2014-02-15, 06:32
Medlem
Köpte upgraded benteke, kände att jag var tvungen och testa. Kollade hans in game stats och han har 90 finishing, woow.
Citera
2014-02-15, 08:47
Medlem
Sokans avatar
Någon som kan köra 59 min metoden på ps4/one?

Jag får inte upp spelare utan måste gå fram och tillbaka typ 30 gånger för att få fram dem på sida typ 700 och sen om man lyckas då dör skitappen. Längtar till fifa 15 så man kan börja tradea igen, har kämpat till mig min ibra men jag vill ha hans toty men det går ju inte pga av webappens låga kvalitet
Citera
2014-02-15, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokan
Någon som kan köra 59 min metoden på ps4/one?

Jag får inte upp spelare utan måste gå fram och tillbaka typ 30 gånger för att få fram dem på sida typ 700 och sen om man lyckas då dör skitappen. Längtar till fifa 15 så man kan börja tradea igen, har kämpat till mig min ibra men jag vill ha hans toty men det går ju inte pga av webappens låga kvalitet
använd cheat engine
Citera
2014-02-15, 09:35
Medlem
iHenkeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomo172
Robben är den ENDA spelaren som jag tycker är sjukt bra på detta spelet (har inte använt spelare som, Ronaldo, Ibra, Messi).

Annars finns det okej spelare men inget jag riktigt tycker om.. jävla ruttna spelare.

Njae, får inte hålla med dig där. Visst, Robben är bra, bra skott men alldeles för dålig WF, bra skills dock.

Reus är riktigt bra och har i mitt nuvarande lag Agüero som anfallare, sjukaste jag skådat. Timear alla bollar, kan dra på volley, skott.. you name it! Agüero är nog by far det bästa jag provat i FUT iaf.
Citera
2014-02-15, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iHenked
Njae, får inte hålla med dig där. Visst, Robben är bra, bra skott men alldeles för dålig WF, bra skills dock.

Reus är riktigt bra och har i mitt nuvarande lag Agüero som anfallare, sjukaste jag skådat. Timear alla bollar, kan dra på volley, skott.. you name it! Agüero är nog by far det bästa jag provat i FUT iaf.

Haha, ja jag var lite arg när jag skrev inlägget. Tar tillbaka det, ursäkta.
Citera
2014-02-15, 09:57
Medlem
vapor21s avatar
Okej, äntligen har jag hittat min spelare för CAM. Offensivt sett är CAM-positionen den viktigaste för att offensiven ska fungera. Och mannen för den uppgiften är: RvP!

Okej pace, riktigt bra dribbling, gudomligt skott och bra passningar. Han kan ju tom. nicka. På 6 matcher har han gjort 11 mål och 4 assist. SIF Adebayor och Remy är ST framför och dem levererar också, om det beror på RvP eller inte ska jag vara osagt men bra är dem båda iaf.
Citera
2014-02-15, 10:18
Medlem
Jag har köpt så jag ska få större transfer list flera gånger men har ändå inte fått de? Vad kan jag göra?
Citera
2014-02-15, 10:22
Medlem
Linkaans avatar
Sturridge från ca 6-8k BIN (xbox) till 28k BIN.. Haha
Citera
2014-02-15, 10:24
Medlem
tydligen enligt massor av rykten (jag är inte säker) så kommer det fler UP spelare om cirka två veckor. om detta nu skulle vara sant, vilka IF tror ni man borde investera ?
Citera
2014-02-15, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ztrimma
tydligen enligt massor av rykten (jag är inte säker) så kommer det fler UP spelare om cirka två veckor. om detta nu skulle vara sant, vilka IF tror ni man borde investera ?

Ja, det kommer fler upgrades. Jag har tänkt lite, och jag tror EA kommer trolla oss och inte uppgradera korten man har i sin klubb nästa gång.. men men vem vet.

Som svar på din fråga tror jag Verratti och Diego Costa kanske?
Citera
2014-02-15, 10:59
Medlem
Sokans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolero
använd cheat engine

Det är det jag gör men när jag hoppar sida cirkus 700 så får jag inte fram spelare utan jag måste gå fram och bakåt i typ en minut och det är sjukt segt...
Citera
2014-02-15, 11:14
Medlem
Någon som provat IF Lukaku efter upgrade? Har en kvar i transfer list.. kul man hade 3 st med 60k bin...de försvann rätt snabbt igår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in