Flashback bygger pepparkakshus!
2014-02-13, 02:45
Medlem
So you don't have a valentine on valentine's day?

Some people don't have a mother on mother's day. Or a father on father's day

So shut the fuck up!!

Citera
2014-02-13, 03:12
Bannlyst
Ni tjejer som inte har någon på alla hjärtans bluffdag, så finns jag för er. Min kuk finns för er vagina och 2an i sann Flashback anda. Pma om ni vill ha stock på kommersiella påhitt dagen.
Citera
2014-02-13, 08:54
Medlem
Jag har aldrig brytt mig om den här dan men just i år känns det som att jag jävligt gärna skulle kunna fira den med en diskret överdos. Åh, nu kanske jag kan baita lite flashbackare att hjälpa till att motivera mig till ett sånt stordåd jag tror jag kan hitta tillräckligt med skit hemma för att göra det i alla fall. En tram, två tram....nej jag tänker def inte dö i nån jävla tramout, det ska bli lite schysstare grejer för det (inga PMjag har märkt att mitt nyligen förbättrade utseende gör vissa läkare mycket givmilt inställda om man kopplar på sliskcharmen).

Om hon bara kunde försvinna ut ur mitt liv. Verschwinden Sie bitte. Fattar inte hur man plötsligt kan börja avsky nån man älskat så jävla mycket. Försvinner inte hon så måste jag.
Senast redigerad av tamecookie 2014-02-13 kl. 09:05.
Citera
2014-02-13, 16:23
Medlem
Rommelsteins avatar
Kärlek = ångest. Vare sig man är på G med någon, tillsammans med någon eller singel. Alla hjärtans dag är bara deprimerande och ångestfylld. Iallafall för mig. Klarar ej av pressen.. Vill bara ta livet av mig, allt vore lättare då.
Citera
2014-02-13, 18:59
Medlem
Det är väl jättebra att den infaller i morgon fredag i så fall. Då kan du stänga in dig hemma och skita i vad som händer i omgivningen. Jag ska till gymmet och köra ett tungt pass och sen ska jag se på film hela kvällen! Skiter fullständigt i att det är alla hjärtans dag.
Skulle ju kunna dela ut some love när som helst på året om det skulle vara så, så just en viss dag på året skulle vara speciell...njee...
Citera
2014-02-13, 19:29
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Omtenta på morgonen ta tåget hem till Växjö, träffa mina föräldrar och fira storasystern som fyller år. Sedan blir det förhoppningsvis ut i nattlivet med några vänner!
Citera
2014-02-13, 19:47
Medlem
I år har jag ett släktkalas att gå på, förra året var det utgång med ett gäng kompisar. Har spenderat vartenda år utan partner och detta är mitt första år med pojkvän men då vi har distansförhållande blir det högst ett sms om hur mycket jag tycker om honom och att hoppas på ett svar tillbaka då killen inte är mycket för romantiska skitdagar (ärligt talat är inte jag det heller men ett sms är alltid fint att få så man inte känner sig bortglömd).

Tänk istället på alla de människor som är utan sin mor på mors dag eller utan sin far på fars dag. Nya föräldrar kan man aldrig skaffa om de dött men en partner är inte en omöjlighet. Till slut sitter du där också och gulligullar med en flick- eller pojkvän. De 25 valentines dagar jag saknat utan pojkvän har inte varit något alls i jämförelse med de 18 jag varit utan min pappa till fars dag.
Citera
2014-02-13, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Ingen vidare positiv tråd detta...

vilka fler har firat alla hjärtansdag i sin ensamhet och avsaknad av partner i flera år och lever i ofrivillig celibaci?

Vad ska ni göra den dagen då alla vännerna är upptagna? Själv ska jag bara sitta hemma o deppa.. eventuellt gå ut nånstans o dricka öl helt själv.

Jävla tur jag köpte blommor i choklad FÖRRA veckan ! SÅ slipper jag nu !

Frugan hintade lite igår : "Just ja..på fredag e det Alla hjärtans dag" ..
Å som sagt sa jag..Vicken tur jag köpte blommor FÖRRA veckan då !

Kanske jag får nånting ! En flaska Singel Malt vore inte helt fel !
Citera
2014-02-13, 19:59
Medlem
thestalkerdudes avatar
Ut supa och knarka (i alla fall jag) lite med vapendragaren. Orkar ändå inte bry mig om alla hjärtans dag för det är bara skapat för att flickorna förväntar sig guld och gröna skogar och snubbar som måste leva upp till det om dom vill ha kvar sin kvinna tills nästa års karusell genom att köpa massa onödigt skrot till dom.

Nej jag är inte bitter!
Citera
2014-02-13, 20:00
Medlem
JBugsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Ingen vidare positiv tråd detta...

vilka fler har firat alla hjärtansdag i sin ensamhet och avsaknad av partner i flera år och lever i ofrivillig celibaci?

Vad ska ni göra den dagen då alla vännerna är upptagna? Själv ska jag bara sitta hemma o deppa.. eventuellt gå ut nånstans o dricka öl helt själv.
För mig är det en lite extra deppig dag eftersom jag hade planerat rätt mycket för att göra den speciell, första alla hjärtans dag som jag skulle spendera med tjejen. Sedan dumpade hon mig för lite sedan, så det är ju något av ett öppet sår. För er andra tycker jag inte det finns någon anledning att vara deppig, är ju som vilken fredagskväll som helst.
Citera
2014-02-15, 00:27
Medlem
Kan konstatera att mitt now-ex *kommer* att flytta. Känns helt jävla fantastiskt inga ods för mig under överskådlig framtid

Hoppas lite på att slutet på denna långdragna dödskamp leder till att jag slutar vara galen, det är liksom inte charmigt längre. Ska ta och distrahera mig med lite pinsamma dejter.
Senast redigerad av tamecookie 2014-02-15 kl. 01:27.
Citera
2014-02-15, 01:27
Bannlyst
Var och käkade middag med min flickvän. Vid borden bredvid oss satt 6 tjejer som var ute ensamma. Mindes då hur nice det var att gå ut som singel på alla hjärtans dag och ragga på lätta tjejer.

Spenderade f.ö inte mycket pengar, blev 700 kr sammanlagt på restaurangbesöket vilket egentligen inte kan räknas in då vi hade ätit där ändå. En nalle på Coop när jag igår kom på att det är alla hjärtans dag idag och en stor ros. Blev typ 80 kr.
Senast redigerad av URBANARTS89 2014-02-15 kl. 01:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in