Citat:
Ursprungligen postat av
Sigge Vessla
Flashback är Sveriges, kanske världens största anhopning av nazister, rasister och idioter.
Det är konstigt att så många säger sig vilja rösta på SD i valet efter alla blamage som ständigt offentliggörs. Järnrör, fiffel med bidrag etc. Listan kan göras lång.
Det är nog inte lika många som röstar på SD när det är dags att gå till valurnorna.
Anhängarna av SD är oftast små, värdelösa kryp som inte kan försörja sig själva.
Precis som merparten av de som hänger här och inte har annat att göra om dagarna (och nätterna) än att sitta här och vräka ur sig sina dumheter.
Blamage? Fina ord du svänger dig med

men ovanstående lista blir ändå rätt patetisk. När jag var aktiv i ett av Alliansens ungdomsförbund så ville vi vara med och demonstrera mot våld men en grupp från Ung Vänster tyckte inte att vi hade något där att göra varpå de sparkade ner en av mina vänner. Vad är det mot att hota någon med järnrör? Eller varför ens ta upp det, när vi alla vet att den autonoma vänstern är betydligt mer våldsam än Sverigedemokrater...
...och skall vi prata om fiffel med bidrag så visade det sig att Sd inte fifflat till sig bidrag för sitt kvinnoförbund eftersom de a.) sökt på ett korrekt sätt från första början och b.) lagen likställer kvinnoförbund med andra typer av grupperingar som är avsedda att stärka kvinnors representation inom politiken. Några som däremot systematiskt fifflat är SSU där uppblåsta siffror var legio och något som indirekt användes i moderpartiet där alla LO-medlemmar under lång tid tvångsanslöts så att Socialdemokraterna kunde få så stora bidrag som möjligt.
Tro mig, även om du argumenterar som en tolvåring så kan listan göras väldigt lång med verkliga synder som dina älsklingar begått...
Vad gäller anhängare till Sd däremot så har jag aldrig träffat några, i alla fall inga som vågat vara det öppet, men det kanske beror på att idioter likt du automatiskt ser ner på personer som inte har samma åsikt som du men det visar bara vilken liten och värdelös människa du är. Fast å andra sidan, det överraskar ingen som läst vad du skrivit
Och vanligt folk som arbetar på vardagar kan sitta på Flashback hela helgen och skriva trots att de försörjer sig själva, något du verkat missa men det beror nog återigen på att du är minderårig och fortfarande borde gå i den grundskola du löpande skolkar ifrån.
Mer OnT så tycker inte jag att diskussionen om Ernmans agerande är särskilt dum eftersom det handlar om att urskilja nyanserna som antingen visar att hon är dum i huvudet alternativt att Sveriges Radio agerat fel.