2014-03-06, 17:47
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zputnik
http://www.futhead.com/14/squads/7786256/

Hur tror ni detta lag kommer att funka? Har ca 100k att röra mig med vid förbättringar (PS4).

Tack på förhand
Standard bpl, kommer funka..
Citera
2014-03-06, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zputnik
http://www.futhead.com/14/squads/7786256/

Hur tror ni detta lag kommer att funka? Har ca 100k att röra mig med vid förbättringar (PS4).

Tack på förhand

http://www.futhead.com/14/squads/7786587/
Citera
2014-03-06, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
IF = In Form
SIF = Second In Form
TIF = Third In Form

Alltså, när spelaren varit med i TOTW fler än en gång.

Åh då gissade jag rätt! Tack så mycket!
Citera
2014-03-06, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Hej jag behöver lite hjälp. Här är mitt squad http://www.futhead.com/14/squads/7785158/ (PS3)
Jag byggde ihop ett så billigt som möjligt, Sturridge är i princip den enda av värde. Har även Benteke, roterar han med Lukaku och Sturridge. Lirar endast offline just nu(Single player season) och är i divison 2 och nu kommer lag på Ultimate svårighetsgrad.

Jag behöver nu lite tips på förändring i squad och spelarutbyte, jag ger helst inte mer än ~5K coins per spelare, inte över 10K iaf, Sturridge fick jag i pack. Jävlar vad bra han är. Snabb och grymma avslut.

I division 2 får man ett guld pack + 7K coins vid titel och hoppas man får premium gold pack i div 1. Riktigt kul det här game modet(ny inom ut)

''Ditt'' squad är ett tråkigt vanligt jävla BPL-lag. Så svårt kan det väl ändå inte vara att hitta förbättringar själv?

E: Varför spelar du med Ferdinand?
Citera
2014-03-06, 18:08
Medlem
Haha mötte en spelare med Neymar/Bale/Di maria/messi osv blanding av TOTW och en TOTY spelare.. Förvånar mig hur en sådan spelare måste ha tur för att vinna? Först så slår han till bollen med bale och den rullar sakta sakta in i mål (hans ksjuter en bit utanför straffområdet) och min målvakt ska ta den men av någon anledning missar han den fast han står bredvid (bug gissar jag på)

Sen händer det igen.. Han slår till den och den rullar sakta in.. Och sen för o inte göra det värre så ska jag rensa med Marquinhos, men han slår foten i luften och ramlar och då kommer neymar o slår in den..

Jag hade fan skämts om jag vunnit på de sättet med sådana spelare o.O (skulle skämts även med hans spelstil där han körde lite på att försöka hornicka in.. ) matchen slutade för övrigt 5-3 där jag hade flera lägen att göra mer mål.. Så hade inte han fått tur målen skulle jag vunnit med 3-2.. -.-
Citera
2014-03-06, 18:09
Medlem
eribabsis avatar
Någon här som startat om sin klubb och blivit sämre?

Jag har ju varit förbannad över att folk i div 8 är bättre än div 1. När jag började med UT i år så gick jag direkt till 1an. Blev tvungen att starta om klubben (kunde inte starta matcher i turnering). Börja om och helt plötsligt förlorade jag lite mer och vann tex inte ens titeln i div 7 och kunde inte nå final i cup. Fick hursom starta om igen pgr av samma problem och då det gick ännu sämre än första omstarten.

I alla fall, jag började spela på mitt gamla konto häromdagen och nu är allt som det ska. Förlorar inte matcher till höger och vänster helt plötsligt. Måste ju finnas ett samband där.
Citera
2014-03-06, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Haha mötte en spelare med Neymar/Bale/Di maria/messi osv blanding av TOTW och en TOTY spelare.. Förvånar mig hur en sådan spelare måste ha tur för att vinna? Först så slår han till bollen med bale och den rullar sakta sakta in i mål (hans ksjuter en bit utanför straffområdet) och min målvakt ska ta den men av någon anledning missar han den fast han står bredvid (bug gissar jag på)

Sen händer det igen.. Han slår till den och den rullar sakta in.. Och sen för o inte göra det värre så ska jag rensa med Marquinhos, men han slår foten i luften och ramlar och då kommer neymar o slår in den..

Jag hade fan skämts om jag vunnit på de sättet med sådana spelare o.O (skulle skämts även med hans spelstil där han körde lite på att försöka hornicka in.. ) matchen slutade för övrigt 5-3 där jag hade flera lägen att göra mer mål.. Så hade inte han fått tur målen skulle jag vunnit med 3-2.. -.-

''Men han slår foten i luften och ramlar''

På tal om Bale funderar jag på att ge honom en ny chans. Ni som använder honom och tycker han funkar, lust att länka era lag?
Citera
2014-03-06, 18:22
Medlem
Fan jag har inte tur med packs 100 kr, 1000 fifa poäng 3 st "25 000"coins pack.blev ingen bra kommer inte ens ihåg vem jag fick, Lindegaard 78 kanske.

Sen ett 35.000 med coins bäst blev Khedira behövde bara testa, Kan knappt köra matcher med min kontroll.
Citera
2014-03-06, 18:23
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Fan jag har inte tur med packs 100 kr, 1000 fifa poäng 3 st "25 000"coins pack.blev ingen bra kommer inte ens ihåg vem jag fick, Lindegaard 78 kanske.

Sen ett 35.000 med coins bäst blev Khedira behövde bara testa, Kan knappt köra matcher med min kontroll.
Tack för infon
Citera
2014-03-06, 18:25
Medlem
likeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123

100kr är ingenting....har lagt avskyvärt mkt mer pengar för ja har gott om dom haha, lite sorgligt att man kastar så mkt pengar på ett tv-spel i min ålder men o andra sidan...det är ju en stor del av mitt liv hahaha!
Därför ja sitter på ibra och ronaldo just nu och leker med mina motståndare
Citera
2014-03-06, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NilssooonS
Tack för infon

Man tackar, vattnas väl i munnen på dig när du tänker på sådana packs.
Citera
2014-03-06, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
100kr är ingenting....har lagt avskyvärt mkt mer pengar för ja har gott om dom haha, lite sorgligt att man kastar så mkt pengar på ett tv-spel i min ålder men o andra sidan...det är ju en stor del av mitt liv hahaha!
Därför ja sitter på ibra och ronaldo just nu och leker med mina motståndare

Önskar att det "bara" är 100kr jag slösat på packs men detta var idag och igår har mer historik av detta, Lika dåliga packs alltså.

Jag har 189 Kontrakt i klubben 55 rare guld 10 rare silver 60 vanliga guld 26 vanliga silver osv. 41 Läkning 15 Kemistilar.
Senast redigerad av Ufc123 2014-03-06 kl. 18:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in