2014-02-12, 22:36
Medlem
JohnniePumas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossebadboll
Härligt att se att det fortfarande trots allt finns gränser för hyckleri i Sverige !!

Hoppas att han aldrig någonsin får medverka i varken Sveriges radio eller SVT ever !!

Sedan bör även Usch Nujjen stängas av för medverkan i svensk media på livstid efter sin katastrofala medverkan i Skavlan....

Så länge SD håller sig med driftkuckun i ledningen kommer vi att få dras med att obegåvade ståuppkomiker travesterar dem.
Citera
2014-02-12, 22:41
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Jag har frågat efter källan och den enda källan som då presenterades var en person på SR som hade uppgivit felaktig information. Om ingen här kan påvisa att han har sagt det bör det därför självklart betraktas som en lögn.

.
Den som uppger hos SR att hon inte längre står för uttalandet är rent ett skrattretande argument om man har någon urskiljning i huvudet.
Hon fegar ur på grund av uppmärksamheten!
Förstår du inte det?
Men det är kanske enklare att förtränga sanningen?
Citera
2014-02-12, 22:43
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Den som uppger hos SR att hon inte längre står för uttalandet är rent ett skrattretande argument om man har någon urskiljning i huvudet.
Hon fegar ur på grund av uppmärksamheten!
Förstår du inte det?
Men det är kanske enklare att förtränga sanningen?

Du har ingen källa men du fortsätter ändå att upprepa det, det gör att din trovärdighet i alla frågor faller totalt.

.
Citera
2014-02-12, 22:43
Medlem
Skunken666s avatar
Skäggmussen borde stängas av från Sverige.
Citera
2014-02-12, 22:44
Medlem
nedboys avatar
Att de stänger av Kung Soran kan istället innebära att de planerar att ta in honom i programmen som politisk expert. I den rollen passar han utmärkt då han på ett äkta och nyanserat sätt uttrycker hur efterblivna sverigedemokrater är. Sveriges Radio gör kanske ett genidrag helt enkelt.

Go kung Soran!
Citera
2014-02-12, 22:50
Medlem
Anonimas avatar
Gränsen är svår, jag personligen anser inte "neutralitet" viktigare än t.ex. yttrandefrihet och ärlighet.

Bättre att veta för att själv kunna ta ställning om man håller med honom eller inte än att som konsument bli förd bakom ljuset, vilket ofta "neutralitet" ser ut att handla om.

Förstår inte riktigt varför vissa i tråden håller på och sparkar på någon som tydligen inte räds för yttrandefrihet.

Mindre farligt för demokratin än de som låtsas vara "så neutrala" men ändå mellan raderna "påverkar".
Citera
2014-02-12, 22:50
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Du har ingen källa men du fortsätter ändå att upprepa det, det gör att din trovärdighet i alla frågor faller totalt.

.
http://unvis.it/www.aftonbladet.se/nojesbladet/article18346664.ab
Hur djävla svårt kan det vara att läsa innantill?
Ta nu och rannsaka din intolerans och din rasism!
Du litar väl på horan?

Är du så inkompetent att du inte ens klarar av att hitta en källa själv?
Citera
2014-02-12, 22:53
Medlem
Anonimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skunken666
Skäggmussen borde stängas av från Sverige.

Okej, så yttrandefrihet är inte din grej när den gör dig förbannad.
Citera
2014-02-12, 22:54
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iesho
Att döda SD betyder rimligen att få ner dem under 4% och skruva på ett lock.

Jag gillar hans kampanj mot humorfria människor som är fulla av hat och som dreglar efter våldsamheter. Till er som sitter där och dräglar nu vill jag bara säga: ni har glömt att svälja saliven.
Har Soran humor? Länka gärna till ett roligt klipp!
Citera
2014-02-12, 22:54
Avslutad
jag sörjer inte för att han tillfälligt portas under valrörelsen. SR är inte helt förlorat men håller humanismen högt och det är därför det hackas på SD då och då. De vill ju strama åt pengaflödet till de "fattiga" nybyggarna och stänga gränserna. Många tycker allt sådant är osolidariskt.. rätt och fel på samma gång. Vill man inte förstå hur SD tänker kan man väl fly en gång till. Få kommer sakna Soran och Pascalidou.
Citera
2014-02-12, 22:58
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
http://unvis.it/www.aftonbladet.se/nojesbladet/article18346664.ab
Hur djävla svårt kan det vara att läsa innantill?
Ta nu och rannsaka din intolerans och din rasism!
Du litar väl på horan?

Är du så inkompetent att du inte ens klarar av att hitta en källa själv?

Men snutte då, jag efterfrågade som sagt var en källa för påståendet och ingen kunde ge det. Nu ger du det äntligen men hon har enligt tidigare uppgifter i tråden själva sagt att hon hade fel.

För den som har lite språkbegåvning är det heller inte svårt att ana var eventuella missförstånd ligger. Att döda Sverigedemokraterna kan betyda två saker: 1. att döda de som är Sverigedemokrater eller 2. att döda partiet Sverigedemokraterna, dvs. se till att de tappar många röster.

Det här ligger uppenbarligen över din språkliga begåvning att förstå.

.
Citera
2014-02-12, 23:08
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonima
Okej, så yttrandefrihet är inte din grej när den gör dig förbannad.

Jo jag är väldigt mycket för yttrandefrihet!

Men inte när den begränsas till den ena sidans yttrande som det mer eller mindre är i dagens Sverige.
Utan internet så hade det varit total munkavle på alla som inte föll in i PK-normen.

Dessutom så tycker jag att människor som inte har sina rötter (läs första och andra gen. "flyktingar") i Sverige skall vara väldigt glada och TACKSAMMA för att få bo i landet.
Dessa skall sitta tysta och stilla som små möss vad det gäller politik och hur landet skall skötas, för om det inte passar så är det bara att flyga vidare som en hord gräshoppor och förpesta nästa nation!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in