2014-03-10, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitramh
Är SD, Sveriges tredje största parti, onormalt?

Skilj på SvP och SMR... SÄPO ser dock vänsterextremister samt islamister som de största hoten. Du får läsa på lite. Du kan ju börja med SDs partiprogram och se vad som gör dem onormala...

Eftersom jag träffar SÄPO ofta så vet vad de ser som hotbild ...
Citera
2014-03-10, 09:00
Medlem
kaliberWilles avatar
Citat:
Jag har lite svårt att hålla isär alla extremiströrelser på höger- och vänsterkanten. Vad är skillnaden mellan Svenska Motståndsrörelsen och SvP...
SvP är parlamentariska och bortförklarar sig när deras medlemmar ger sig på folk med avvikande åsikter.
SMR är iallafall ärliga och menar att det är en del av deras idiotiska kamp.
Citera
2014-03-10, 09:03
Medlem
Drozds avatar
Saxat ur Expressen:

Citat:
Den person som skadades svårast är välkänd i Malmö, förknippad med allt som brunhögern hatar. Namn från Mellanöstern, vänster, feminist och engagerad för hbtq-rättigheter.

http://unvis.it/expressen.se/kultur/toppnyheter-/det-ar-dags-att-vakna/

Vem är det?
Citera
2014-03-10, 09:04
Medlem
svallerbyttans avatar
Citat:

Smr vill förändra samhället genom revolution och SvP genom demokratiska val. Skulle säga att det är en ganska fundamental skillnad.
Citera
2014-03-10, 09:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Saxat ur Expressen:

http://unvis.it/expressen.se/kultur/toppnyheter-/det-ar-dags-att-vakna/

Vem är det?

Fotbollshuliganen Shawan Shattak. På tidigare youtube-videos som länkas i tråden kan man se hur han t ex hoppar på en polisbil/polisbuss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in