2014-02-14, 10:52
Medlem
facemans avatar
jag känner fortfarande att jag har frihet att göra vad jag vill med mitt liv utan att bli hindrad?
jag känner inte av någon global polisstat en. allt känns endå OKEJ? när börjar det påverka en medelsvensson? ja menar folk smakar grovt på agendan i länder som Syrien Libyen Irak osv, men när kommer den hit på allvar?
Senast redigerad av faceman 2014-02-14 kl. 10:59.
Citera
2014-02-14, 10:59
Medlem
neutronizers avatar
Så länge svenskarna går till jobbet, röstar på demokratin och betalar skatt så kommer denna världsordning att rulla på och svenskarna kommer att leva lyckligt i sin lilla illusion av frihet.

Denna "världsordning" har dock funnits väldigt länge, det är ingen skillnad, så förstår inte varför du kallar det en ny världsordning.
Citera
2014-02-14, 11:06
Medlem
facemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neutronizer
Så länge svenskarna går till jobbet, röstar på demokratin och betalar skatt så kommer denna världsordning att rulla på och svenskarna kommer att leva lyckligt i sin lilla illusion av frihet.

Denna "världsordning" har dock funnits väldigt länge, det är ingen skillnad, så förstår inte varför du kallar det en ny världsordning.

dom talar om en ny världsordning, en plan av eliten att föra samman alla länder under en värdregering, tänk EU fast en global version.
Citera
2014-02-14, 11:07
Medlem
woaaahs avatar
Citat:

Jaha, då är det ju tydligen jäkligt bra att vi har den här "världsordningen" vi har idag.

Så för att trotsa/gå emot/vinna mot NWO/Illuminati så ska vi sluta betala skatt, sluta gå till jobbet och rösta på ett parti som förespråkar diktatur? Det hade nog slutat bra.

Så tacka vet ja Illuminati för att "dom" räddar mitt land.
Citera
2014-02-14, 11:07
Medlem
neutronizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faceman
dom talar om en ny världsordning, en plan av eliten att föra samman alla länder under en värdregering, tänk EU fast en global version.

Denna plan har också funnits länge, detta är vad som är den fundamentala orsaken till krig, människor som är så galna i makt att dom tvingar människor tillsammans genom flyttning av befolkning och annat galet när folk varken har någon lust eller blivit tillfrågade om det.
Citera
2014-02-14, 11:08
Medlem
neutronizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woaaah
Jaha, då är det ju tydligen jäkligt bra att vi har den här "världsordningen" vi har idag.

Så för att trotsa/gå emot/vinna mot NWO/Illuminati så ska vi sluta betala skatt, sluta gå till jobbet och rösta på ett parti som förespråkar diktatur? Det hade nog slutat bra.

Så tacka vet ja Illuminati för att "dom" räddar mitt land.

Ehm, vi har en diktatur redan, haft länge.
Citera
2014-02-14, 11:11
Medlem
woaaahs avatar
Citat:
Ehm, vi har en diktatur redan, haft länge.

Åh herregud, din hedersidiot.
Vi har en skevt fungerande demokrati, vilket är långt ifrån en diktatur. Anledningen till att den inte fungerar är för att man inte kan ta hänsyn till exakt varenda individs vilja.

Svara gärna på det jag skrev i inlägget ovan.
Du säger alltså att det är illuminati's förtjänst att Sverige fungerar bra? Tacka dom då. Annars hade ju uppenbarligen Sverige kraschat totalt.
Tror du att ett land utan skatter, val och jobb skulle fungera? Om inte så är det ju uppenbarligen din skyldighet att tacka illuminati.

Innan du svarar med en kort onödig mening så vill jag ha en förklaring på hur Sverige skulle fungerat utan skatter, val och jobb.
Senast redigerad av woaaah 2014-02-14 kl. 11:13.
Citera
2014-02-14, 11:13
Medlem
neutronizers avatar
Citat:
Åh herregud, din hedersidiot.
Vi har en skevt fungerande demokrati, vilket är långt ifrån en diktatur. Anledningen till att den inte fungerar är för att man inte kan ta hänsyn till exakt varenda individs vilja.

Svara gärna på det jag skrev i inlägget ovan.
Du säger alltså att det är illuminati's förtjänst att Sverige fungerar bra? Tacka dom då. Annars hade ju uppenbarligen Sverige kraschat totalt.
Tror du att ett land utan skatter, val och jobb skulle fungera? Om inte så är det ju uppenbarligen din skyldighet att tacka illuminati.

Nej, Demokratin är en illusion, alltid varit. Vi är ägda av banker och företag i detta land.

Illuminati är bara ett jävla jippo för att paja folks värderingar genom propaganda och annat skit, fungerar ungefär som en propaganda maskin för att injektera rädslor, galenskaper och annat i befolkningen genom tv och annan teknologi.

Jag PISSAR på Illuminati, dessa som tror sig tillhöra denna maktordning kan dra åt helvete.

Det hade varit den starka som hade överlevt, dvs den vita rasen, då hade vi sluppit detta med Illuminati till exempel, eller fri invandring. Då hade jag haft möjlighet att döda frimurare, judar, zionister och andra idioter på stan utan påföljder, jag hade njutit så mycket. Jag hade varit fri.
Senast redigerad av neutronizer 2014-02-14 kl. 11:17.
Citera
2014-02-14, 11:18
Medlem
woaaahs avatar
Citat:
Nej, Demokratin är en illusion, alltid varit. Vi är ägda av banker och företag i detta land.

Illuminati är bara ett jävla jippo för att paja folks värderingar genom propaganda och annat skit, fungerar ungefär som en propaganda maskin för att injektera rädslor, galenskaper och annat i befolkningen genom tv och annan teknologi.

Ja, det är klart som fan vi är ägda av banker så det är de som har pengarna. En jävligt bra affärsidé helt enkelt.
Du säger att tv och annan teknologi är till för att skapa skräck och dylikt? Jag kan inte komma ihåg senaste gången jag aktivt påverkades av något jag kollade på någon kanal.
Berätta gärna för mig exakt hur de använder sig av liknande teknologi för att skrämma oss.
Jag var jävligt rädd och kände mig hjärntvättad till att följa Illuminatis regler när jag kollade på The Big Bang Theory igår på 6an...

Citat:
Jag PISSAR på Illuminati, dessa som tror sig tillhöra denna maktordning kan dra åt helvete.
Du pissar på Illuminati genom att ligga hemma i soffan och käka chips? Vilken hjälte du är.

Citat:
Det hade varit den starka som hade överlevt, dvs den vita rasen, då hade vi sluppit detta med Illuminati till exempel, eller fri invandring. Då hade jag haft möjlighet att döda frimurare, judar, zionister och andra idioter på stan utan påföljder, jag hade njutit så mycket. Jag hade varit fri.
Jaha, så styrs vi enbart av mörkhyade människor och judar nu?

Du är så fri du vill vara, det är enbart du själv som sätter dig själv i ett fängelse genom att tänka som du gör.
Citera
2014-02-14, 11:18
Medlem
neutronizers avatar
Citat:
Ja, det är klart som fan vi är ägda av banker så det är de som har pengarna. En jävligt bra affärsidé helt enkelt.
Du säger att tv och annan teknologi är till för att skapa skräck och dylikt? Jag kan inte komma ihåg senaste gången jag aktivt påverkades av något jag kollade på någon kanal.
Berätta gärna för mig exakt hur de använder sig av liknande teknologi för att skrämma oss.
Jag var jävligt rädd och kände mig hjärntvättad till att följa Illuminatis regler när jag kollade på The Big Bang Theory igår på 6an...

Du pissar på Illuminati genom att ligga hemma i soffan och käka chips? Vilken hjälte du är.

Ja, och gissa vem som äger bankerna du pratar om här då?

Subliminala projektioner bland annat, TVn som sig är ju en bra uppfinning, men det beror helt på vad som sänds på den.
Citera
2014-02-14, 11:21
Medlem
woaaahs avatar
Citat:
Ja, och gissa vem som äger bankerna du pratar om här då?

Subliminala projektioner bland annat, TVn som sig är ju en bra uppfinning, men det beror helt på vad som sänds på den.
Vem som äger bankerna? Jävligt olika, allt ifrån stater till framgångsrika affärsmän.
Jaha, förklara då för mig hur avsnittet av The Big Bang Theory igår påverkade mig på något annat sätt en det som presenterades för mig?
Citera
2014-02-14, 11:22
Medlem
neutronizers avatar
Citat:

Jaha, så styrs vi enbart av mörkhyade människor och judar nu?

Du är så fri du vill vara, det är enbart du själv som sätter dig själv i ett fängelse genom att tänka som du gör.

Nej, Energi på denna planet är inte fri, jag är Energi, är inte Energi fri så är inte jag fri, just nu betalar jag för min elektricitet till exempel, lika så med oljan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in