2014-02-19, 04:55
Medlem
4weekss avatar
Under helgen har ja tänkt en hel del, är riktigt nere nu. Ja är flickvänsmaterial, ändå verkar det som att män som passar min ålder är upptagna allihop. Det är synd om oss tjejer som närmar 30.

De senaste 4 åren har minst 10 män visat uppenbart intresse o ja har upplevt de som rena drömprinsen tills drömmarna fick gå i krasch varenda gång av 10 gångerna, visade sig att de va upptagna allihop.

hur ska de bli för tjejer som närmar sig 30?

Nåra tips?
Citera
2014-02-19, 05:01
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Ööh du får väl satsa på äldre män då!
Citera
2014-02-19, 05:03
Medlem
Speedkillahs avatar
Ja du får väl satsa högre gå inte neråt gå uppåt

Jag är öppen för förslag
Citera
2014-02-19, 05:04
Medlem
revodnebs avatar
Nej det är inte synd om er "tjejer". Ni kan när som helst omförhandla er åldersgräns och så står det hundratals, om inte tusentals och väntar på er.

Du tänkte inte så långt va?
Citera
2014-02-19, 05:06
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikLarsson99
Ööh du får väl satsa på äldre män då!

Citat:
Ursprungligen postat av Speedkillah
Ja du får väl satsa högre gå inte neråt gå uppåt

Jag är öppen för förslag

Ja är ute efter familjefar, att han ska vara äldre har därför varit ganska självklart. Men som sagt så är de äldre upptagna.

va för förslag?
Citera
2014-02-19, 05:07
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Nej det är inte synd om er "tjejer". Ni kan när som helst omförhandla er åldersgräns och så står det hundratals, om inte tusentals och väntar på er.

Du tänkte inte så långt va?

hurså?
Citera
2014-02-19, 05:08
Medlem
Woffeltoffels avatar
Sicket jävla I-landsproblem, nej det är inte synd om er "28åriga tjejer".
Citera
2014-02-19, 05:08
Medlem
AnabolicH2Os avatar
Anser att 28 är en väldigt lagom ålder. Långt ifrån "för gammal", herregud kvinna!

Du har minst 7-8 år på dig. Ta det lungt, till slut hittar du den rätta.

Vad har du för preferenser när det gäller ålder? Bara jämngamla? Isåfall kan det ju vara en begränsande faktor för dig.

Lycka till med kärleken och deppa inte ihop, och skicka för all del iväg ett pm om du vill prata av dig!

Med vänlig hälsning, anabolic
Citera
2014-02-19, 05:09
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4weeks
Ja är ute efter familjefar, att han ska vara äldre har därför varit ganska självklart. Men som sagt så är de äldre upptagna.

va för förslag?

Är du ute efter en man som ska vara far till "era" barn eller en som ska vara far till "dina" barn. Det är en jävla skillnad!
Citera
2014-02-19, 05:11
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Är du ute efter en man som ska vara far till "era" barn eller en som ska vara far till "dina" barn. Det är en jävla skillnad!

ja har inga barn.
Citera
2014-02-19, 05:13
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woffeltoffel
Sicket jävla I-landsproblem, nej det är inte synd om er "28åriga tjejer".

varför skulle det inte? är inte det ganska självklart att man vill ha en familj i min ålder?

Citat:
Ursprungligen postat av AnabolicH2O
Anser att 28 är en väldigt lagom ålder. Långt ifrån "för gammal", herregud kvinna!

Du har minst 7-8 år på dig. Ta det lungt, till slut hittar du den rätta.

Vad har du för preferenser när det gäller ålder? Bara jämngamla? Isåfall kan det ju vara en begränsande faktor för dig.

Lycka till med kärleken och deppa inte ihop, och skicka för all del iväg ett pm om du vill prata av dig!

Med vänlig hälsning, anabolic

Inte så att jag är gammal, men de som passar min ålder är upptagna. Där ligger problemet. Ålder som jag accepterar är 35-40.
Citera
2014-02-19, 05:14
Medlem
.the.truth.s avatar
tits or gtfo

edit: sorry kunde inte låta bli ^^

ge det tid bara.. din sits är ej sämre än nån annans..

förstå "spelet" o hur man spelar det.. lycka till.

ps faktum att du träffat tio puckon till snubbar bekräftar min tes som ja hållt i många andra trådar. nämligen att kvinnor är självdestruktiva idioter som älskar svin o hatar fina killar. själva faktum att de alltid väljer svinet framför den fina killen på krogen räcker ju för att intyga detta.
Senast redigerad av .the.truth. 2014-02-19 kl. 05:19.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in