2014-02-13, 07:23
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaRune
Vad finns det för bättre billigare modeller på smartphones som funkar med wifog?
Tänkte på 4-tums telefoner och uppåt.

Alla verkar funka, Android 4 och framåt funkar med appen men min gamla med 2.3.3 funkar att titta i webläsaren...

Apple - ingen aning, köper inte min teknik i fruktdisken
Citera
2014-02-13, 10:31
Medlem
Lykros avatar
Hoppas mitt simkort kommer snart!

Då ska jag prova och utvärdera tjänsten och rapportera
Citera
2014-02-13, 10:46
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lykro
Hoppas mitt simkort kommer snart!

Då ska jag prova och utvärdera tjänsten och rapportera

Jag har använt det i ett par veckor nu och är supernöjd med tjänsten i sig, support mm (y)
Citera
2014-02-13, 11:21
Medlem
Jag har använt wifog i över en månad o är nöjd med tjänsten. Gillar dock inte att det från o med igår så är det 3 reklamfilmer istället för 2 man måste se för att fylla på surf men det är fortfarande bara 100mb. Om de ska öka antalet filmer man måste se, vart går då gränsen, 10?
Förslagsvis inför 1film =50mb, 2filmer =100mb, 3filmer =150mb osv osv..frustrerande som det är nu man kan se 2 filmer o den 3dje går inte igång..då måste man stänga ned appen o in igen o börja om från film 1..
Citera
2014-02-13, 12:11
Medlem
Lykros avatar
Bryts uppkopplingen medans ni ser reklamfilmerna?

T.ex om ni laddar hem en fil på 200MByte och ni kommer till 120(eller var gränsen går) slår det ifrån och kopplar ner då?

Eller om ni chattar i skype t.ex och era 120MByte är slut, kopplas ni ner från Skype då och måste logga in igen då ni sett på reklamfilmerna?

Citera
2014-02-13, 13:15
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lykro
Bryts uppkopplingen medans ni ser reklamfilmerna?

T.ex om ni laddar hem en fil på 200MByte och ni kommer till 120(eller var gränsen går) slår det ifrån och kopplar ner då?

Eller om ni chattar i skype t.ex och era 120MByte är slut, kopplas ni ner från Skype då och måste logga in igen då ni sett på reklamfilmerna?

Om man har appen så säger den till när det måste fyllas på med data, då kan man vara ute i god tid, om du använder webläsaren så pekas du till reklamen när du måste fylla på, utan varning.
Citera
2014-02-13, 13:16
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockaren
Jag har använt wifog i över en månad o är nöjd med tjänsten. Gillar dock inte att det från o med igår så är det 3 reklamfilmer istället för 2 man måste se för att fylla på surf men det är fortfarande bara 100mb. Om de ska öka antalet filmer man måste se, vart går då gränsen, 10?
Förslagsvis inför 1film =50mb, 2filmer =100mb, 3filmer =150mb osv osv..frustrerande som det är nu man kan se 2 filmer o den 3dje går inte igång..då måste man stänga ned appen o in igen o börja om från film 1..

Om problemen var nu på morgonen så skrev de på Facebook att de hade problem, men nu funkar det som det ska igen
Citera
2014-02-13, 17:51
Medlem
Fick mitt kort idag och först när jag aktiverade inne i appen, så fungerade det i 2 minuter. Efter det började det strula och har sedan dess inte fungerat alls.
Problemet? Jag kan inte fylla på. Appen säger med en pop-up att det är fel och att man ska försöka igen. Men det har ju varit så i fem timmar nu.. ? Känns det igen av någon annan? Jag använder kortet till min padda och har även valt att jag bara vill ha surf.
Citera
2014-02-13, 17:58
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -H-
Fick mitt kort idag och först när jag aktiverade inne i appen, så fungerade det i 2 minuter. Efter det började det strula och har sedan dess inte fungerat alls.
Problemet? Jag kan inte fylla på. Appen säger med en pop-up att det är fel och att man ska försöka igen. Men det har ju varit så i fem timmar nu.. ? Känns det igen av någon annan? Jag använder kortet till min padda och har även valt att jag bara vill ha surf.

Jo, som jag skrev ovan, det har varit väldiga problem idag, de skriver om det på sin Facebook
Citera
2014-02-13, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Jo, som jag skrev ovan, det har varit väldiga problem idag, de skriver om det på sin Facebook

Jaha. Jag missade det Men är det något dom har problem med ofta, eller?
Citera
2014-02-13, 18:39
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -H-
Jaha. Jag missade det Men är det något dom har problem med ofta, eller?

Har fungerat hur bra som helst för mig till nu, de håller på att uppdatera apparna och då blev det tydligen inte riktigt som de ville och de skriver att de jobbar på det i detta nu
Citera
2014-02-13, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Har fungerat hur bra som helst för mig till nu, de håller på att uppdatera apparna och då blev det tydligen inte riktigt som de ville och de skriver att de jobbar på det i detta nu

Okej. Låter bra. Jag fick det att fungera nyligen och måste säga att det har gått över förväntan.
Hoppas det kan hålla i sig så här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in