I OS-studion i TV3 har de en trum-snutt mellan en del inslag. Jag fick t.A.T.u.-vibbar, har försökt hitta men tror att jag är fel ute. Någon som känner igen trummorna och vet varifrån de kommer eller får samma låtassociationer som jag får?
Senast redigerad av GlittrigaGullan 2014-02-15 kl. 20:47.
Söker en låt/rappare som jag hörde en låt utav för ett år sedan,
Snubbe är en smal choklad brun neger inte så värst snygg. Väldigt många av kommentarerna på mins jag var i stil med med att han INTE sjunger/rappar om droger vapen pengar och ådant, Tror videon var filmad i västkusten i usa L.A. San fran etc. Låten handlar om sin tjej att han gör allt för henne typ och så i videon går han runt och gör saker med henne går på tivoli äter ute är med då hon köper kläder etc etc. Har googlat som en galning en inte hittat något så nu vänder jag mig HIT!
Har länge haft en melodi på huvudet som jag minns från när jag var yngre men kan inte komma på vilken låt det är, jag tror att melodin är från refrängen och kan inte komma på några ord eller resten av melodin/låten.
Hörde en låt under Sverige-matchen igår, och kan verkligen inte komma på vad den heter.. Den hördes bara under ~6 sekunder, men förhoppningsvis kan någon hjälpa till. :]
Jag hörde "Jubel" av Klingande på NRJ tidigare i dag, och den versionen som spelades där låter annorlunda från den på Spotify (lite snabbare). Någon som vet var man kan hitta "NRJ-versionen"?