2013-03-14, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killerG
HAHAH mycket bra tråd, spenderat dötid på jobbet med att läsa denna tråd senaaste veckan! Propps till alla som delar med sig

Dags för mig att skämma ut mig lite då:

En vacker sommarkväll som man i vanliga fall skulle minnas tillbaka till som en av ungdomens finare tider... Jag å några grabbar bestämde oss att vi skulle krasha en tjejmiddag som vi visste att några bekanta damer hade, detta trodde vi skulle vara väldigt ouppskattat men där hade vi fel! De tyckte det var kul med pojkar på festen å de var då det spårade ur för min del. Alldeles för mycket alkoohol leder oftast inte till att man är speciellt charmig och tjejen jag hade limmat på under kvällen tyckte väl att det blev för mycket och begav sig hem. Där satt jag ensam och olycklig i soffan, alla vänner hade parat ihop sig med varsitt fruntimmer och chanserna för migg att ligga blev då = 0 trodde jag. Men jag började snoka runt därinne å öppnade dörren till varje rum och i det sista rummet hittade jag min jackpot (tyckte jag då i mitt väldigt fulla tillstånd). En blond tjej i min ålder som var smal å allmänt fin i ansikte å kropp ligger ensam i en stor säng o halvsover. Då lägger jag in min stöt å hon är på! Vi börjar ta på varann å hon ger mig oralsex ett bra tag samtidigt som jag fingrar henne. När vi väl bestämmer oss att fullfölja samlaget har jag börjat bli nykter så lägger vi oss i missionären å ska börja kyssas blir mitt ansikte såhär : http://2funny4you.files.wordpress.com/2011/11/disgusted-meme.png

Efter en närmare titt så har hon såkallad fiskläpp eller harmynt eller vad de heter. Jag blir såklart väldigt förskräck och ursäktar mig. Springer å väcker närmaste polaren å säger att vi MÅSTE dra, han har aldrig fått veta vad som hände, det har jag hållt hemligt i alla dessa år!
Neej, vad taskigt
Citera
2013-03-15, 02:14
Avstängd
lilZer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av envilandeonska
Körde doggy med en tjej, har händerna på hennes skinkor men tar ena tummen och smeker 2an på henne lite. När jag åter igen sätter handen på hennes skinka så blir det ett brunt tumavtryck.

Körde på och kom tillslut ändå men har varit äcklad enda sen dess...var ca 7 år sedan
Hahahaha! Skrattade så jag nästan grät..

Har ingen direkt misslyckad sexakt men förvisso en hel del rätt skumma, var 16 år och hade flickvän, en gång skulle jag till henne full som en kastrull åkte jag med min bror till henne på fyrhjuling, väl framme så istället för att ta med henne som det var tänkt började vi ha sex där... Så min bror fick ligga uppe i hennes våningsäng och vänta medans vi gjorde klart under sängen... haha
Citera
2013-03-15, 09:12
Medlem
Har en lite historia som jag kan dela med mig av, inget i närheten av det som skrivits här dock!
jag skulle ligga med min nuvarande flickvän, hade varit ganska förkyld hela dagen. När vi väl satte igång doggy style så känner jag hur det börjar rinna ur min nästa. "vafan, det är bara snor" tänkte jag och torkade av det och fortsatte.
Så var dock inte fallet.. Jag skulle gå på toaletten efteråt för att göra mig klar för natten, tro fan att det bara sprutat blod ur min näsa, det såg ut som jag vart med i världens slagsmål. Blod överallt!
blev en rolig anekdot efter ett tag!
Citera
2013-03-15, 18:18
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amandaa-
Festlig tråd! Här kommer mitt bidrag till tråden.

Jag och min pojkvän hade sex och så körde vi doggystyle, jag stod så att jag hade huvudet mot dörren. När jag kommer sätter han handen i munnen på mig(Jag är högljudd ) och mitt under orgasmens höjdpunkt så öppnar hans mor dörren.

Jag har läst massvis med såna inlägg och jag har själv varit med om liknande. Vad i helvete är fel i huvudet på dessa föräldrar?! Dom måste väl för fan förstå att par som är över 13(?) kan ha snuskiga saker för sig när dom blir lämnade ensamma, saker dom absolut inte vill se?!
När det hände mig knackade min förälder på dörren, hann skrika "NEJ!" millisekunden innan dörren öppnades. Knappt att jag skämdes blev mest ursinnigt förbannad på hur man kan vara så jävla blåst.
Citera
2013-03-16, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aussiie
HAHAHHA Skrattade så jag grät, men det var fantastiskt fint gjort av dig!!

Vad kul. Den här anekdoten brukar ha den effekten på folk
Citera
2013-03-16, 16:05
Medlem
Epicediums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Jag har läst massvis med såna inlägg och jag har själv varit med om liknande. Vad i helvete är fel i huvudet på dessa föräldrar?! Dom måste väl för fan förstå att par som är över 13(?) kan ha snuskiga saker för sig när dom blir lämnade ensamma, saker dom absolut inte vill se?!
När det hände mig knackade min förälder på dörren, hann skrika "NEJ!" millisekunden innan dörren öppnades. Knappt att jag skämdes blev mest ursinnigt förbannad på hur man kan vara så jävla blåst.

Haha, håller med dig, har hänt mig också. När jag hörde de sista fotstegen i trappen slet jag mig ifrån flickan, kastade mig ut ur sängen och sprang naken mot dörren för att i samma ögonblick som handtaget drogs ner, dra ett rejält ninjaskutt för att hinna hålla emot. Lyckades precis rädda situationen. Knappt så jag heller skämdes, blev bara arg och irriterad. Det upprepades i varje fall inte efteråt!
Citera
2013-03-21, 12:20
Medlem
Dawnriders avatar
De kanske vill se att ingen far illa???

Min erfarenhet av jämåriga som blivit föräldrar är att de drabbas av en seriös förlust av hjärnceller rörande allt som är barnrelaterat. Antar att det är sömnbristen som skadar permanent.
Citera
2013-03-21, 16:44
Medlem
Var 19 år och knullade med min dåvarande tjej i hennes rum. Hon satt på mig och red i en väldig fart.

Men mitt i akten så öppnar hennes morsa dörren, men slänger igen dörren snabbt som ögat. Båda var helt nakna och inget täcke hade vi på oss. Kan inte ha varit kul att se sin dotter sitta naken och rida en kuk...
Citera
2013-03-21, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divison
Var 19 år och knullade med min dåvarande tjej i hennes rum. Hon satt på mig och red i en väldig fart.

Men mitt i akten så öppnar hennes morsa dörren, men slänger igen dörren snabbt som ögat. Båda var helt nakna och inget täcke hade vi på oss. Kan inte ha varit kul att se sin dotter sitta naken och rida en kuk...

Har man dumma föräldrar som bara går in i rummet när man har besök av de andra könet så får man skylla sig själv. En förälder borde la veta vad man gör i den åldern
Citera
2013-06-17, 23:59
Medlem
Flash-flashares avatar
Trodde jag skulle slippa bikta mig i denna tråd men nu har de hänt...
Jag somnade mitt under förspelet va väl rätt så rejält full kan man ju skylla på!
Man ska helt enkelt inte blanda sex med för mycket alkohol
Citera
2013-09-10, 02:14
Medlem
Meropes avatar
Sex med ett ex.
Jag låg på rygg med benen runt hans nacke. Plötsligt nafsar han mig i foten och jag sparkar till (ren reflex, det kittlades nåt så vansinnigt) och han spräcker överläppen.
Blod. Mycket blod...
Citera
2014-02-28, 19:24
Medlem
Jag och ett ex hade sex, hon red mej, när dörren öppnas. Vi hinner precis dra ett täcke över oss innan hennes mormor kommer in å börjar kittla mej under fötterna, som stack ut från täcket. Jag var alltså fortfarande i min flickvän när hennes mormor kittlade mej under fötterna. Konstig stämning minst sagt! Men mormorn fattade ju inte vad vi höll på med så det var inget som blev awkward efteråt. Sen en annan gång kom en tjejs mamma in i rummet precis när jag piledrive:ade tjejen så jävla hårt å brutalt jag kunde. Tjejen gick ut å skällde ut sin mamma, som hade trott att tjejen hostade eller grät å ville kolla hur det var. Hade lite svårt att kolla mamman i ögonen efter det... haha. Sen var det ett one night stand som fes mej i ansiktet när vi körde 69:an. Jag kräktes nästan å tjejen skämdes så mycket att hon började gråta å drog hem! Haha! Aaahh, nothing like a walk down memory lane...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in