Citat:
Ursprungligen postat av
M.Skillt
Återigen så blir ditt och andras "Pappa-vet-bäst"-tänk ohyggligt pinsamt, SvP går ständigt framåt och detta helt oberoende av mig, dig eller Langéen, vet du varför? För att en rörelse som ligger rätt i tiden kommer alltid att segra. Dock vill jag hävda att det är positivt att bl.a. Söderman mfl. skrämmer bort dårar likt dig själv då det enbart skulle vara negativt med Hollywood-nazister och foliehattar för den interna moralen.
Så alldeles oavsett om jag inte påverkar ukrainsk nationalism i en endaste riktning, så har jag hjälpt svensk nationalism genom att håla dårar likt dig, Langéen mfl. borta från svensk nationalism, och det min vän värmer gott i hjärtat.
/Micke
Jaha, men för oss som vill ha klara budskap och inte behöva läsa mellan raderna ständigt, för oss som vill ha en kompromisslös kamp där det som sagts från dag ett börjar förverkligas på exakt dag ett vid maktövertagande, för oss som inte vill ha något med judar eller dess lakejer att göra, vi ska helt enkelt skita i SvP?
Jag måste säga att jag mer och mer börjar tvivla på mig om jag överhuvudtaget tänker rösta 2014.