2014-02-15, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
När kommer nästa update, sa EA det?
I slutet av februari, undrar när sista transfers ska komma bara...
Citera
2014-02-15, 18:18
Medlem
Hackad för 3:e gången nu sen fifa 13, förstår mig verkligen inte på hur fan detta fungerar, använder mig inte av webbappen längre för att jag va rädd för att dom hackade mig därigenom, är inte inne på sånna jävla "free pack" "free ronaldo" sidor där de flesta 12 åringarna blir lurade.
har inte fått någon ersättning trots att jag varit en jävel på att höra av mig till dom genom mail och ringt dom, mitt första fifa 14 fall öppnade jag 07-11-13 tror jag, så på 3 månader har dom inte kunnat ta ett jävla beslut, jag tröttnade ju så klart, köpte coins och började lira igen.. what to do ?

När jag haft kontakt med dom på ea supporten i telefon så har han sagt att han ändrade så att jag va den enda ägaren till mitt konto så att säga, så att samma hackare inte kunde komma in (något sånt va det)
Men nu har det alltså hänt igen, och jag blir så jävla trött bara, inte arg eller "ledsen" men trött. EA är den sämsta supporten i hela världen tror jag, sämst på sina säkerhetsgrejer inom accounts, läser hela tiden tycker jag om folk som blir av med sina lag utan att ha gett ut sitt pw/email/säk-fråga.

Må den personen som har hackat mig brinna i en evig eld och må denna jävla skitsupporten bli stämda av någon riktigt rik och arg kund.
Citera
2014-02-15, 18:20
Medlem
Kouyates avatar
Varför har FUTHEAD gett El Shaarawy 4* skills?
Citera
2014-02-15, 18:31
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Varför har FUTHEAD gett El Shaarawy 4* skills?
För att han har fått det?
Citera
2014-02-15, 18:37
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Fler som ni vet har fått skill upgrade? Har han ens fått skill upgrade in game eller är det bara futhead som klantat sig?
Citera
2014-02-15, 18:40
Medlem
Kouyates avatar
Citat:

Inte ingame, vad baserar ni detta på? Kollat på marknaden och min egen ElSha, ingen har 4* skills.
Citera
2014-02-15, 18:42
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
Inte ingame, vad baserar ni detta på? Kollat på marknaden och min egen ElSha, ingen har 4* skills.
Läste nån sida bak att det bara var dom nypackade somm fått det?
Citera
2014-02-15, 18:44
Medlem
dannyWs avatar
Åhhgud, inte varit aktiv på fut de senaste dagarna och såg nu att även IFs fått upgrade och jag som sålde av SIF Suarez för att inte gå minus när uppgraderingarna släpptes.
Citera
2014-02-15, 18:45
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
100 Chemistry vill man bara ha om du vill ha chemistrybonus. Men det kan man väl leva utan om man får bättre målvakt. Dock påverkar ju det backarna lite också.

Annars kan du ju byta ut målvakten direkt efter startad match.

Ja, det är nog därför man vill ha sina 100 i kemi...
Citera
2014-02-15, 18:47
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Läste nån sida bak att det bara var dom nypackade somm fått det?

Well, jag kollade upp detta och det finns inte en enda El Shaarawy på marknaden med 4* skills, jag ser inte heller var EA ska ha gått ut med detta.
Citera
2014-02-15, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NateHiggers
Vet vi om det kommer fler upgrades?
Några IFs i min klubb har stigit i värde.
/MVH

http://www.futhead.com/14/players/13510/martin-skrtel/
&
http://www.futhead.com/14/players/13509/sebastien-bassong/

Kommer ni göra mycket coins på, om ni investerar. Köper Skrtel när han är under 20 och Basson kan ni redan nu plocka på er.

Hur mycket kommer IF bassong ökas?
Citera
2014-02-15, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesperown
Hur mycket kommer IF bassong ökas?
Ingen vet... Inte ens säkert att han kommer öka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in