2014-02-25, 00:40
Medlem
MrsMagoos avatar
Vilka möjligheter ser du att få igenom ett tidsbegränsat straff?

- Jag kommer att hänvisa till en dom i Högsta domstolen från i fjol där det slogs fast att normalpåföljden för mord ligger runt 14 år.

http://www.gp.se/nyheter/bohuslan/1.2291433-marinas-ex-sambo-ej-psykiskt-stord

Han blir bara mer och mer korkad Hansson. Det ser inte bra ut med förståndet på advokaten då han inbillar sig att hans klient får 14 år. Jösses vilken mupp. Han har glömt griftefriden och det försvårande i fallet. Nåväl han verkar förryckt.
Senast redigerad av MrsMagoo 2014-02-25 kl. 00:43.
Citera
2014-02-25, 00:43
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Men du vet alltså inte hur bilen skulle ha sett ut om du hade kört där 2010? Men då var den troligen i värre skick än idag, eftersom den var farbar för en personbil.

Om kabelbrännare körde där före fyndet fanns knappast någon kedja.

Nej, när jag försökte ladda ner filmen försökte webbsidan ladda ner en .exe-fil istället. Sådana väljer jag helst själv vilka jag ska ladda ner.

Troligen? Varför var den troligen sämre då?

Tror du jag hade med en bultsax och klippte låset när jag körde där med bilen???

Filen vet jag tyvärr inget om men det är andra här som laddat ner den, vet dock inte hur det funkade för dem
Citera
2014-02-25, 00:46
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Troligen? Varför var den troligen sämre då?

Tror du jag hade med en bultsax och klippte låset när jag körde där med bilen???

Filen vet jag tyvärr inget om men det är andra här som laddat ner den, vet dock inte hur det funkade för dem
Eftersom den röjdes av en anledning. Troligen ansågs den svårframkomlig.

Nej, hur kom du förbi kedjan? Den var låst när jag var där.

Synd på filmen.
Citera
2014-02-25, 00:48
Medlem
jjagares avatar
Citat:
FUP, sid 359:

Bilen var varken tvättad eller repad.

Vägen var fortfarande inte lika mycket röjd som idag punkt.

Blir det repor av Björklöv?
Citera
2014-02-25, 00:49
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Eftersom den röjdes av en anledning. Troligen ansågs den svårframkomlig.

Nej, hur kom du förbi kedjan? Den var låst när jag var där.

Synd på filmen.

Kedjan var olåst 2012/06/07
Citera
2014-02-25, 00:51
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:

Beror förmodligen på vem man frågar. Men självklart så vet man inte vilka repor som fanns innan och efter i så fall menar jag. Det visste nog Marina däremot och möjligen mördare Fredrik.
Så tänker man bara till lite så framgår det nog att ingen direkt kunde säga när en repa tillkom på bilen. Det kallas för sience fiction eller ren dumhet om man så önskar.,
Citera
2014-02-25, 01:01
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo

Beror förmodligen på vem man frågar. Men självklart så vet man inte vilka repor som fanns innan och efter i så fall menar jag. Det visste nog Marina däremot och möjligen mördare Fredrik.
Så tänker man bara till lite så framgår det nog att ingen direkt kunde säga när en repa tillkom på bilen. Det kallas för sience fiction eller ren dumhet om man så önskar.,
Det finns inga uppgifter om repor på den koreanska bilen. Inga uppgifter öht. Finns det några repor på FB:s Ford Dexta från 1963? Är den öht undersökt?
Citera
2014-02-25, 01:02
Medlem
Quarrels avatar
Citat:

Citat:
Kedjan var olåst 2012/06/07
Jag var där samma sommar/höst. Kedjan var låst och vägen framkomlig för en någorlunda stor personbil.
Citera
2014-02-25, 01:09
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Jag var där samma sommar/höst. Kedjan var låst och vägen framkomlig för en någorlunda stor personbil.

Som en Hyundai tuscon då, vad bra. Då är vi överens, sov så gott det ska jag göra.
Citera
2014-02-25, 01:14
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Som en Hyundai tuscon då, vad bra. Då är vi överens, sov så gott det ska jag göra.
Det var alltså efter röjningen 2011. Röjningen gjordes av en orsak. Innan dess fanns det risk för repor.
Natti natti.
Citera
2014-02-25, 01:42
Medlem
jjagares avatar
@quarell
Synd att du inte fixade filmerna för då hade du sett hur jag tog mig igenom den låsta kättingen med fordon idag.
Den e fortfararande låst.
Citera
2014-02-25, 02:58
Medlem
Katten30s avatar
Citat:

Quarrel svarar dig ang 2012 06 07 det har inget med hur vägen såg ut 2010 07 28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in