Citat:
Ursprungligen postat av
Henis
En liten fråga bara
De sa i programmet att GM erkänt flera gånger framför kamrater och att han genomgått personlighetsförändringar. Stämmer dessa uppgifter överens med PR. Var det inte någon annan
som erkänt hennes försvinnande.
Enligt de anonyma tipsen så ska PR ha erkänt och ha genomgått personlighetsförändringar. Enligt personer runt PR ska ingen känna till något erkännande. Att hans personlighet skulle ha förändrats efter Helenas försvinnande har jag inte fått/hittat några uppgifter om.
Jo, enligt uppgift ska någon ha erkänt inblandning, någon som också har pekats ut av en annan person. (För att förtydliga, så finns inga kopplingar mellan denne person och PR.) Om själva erkännandet har ägt rum eller inte, kan jag inte svara på. Den som, enligt uppgift, detta påstående ska komma ifrån, har själv uttryckt att han inte med 100% kan säga om det verkligen inträffade, eller om det är en felaktig minnesbild p g a (drog-)rus. Detta har tagits upp i tråden tidigare.
Angående de anonyma tipsen. Kan det vara så att någon slags "spindel i nätet", när det gäller detta, fanns på PR:s arbetsplats - Statt? Någon som också jobbade där? En tjej, möjligen? Någon som eventuellt - av okänd anledning - hade ett "ont öga" till honom? Och - nej, jag tänker inte komma med något namnförslag.