2014-02-25, 17:43
Medlem
Någon som är ruskigt sugen på att göra ett skönt lag med Messi som anfallare?

Budget utöver Messi är 350k
Konsolen är PS
Kraven är 4 backar och inga kemispelare! Gärna 4-2-3-1(2) om det går att hybrida
Vill alltså ha en hybrid då centrala mittfältarna i liga BBVA suger imo!

Tack på förhand!!!
Citera
2014-02-25, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
annars kan du alltid vänta med Jesé Rodríguez och köpa hans nya kort (guld) som lär komma nu i slutet på månaden

lär vara billigare än silverkortet också?

Hans silverkort lär väl tvärtom öka i pris? :O Utbudet av dessa kommer ju minska markant, och även fast det kommer ett guldkort så är det ju fortfarande i silverlag som flest kommer vilja lira honom. Så tror jag iaf
Citera
2014-02-25, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Hans silverkort lär väl tvärtom öka i pris? :O Utbudet av dessa kommer ju minska markant, och även fast det kommer ett guldkort så är det ju fortfarande i silverlag som flest kommer vilja lira honom. Så tror jag iaf
Tror det är väldigt många som vill lira med Jese bara för att han är i sån form i verkligheten, och då väljer dem givetvis den som är billigare och samtidigt bättre, vilket kommer innebära en minskning på silver. Det tror jag iaf.
Citera
2014-02-25, 18:10
Medlem
Citat:
Inte för majoriteten av alla fifa spelare. Hans guldkort kommer bli betydligt vanligare än silver, inte bara för att fler spelar med guldlag, utan för de flesta som spelar fut inte lägger 80-120k på en silverspelare.
Citera
2014-02-25, 18:16
Medlem
nitinitis avatar
Tror också att hans silverkort minskar i pris. Man kan ju dra jämförelser med andra silverspelare som har blivit guld. Colemans silverkort har sjunkit i pris sedan hans upgrade till guld.
Citera
2014-02-25, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Tror det är väldigt många som vill lira med Jese bara för att han är i sån form i verkligheten, och då väljer dem givetvis den som är billigare och samtidigt bättre, vilket kommer innebära en minskning på silver. Det tror jag iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
Inte för majoriteten av alla fifa spelare. Hans guldkort kommer bli betydligt vanligare än silver, inte bara för att fler spelar med guldlag, utan för de flesta som spelar fut inte lägger 80-120k på en silverspelare.

I silverlag är han dock OP, i guldlag kommer han antagligen inte vara mer än medioker.

Aja vi får se hur det blir.
Citera
2014-02-25, 18:22
Medlem
Citat:
I silverlag är han dock OP, i guldlag kommer han antagligen inte vara mer än medioker.

Aja vi får se hur det blir.
Hm. Vem skulle man välja före honom i ett spanjor lag? Soldado? Om man vill ha pace däruppe..
Citera
2014-02-25, 18:24
Medlem
Köpte IF Cabaye i väntan på att få ihop de allra sista till Yaya Toure men jävlar vilket monster karln är! Mål från halva plan i första matchen Precis vid slutet av mittcirkeln, rätt upp i kryllan. Tror dock Yaya är bättre ändå.
Citera
2014-02-25, 18:32
Medlem
likeets avatar
Legat och svävat mellan 2an och 4an ett bra tag nu, sen slog det mig att messi och neymar produceras alldeles för lite nickmål så tänkte om lite...
Gick precis upp i ettan och införskaffade mig detta lag nu.
Vad tror ni ?

http://www.futhead.com/14/squads/7340617/
Citera
2014-02-25, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Legat och svävat mellan 2an och 4an ett bra tag nu, sen slog det mig att messi och neymar produceras alldeles för lite nickmål så tänkte om lite...
Vad tror ni ?

Spelade med ett liknande lag för ett tag sedan, gick väl sådär. Tyckte det kändes svårt att balansera två så stora stjärnor i ett och samma lag, man ville liksom göra allt med båda. Men vettefan, skadar väl aldrig att prova.
Citera
2014-02-25, 18:42
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Vad tror ni ?

Mariano på RB är ju ett måste.
Citera
2014-02-25, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Köpte IF Cabaye i väntan på att få ihop de allra sista till Yaya Toure men jävlar vilket monster karln är! Mål från halva plan i första matchen Precis vid slutet av mittcirkeln, rätt upp i kryllan. Tror dock Yaya är bättre ändå.
Värt att skaffa ist för Ramires/Dembele?

tacksam för snabbt svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in