Citat:
Ursprungligen postat av
trtrtrtr
Såg att vår gode vän och kanonfoder Mikael Skillt planerade att ge sig ner till Ukraina. Samtidigt "fördömde" han de nationalister som på något sätt uttryckt sitt stöd till revolutionen men som inte ville åka ner.
Hur går snacket i SvP, planerar folk att följa med Skillt ner? Varför/varför inte?
Jag fördömde snackpåsarna som sitter dagarna i ända på Nationell.nu samt Facebook och pratar väpnad kamp, och när ett tillfälle att hjälpa en gryende nationell revolution uppstår så gör man noll och ingenting.
Dylika människor är en ynkedom för att uttrycka sig milt, däremot så har jag full förståelse för de som inte vill åka men inte heller sitter och leker revolutionär på nätet. Efter att ha läst Langeéns kommentar angående revolutionen i Ukraina så förväntar jag mig att träffa honom där nere, såvida han inte är en hycklande helgrevolutionär som leker tuff på internet.
Vilka som följer med är inte min sak att redogöra för, det kommer att bli helt upp till dem att avgöra om de vill göra sitt engagemang synligt eller inte.
/Micke