2014-03-04, 13:07
Medlem
Jag kan inte länka jag är inne på iPhone !! Hon heter saga acar vallien länka du!
Citera
2014-03-04, 13:24
Medlem
InDrogoVeritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nasti
Någon som vet något om Danos syster Saga acar ? Läste på hennes Facebook hon skriver Faso bonde är en mes osv . Är hon med kriminell som sin bror ?
Läs detta och avgör själv.
Citat:
Citera
2014-03-04, 14:04
Medlem
Antevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InDrogoVeritas

Kolla in hennes FB..Vilken grotesk människa. Hon verkar vara stolt över sina behag och sönerslagna läppar i alla fall.
Citera
2014-03-04, 14:30
Bannlyst
Hon har 2st Albanska flaggor..Undrar vad Dano skulle tycka om det.

Hennes Facebook: https://www.facebook.com/saga.kattisstar.vallelin
Bild: https://anonfiles.com/file/9eeae1c1b4fb614677bebd08304fda9f

"SVENSKA STATEN O SVENSKA SAMHÄLLET!! JAG SKALL FACKA ER EN EFTER EN!! VI SES MED MIN UNDERBARA ADVOKAT!! VARIT PÅ FARTEN IDAG NU SKA KOPPLA EN STUND SEDAN GÖRA MINA SAKER CIAOOOOO"

Hon bor i Teckomatorp i Skåne med 1,651 invånare...Troligtvis på ett behandlingshem.
Så här stod det om staden på Wikipedia:

"Teckomatorp is the site of one of the largest toxic spills in Sweden."

Hon har hamnat rätt! Hahahah
Senast redigerad av Kurdistanic 2014-03-04 kl. 14:37.
Citera
2014-03-04, 19:29
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdistanic
Hon har 2st Albanska flaggor..Undrar vad Dano skulle tycka om det.

Hennes Facebook: https://www.facebook.com/saga.kattisstar.vallelin
Bild: https://anonfiles.com/file/9eeae1c1b4fb614677bebd08304fda9f

"SVENSKA STATEN O SVENSKA SAMHÄLLET!! JAG SKALL FACKA ER EN EFTER EN!! VI SES MED MIN UNDERBARA ADVOKAT!! VARIT PÅ FARTEN IDAG NU SKA KOPPLA EN STUND SEDAN GÖRA MINA SAKER CIAOOOOO"

Hon bor i Teckomatorp i Skåne med 1,651 invånare...Troligtvis på ett behandlingshem.
Så här stod det om staden på Wikipedia:

"Teckomatorp is the site of one of the largest toxic spills in Sweden."

Hon har hamnat rätt! Hahahah
Vilka tuttar! I övrigt såg hon rätt sliten och förstörd ut i ansiktet, speciellt med de hårdnoppade ögonbrynen, liknar också Denho rätt mycket. Men grym kropp har hon, inget snack om saken.
Senast redigerad av EliasAlucard 2014-03-04 kl. 19:49.
Citera
2014-03-04, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Vilka tuttar! I övrigt såg hon rätt sliten och förstörd ut i ansiktet, speciellt med de hårdnoppade ögonbrynen.

Här ser man hur droger kan förstöra folk

Citat:
liknar också Denho rätt mycket

Är det bra eller dåligt tycker du?

Citat:
Men grym kropp har hon, inget snack om saken.

Ett fläskberg som är jagad av kronofogden och går på psykofarmaka.... Nja, det är nog inget för mig.
Samma skrivförmåga som en sjuåring.
Citera
2014-03-04, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InDrogoVeritas
Citatet från Danos systers FB
GOLLARE PÅ PAPPER HAR INGA VÄNNER!! DU ÄR INGET UTAN MIG DU ÄR INGEN . DU ÄR EN NOLLA SOM GÖMMT DIG BAKOM MIG!! JAG TOG ETT STRAFF FÖR DIG. GOLLBÖGEN. DU HAR GOLLAT BANDIDOS SAMT HELLS ÄNGELS FINNS PAPPER PÅ DETTA . DU RÖVSLICKA PÅ BLACK KOBRA DOM FEGISAR!! DU VA RÄDD FÖR FADDI BONDE DEN JÄVLA MESEN . SL BÖGEN. SOM GÖMDE SIG PÅ ISOLERING ... JAG SLOG FLERA AV HANS MEDLEMMAR SÅ ATT SNUTEN PLOCKA IN MIG MEN SNUTEN SKRATTA TYCKTE ATT DET VA RÄTT ÅT DOM. GÅ SPELA MAFFIA GANSTER NÅGON ANNAN STANS FÖR JAG VET SANINGEN O FOLK SOM KÄNNER MIG VET SANINGEN. JAG ÄR GLAD ATT JAG HUGGIT DIG DU KOMMER HA ÄRR HELA DITT LIV OM DU ÖVERLEVER SÅ LÄNGE. TRO DU KAN STYRA MIG O HA MAKT ÖVER MIG DÄR HAR DU FEL NOLLAN. JAG SKÄMS ATT JAG ENS LEVT IHOP MED DIG O SKYDDAT DIG TILL VARJE PRIS. JAG HAR GÅT VIDARE I MITT LIV O ÄR LYCKLIG SLUTA RINGA MIG . JAG SNACKAR INTE MED GOLLBÖGAR O KVINNOMISSHANDLARE .LÄS DETTA O LÄMNA MIG I FRED ANNARS FÅR DU SMAKA PÅ MITT HAT!!

OMG! Vem tror du att hon syftar på inlägget?

Man kanske ska adda henne på fejan och ha en liten romans med henne. Jag menar vem vill inte bli ingift i Acar familjen. Det betyder Dano blir min svåger hahahah

Hon verkar dock inte vara så frisk i huvudet , rätt läskig faktist. Blev rädd på riktigt och jag skojar inte!
Citera
2014-03-04, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmo-uppviglaren
Citatet från Danos systers FB
GOLLARE PÅ PAPPER HAR INGA VÄNNER!! DU ÄR INGET UTAN MIG DU ÄR INGEN . DU ÄR EN NOLLA SOM GÖMMT DIG BAKOM MIG!! JAG TOG ETT STRAFF FÖR DIG. GOLLBÖGEN. DU HAR GOLLAT BANDIDOS SAMT HELLS ÄNGELS FINNS PAPPER PÅ DETTA . DU RÖVSLICKA PÅ BLACK KOBRA DOM FEGISAR!! DU VA RÄDD FÖR FADDI BONDE DEN JÄVLA MESEN . SL BÖGEN. SOM GÖMDE SIG PÅ ISOLERING ... JAG SLOG FLERA AV HANS MEDLEMMAR SÅ ATT SNUTEN PLOCKA IN MIG MEN SNUTEN SKRATTA TYCKTE ATT DET VA RÄTT ÅT DOM. GÅ SPELA MAFFIA GANSTER NÅGON ANNAN STANS FÖR JAG VET SANINGEN O FOLK SOM KÄNNER MIG VET SANINGEN. JAG ÄR GLAD ATT JAG HUGGIT DIG DU KOMMER HA ÄRR HELA DITT LIV OM DU ÖVERLEVER SÅ LÄNGE. TRO DU KAN STYRA MIG O HA MAKT ÖVER MIG DÄR HAR DU FEL NOLLAN. JAG SKÄMS ATT JAG ENS LEVT IHOP MED DIG O SKYDDAT DIG TILL VARJE PRIS. JAG HAR GÅT VIDARE I MITT LIV O ÄR LYCKLIG SLUTA RINGA MIG . JAG SNACKAR INTE MED GOLLBÖGAR O KVINNOMISSHANDLARE .LÄS DETTA O LÄMNA MIG I FRED ANNARS FÅR DU SMAKA PÅ MITT HAT!!

OMG! Vem tror du att hon syftar på inlägget?

Man kanske ska adda henne på fejan och ha en liten romans med henne. Jag menar vem vill inte bli ingift i Acar familjen. Det betyder Dano blir min svåger hahahah

Hon verkar dock inte vara så frisk i huvudet , rätt läskig faktist. Blev rädd på riktigt och jag skojar inte!

Hahah asså hon e skit ful och heeelt förstörd, jag visade hennes BÄSTA bild..
Citera
2014-03-05, 07:33
Medlem
gaphalsens avatar
Citat:
Dokumenten som kan stoppa OG-ledaren

http://www.expressen.se/gt/dokumenten-som-kan-stoppa-og-ledaren/

1: Café Vasa i Göteborg
Det turkiska åtalet hänvisar bland annat till svenska domar i ärendet, övervakningsbilder från caféets övervakningskameror, vittnesmål och förhörsprotokoll. Denho Acar ska ha beställt en skjutning på en av caféägarna, ägnat sig åt utpressning och ska vara den som ligger bakom brandattentatet mot caféet den 10 november 2010. Flera sidor av åtalet ägnas åt beskrivningar av Café Vasa-fallet.

2: Utpressning i Strömstad
Gäller anstiftan till två fall av grov utpressning i Strömstad i juni 2009, som också hör till de brott som nAcar är efterlyst för. Det rörde sig om en våldsam indrivning från en man som ska ha köpt dopningsklassade preparat av Acar, som per telefon från Marmaris ska ha hotat offrets fru. Tre OG-medlemmar dömdes för händelsen.

3: Utpressning i åtvidaberg
Företagaren ska ha pressats på 200 000 kronor i augusti 2009. En man dömdes i oktober samma år för försök till utpressning.

4: Bomben mot TV4-kvinnan
Den 20 maj 2009 skakas Södermalm i Stockholm av ett sprängdåd när en bomb detonerar vid en kvinnlig TV4-medarbetares hem. Det turkiska åtalet kopplar händelsen till Original Gangsters och Denho Acar.
Citera
2014-03-06, 06:11
Medlem
http://www.expressen.se/gt/turkisk-aklagare-om-acar-en-maffialedare/

Citat:
Turkisk åklagare om Acar: En maffialedare
Citat:
Den turkiske åklagaren tar allvarligt på att Denho Acar grundat och styrt Original Gangsters, och betonar hans roll som maffialedare.
Citat:
- Att leda eller grunda en kriminell organisation är inte förbjudet i Sverige. Däremot är det försvårande omständigheter, säger Thomas Ahlstrand, åklagare i Göteborg och en av de som skött Acars fall i Sverige.
Citera
2014-03-07, 07:34
Medlem
http://www.expressen.se/gt/har-kan-maffialedaren-acars-flykt-fa-sitt-slut/

Citat:
Vid fällande dom riskerar han att hamna i ett av Turkiets skräckfängelser - med historia av omfattande våld och tortyr.
Citat:
På högsäkerhetsanstalterna har de intagna egna celler, men på andra fängelser kan exempelvis tio fångar dela på en cell.
Citat:
GT sökte i går Denho Acar för en kommentar. I början av veckan hade han kontakt med GT:s reporter Åsa Asplid:

- Nej, jag har ingenting att säga, ingenting. Jag har inga kommentarer, sa han då.

Inte heller Denho Acars advokat Bo Runnquist har under veckan velat kommentera den rättsliga prövningen i Turkiet.
Citera
2014-03-07, 08:38
Medlem
http://www.expressen.se/gt/rattegangen-mot-acar-stalls-in-i-sista-stund/

Citat:
Rättegången mot Acar ställs in i sista stund
Citat:
– Vi kom hit i morse och rättegången skulle hållas 9.30, berättar GT:s reporter på plats. Tiden bekräftades då men helt plötsligt har det ändrats så att den är inställd.
Citat:
Det finns ingen information om varför rättegången ställs in. Troligtvis kommer den att hållas någon av de kommande veckorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in