Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-18, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissKawaiiTenchii
:O Ingen idé att spekulera i det, de har insett att det kommer bli för dyrt och ett mail kommer att gå ut senare idag om att spinsen kommer att vara på en annan maskin, vilken har de inget svar på än

Fröken optimist.
Citera
2014-02-18, 16:35
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeritLarsson
Nä minimum insatsen är 5 kr, med 1 linje
det kanske de kör med.
Vore ju jävla judeaktigt om de gjorde så så det hoppas vi inte på.

Nappade på erbjudandet och MrGreen höll på att bli 300kr rikare tills jag äntligen fick Free Fall som gav ca 125x pengarna http://sv.tinypic.com/view.php?pic=162a9mx&s=8#.UwN9JPl5O4o

Tror jag cashar ut nu för det var ju de 15 gratis spinsen man var ute efter och man har ju iallafall omsatt 6-900kr så man är ju inte bara en som sätter in och tar ut genast bara för att få gratislir
Citera
2014-02-18, 16:37
Medlem
MissKawaiiTenchiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skruvlampa
Fröken optimist.
Haha

"****: Jag fick precis reda på att något gått fel med erbjudandet, det kommer inte bli spins på Arabian Nights utan spinsen kommer bli på en annan maskin.
****: Jag vet tyvärr inte vilken ännu, men du kommer få ett mail om detta.
Du: en annan maskin?? okej men alla som redan satt in förväntar sig ju arabian nights, om det då blir på tex starburst så kommer det ju verkligen inte se bra ut?
****: Som jag nämnde för dig så har det uppstått ett problem vilket gör att Arabian Nights ersätts med ett annat spel, detta är självklart beklagligt och du kommer få information under dagen via e-post gällande vilket spel som spinsen kommer på."
Citera
2014-02-18, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Vore ju jävla judeaktigt om de gjorde så så det hoppas vi inte på.

Nappade på erbjudandet och MrGreen höll på att bli 300kr rikare tills jag äntligen fick Free Fall som gav ca 125x pengarna http://sv.tinypic.com/view.php?pic=162a9mx&s=8#.UwN9JPl5O4o

Tror jag cashar ut nu för det var ju de 15 gratis spinsen man var ute efter och man har ju iallafall omsatt 6-900kr så man är ju inte bara en som sätter in och tar ut genast bara för att få gratislir

Minsta uttag är 300kr så du hamnade precis rätt.
Citera
2014-02-18, 16:48
Medlem
Citat:
Haha

"****: Jag fick precis reda på att något gått fel med erbjudandet, det kommer inte bli spins på Arabian Nights utan spinsen kommer bli på en annan maskin.
Du: en annan maskin?? okej men alla som redan satt in förväntar sig ju arabian nights, om det då blir på tex starburst så kommer det ju verkligen inte se bra ut?
****: Som jag nämnde för dig så har det uppstått ett problem vilket gör att Arabian Nights ersätts med ett annat spel, detta är självklart beklagligt och du kommer få information under dagen via e-post gällande vilket spel som spinsen kommer på."

Gör Mr Greens livechat till ett helvete sen ni som utnyttjat det där erbjudandet, jävla svin. Missa dem att minimuminsatsen var så hög från början månne?
Citera
2014-02-18, 16:58
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Haha

Det där får vi hoppas på att det inte stämmer, får jag inte mina 15 spinns på Arabian Nights så kommer det bli ett helvetes jävla gnällande.

Det står klart & tydligt Arabian Nights i mailet och en sån jävla miss kan de bara inte göra.

Fan jävla fittor

Senast redigerad av techno_the_king 2014-02-18 kl. 17:09.
Citera
2014-02-18, 17:10
Medlem
MissKawaiiTenchiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Det där får vi hoppas på att det inte stämmer, får jag inte mina 15 spinns på Arabian Nights så kommer det bli ett helvetes jävla gnällande.

Det står klart & tydligt Arabian Nights i mailet och en sån jävla miss kan de bara inte göra.

Antingen så har vissa få utvalda fått mailet och kommer att få på arabian eller så ljög dom i supporten Som mailet är utformat med tropisk värme etc, ska de då ändra det till att man ska sola sig i glansen av starbursts magik? Vilket det än nu månde vara så är det jäkligt dåligt gjort
Citera
2014-02-18, 17:16
Medlem
Tjenare Flashback! Kom precis hem från holland, har tidigare skrivit om några stora vinster. Dom 2 största är nu 2x 3750€ på megafortune, sista hjulet och precis bredvid mega jackpoten båda gångerna haha!

Helt jävla insane. Har även fått över pengarna på kontot, dock max 3000€ per dag, så har lite kvar som ska över med. Screenade bara ena vinsten, 3750€ + 15 freespins x3, så blev lite mer på den!

Hade!

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2dv5wmh&s=8
Citera
2014-02-18, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite
Tjenare Flashback! Kom precis hem från holland, har tidigare skrivit om några stora vinster. Dom 2 största är nu 2x 3750€ på megafortune, sista hjulet och precis bredvid mega jackpoten båda gångerna haha!

Helt jävla insane. Har även fått över pengarna på kontot, dock max 3000€ per dag, så har lite kvar som ska över med. Screenade bara ena vinsten, 3750€ + 15 freespins x3, så blev lite mer på den!

Hade!

http://sv.tinypic.com/view.php?pic=2dv5wmh&s=8

Dela med dig!
Citera
2014-02-18, 17:51
Medlem
uhlans avatar
Hela 25 spins på Twin Spin skriver nu MrGreen i ett utskick!

Fan vad sur jag hade varit om jag nappat
Citera
2014-02-18, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uhlan

Så exakt hur sur är du?
Citera
2014-02-18, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uhlan

Ja 15 spins på arabian är ju 750 kr.
25 på twin spin är 62.50 kr haha inte ens en tiondel värde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in