2006-08-10, 23:33
Medlem
Liten frågeställning nu efter ett hårt jobb och 5 glas vin..

Varför är man lika intresserad av hur en naken kvinna ser ut efter att ha sett ha sett en naken kvinna naken för 20 år sen..

Trots allt, så ser de ut som alla andra kvinnor, så vad är det som är lika intressant varenda gång man ser en okänd kvinna naken?

Kan man leva med filosofin "har men sett en, så har man sett alla?"

Det verkar inte som om det det fungerar bland män?..
Av någon besynnerlig anledning så är det fortfarande som om man vore ett barn på julafton så fort man ser en naken kvinna?

rätta mig gärna ifall jag har fel..
Citera
2006-08-10, 23:35
Moderator
tobess avatar
Antagligen något genetiskt.

Skulle grottmännen tröttnat efter första kvinnan de sett så skulle det antagligen inte finnas så mycket människor på jorden just nu..
Citera
2006-08-10, 23:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vance_01
Liten frågeställning nu efter ett hårt jobb och 5 glas vin..

Varför är man lika intresserad av hur en naken kvinna ser ut efter att ha sett ha sett en naken kvinna naken för 20 år sen..

Trots allt, så ser de ut som alla andra kvinnor, så vad är det som är lika intressant varenda gång man ser en okänd kvinna naken?

Kan man leva med filosofin "har men sett en, så har man sett alla?"

Det verkar inte som om det det fungerar bland män?..
Av någon besynnerlig anledning så är det fortfarande som om man vore ett barn på julafton så fort man ser en naken kvinna?

rätta mig gärna ifall jag har fel..

Va de 20 år sen du fick tömma?! :O

Alla har ju olika proportioner så att säga, samt att man tänder som ett jävla djur på nakna kvinnor, i alla fall jag .
Citera
2006-08-10, 23:59
Medlem
yeahgrrs avatar
har du sett en har du sett alla stämmer ju inte... brösten kan ju har hur många olika former och storlekar som helst, samma med bröstvårtor, ben kan vara olika svarvade, musen kan ju se olika ut, stora, små blygdläppar mm. helrakat, ansat/frisyr till naturell könsbehåring... vafan det finns ju hur mycket nytt att upptäcka som helst.. därav tröttnar man aldrig på detta.... titta på samma kropp i ett antal år blir tillslut lite trist däremot..... men bara lite
Citera
2006-08-11, 11:45
Medlem
Mindbullets avatar
jag blir glad bara jag få veta (inte sett personligen alltså) hur någon har ansat musen... så kan man som föreställa sig resten... det andra kan man ju få en bra uppfattning om på stranden i bikini
Citera
2006-08-11, 14:58
Medlem
dumms avatar
personligen tycker jag en kvinna är snyggare i underkläder/sexiga kläder än naken. När hon väl är naken är det inte spännande längre typ ...
Citera
2006-08-11, 18:15
Medlem
Alladins avatar
Spänningen att just få se henne naken ja... när hon väl är de försvinner tjusningen lite. (bara lite)
Citera
2006-08-11, 18:25
Medlem
Ser alla kvinnor ut som alla andra kvinnor? Bra jobbat PG, drick upp ditt tetrapak och sov på den tanken
Citera
2006-08-11, 21:11
Medlem
yeahgrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumm
personligen tycker jag en kvinna är snyggare i underkläder/sexiga kläder än naken. När hon väl är naken är det inte spännande längre typ ...
du måste ju va dumm........
Citera
2006-08-12, 14:49
Medlem
KeKeLimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahgrr
du måste ju va dumm........

det tycker jag inte att han är. Jag håller med
Citera
2006-08-12, 15:13
Medlem
yeahgrrs avatar
visst kan en kvinna/tjej vara snygg/sexig/whatever i underkläder.... snygga sådana då.... men inte fan blir det trist eller tappar all spänning när plaggen faller.... det blir ju bara ännu bättre då på alla plan.... i min mening då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in