2014-02-25, 14:48
Medlem
Jag har läst lite kort i denna tråd. Stämmer det att han har pratat i förhören? Är tacksam för seriösa svar.
2014-02-25, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HD-oden
Jag har läst lite kort i denna tråd. Stämmer det att han har pratat i förhören? Är tacksam för seriösa svar.

Lyssna på förhören själv. Ligger inlagda ett par sidor tillbaka.
2014-02-25, 15:06
Medlem
Citat:

Pratat? Han har skrikit "Det var irfan som gjorde det"
2014-02-25, 18:22
Medlem
Citat:

Det är klart det stämmer.
Skitsockan har ju för vana att börja gala redan i ambulansen eller innan han ens är insatt i baksätet på polisbilen...
2014-02-25, 21:27
Medlem
Citat:
Om du läser sammanfattningen i min signatur så hittar du länkar till tonvis med FUP och domar. Även förhör från två olika rättegångar. I den senare försöker han lägga över skulden för knivhuggen mot Ante på Åkerblom. Svar på din fråga: Ja, Raffa har pratat i förhör. Mer regel än undantag att han gör det.
2014-02-26, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Om du läser sammanfattningen i min signatur så hittar du länkar till tonvis med FUP och domar. Även förhör från två olika rättegångar. I den senare försöker han lägga över skulden för knivhuggen mot Ante på Åkerblom. Svar på din fråga: Ja, Raffa har pratat i förhör. Mer regel än undantag att han gör det.

Tack för ditt svar. Kunde aldrig ha gissat detta.

Hur ska han kunna driva en organisation?
2014-02-26, 07:00
Medlem
Jag har lyssnat på förhören. Detta var ju som om han jobbar hos snuten.

Ger grisarna alla svaren som dem frågar.
2014-02-26, 07:27
Medlem
Citat:
Tack för ditt svar. Kunde aldrig ha gissat detta.

Hur ska han kunna driva en organisation?

Inte så svårt faktiskt, hela hans organisation är ju han själv sen kanske det är ngn fylletratt som vill vara med en kväll ala Åkerblom....vilket resulterar i uthyrd bostad samt i häktet Läs sammanställningen , garanterar dig ett riktigt garv
2014-02-26, 08:06
Medlem
Citat:
Jag har lyssnat på förhören. Detta var ju som om han jobbar hos snuten.

Ger grisarna alla svaren som dem frågar.
Han gillar doping också.
Älskar det förhöret. Han sitter lite lamt och förklarar att det är farligt att vara en högt uppsatt gängmedlem och därför går han beväpnad. Ingen big deal, förklarar han lite trött. Dopingdelen i åtalet kommer på tal och Raffa blir riktigt upphetsad när han förklarar vad preparatet är och att det är en halvdan kur i de mängder han hade. Avslutar lite snyggt med att han gillar doping.
Riktig lirare!
2014-02-26, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjalle99
Inte så svårt faktiskt, hela hans organisation är ju han själv sen kanske det är ngn fylletratt som vill vara med en kväll ala Åkerblom....vilket resulterar i uthyrd bostad samt i häktet Läs sammanställningen , garanterar dig ett riktigt garv

Å den medlemen gör ju myteri mest hela tiden, å så går det som det går
2014-02-26, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Han gillar doping också.
Älskar det förhöret. Han sitter lite lamt och förklarar att det är farligt att vara en högt uppsatt gängmedlem och därför går han beväpnad. Ingen big deal, förklarar han lite trött. Dopingdelen i åtalet kommer på tal och Raffa blir riktigt upphetsad när han förklarar vad preparatet är och att det är en halvdan kur i de mängder han hade. Avslutar lite snyggt med att han gillar doping.
Riktig lirare!

Jag har förstått att han är lite förtjust i doping. Han försökte imponera förhörs ledaren genom att prata om olika saker inom sitt gäng.

Han sätter dit alla han kan sätta dit

Undra om dem känner till det på Kumla där han sitter?
Han sitter på C huset just nu.
2014-02-26, 14:21
Medlem
Citat:
Jag har förstått att han är lite förtjust i doping. Han försökte imponera förhörs ledaren genom att prata om olika saker inom sitt gäng.

Han sätter dit alla han kan sätta dit

Undra om dem känner till det på Kumla där han sitter?
Han sitter på C huset just nu.
Det känns som om du sitter på riktig info om raffus, berätta mer?

Jag behöver få skratta lite, någon som kommer ihåg historien när raffa torskade för falskt alarm och olaga utseende eller vad det var?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in