Citat:
Ursprungligen postat av
woaaah
Åh herregud, din hedersidiot.
Vi har en skevt fungerande demokrati, vilket är långt ifrån en diktatur. Anledningen till att den inte fungerar är för att man inte kan ta hänsyn till exakt varenda individs vilja.
Svara gärna på det jag skrev i inlägget ovan.
Du säger alltså att det är illuminati's förtjänst att Sverige fungerar bra? Tacka dom då. Annars hade ju uppenbarligen Sverige kraschat totalt.
Tror du att ett land utan skatter, val och jobb skulle fungera? Om inte så är det ju uppenbarligen din skyldighet att tacka illuminati.

Nej, Demokratin är en illusion, alltid varit. Vi är ägda av banker och företag i detta land.
Illuminati är bara ett jävla jippo för att paja folks värderingar genom propaganda och annat skit, fungerar ungefär som en propaganda maskin för att injektera rädslor, galenskaper och annat i befolkningen genom tv och annan teknologi.
Jag PISSAR på Illuminati, dessa som tror sig tillhöra denna maktordning kan dra åt helvete.
Det hade varit den starka som hade överlevt, dvs den vita rasen, då hade vi sluppit detta med Illuminati till exempel, eller fri invandring. Då hade jag haft möjlighet att döda frimurare, judar, zionister och andra idioter på stan utan påföljder, jag hade njutit så mycket. Jag hade varit fri.