2014-02-12, 17:30
Medlem
Det här är ju något väldigt bra.. Ju fler svenska föräldrar som inser att det är kaosblattarna som förstör för alla andra i skolan desto bättre.
Tänk hur många moderater som minsann gillar massinvandringen men som har sina barn i helvita skolor. Om några år när deras barn knappt kan få godkänt i alla ämnen och är rädda att gå till skolan pga blattarna så är nog inte invandringen lika kul längre.
Citera
2014-02-12, 17:48
Medlem
rikastistorstans avatar
Ja. Om det nu är så det ligger till så är det bra. Precis som det är bra om det börjar öppnas flyktingförläggningar i Bromma och på Lidingö.

Folket skall få vad dom röstar på och eländet i landet skall på ALLA sätt bli så mycket värre så att dumsvensken till slut reser sig på allvar.
Citera
2014-02-12, 17:51
Medlem
Sirtanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedcola
Jag hade varit nöjd om det såg ut så. Hade vart väldigt underhållande att se hur länge de skulle hålla ut. Får en skön bild framför mig av en sosse-pappa som ringer hem till Abdullas pappa och klagar på att hans son har blivit mobbad i skolan och försöker framföra att det inte alls är kul när Abdulla kallar hans son för svenne-bög och sparkar på honom när han ligger ner

De vågar inte ens ringa men skulle vara kul att höra sosse-pappan stå upp för sin son/dotter när Abdullah exploderar i luren.

Tycker att det är ett bra förslag. Både svennar och övriga invandrare som talat sig så varmt om den fina mångkulturen där islam passar som fisken i vattnet får en reality check som de aldrig glömmer. De har fått en miljon varningar men ändå valt att ignorera så detta är inte mer än rätt. Synd om barnen dock, speciellt flickorna som får betala för föräldrarnas idioti.
Citera
2014-02-12, 18:06
Medlem
Ankanins avatar
Haha nu jävlar kommer Alliansen vinna många röster. Det Alliansen gör är att skapa en ny underklass av invandrare. Sossarna gör samma sak, men vill dra ned svenskarna dit också.
Citera
2014-02-12, 18:07
Medlem
potatisgris1981s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramid
Vilka studier fastställer det? Källor?

http://www.henrikoscarsson.com/2008/11/sd-vljarna-kartlagda.html

http://www.som.gu.se/digitalAssets/1297/1297925_159-168.pdf

http://www.dn.se/ledare/signerat/sd-brist-pa-moten-skapar-radsla/

Fast allt går ju att förneka. Man kan ju säga att "drevet" är i gång igen.
Citera
2014-02-12, 18:15
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Hur jävla obildade är de korkade sossarna? Det här har redan försökts på i USA med helt jävla värdelösa resultat http://en.wikipedia.org/wiki/Desegregation_busing , så varför in i helvete skulle det fungera i Sverige?
Citera
2014-02-12, 18:19
Medlem
potatisgris1981s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanna33
För att vi växt upp i invandrarskolor, där vi varit max en handfull svenskar. Invandrarna drar ner hela våran utbildning, gör våra skolor otrygga och lärarna tänker att de svenska kan klara sig själva.
Dessutom fick invandrarna extrasvenska, men inte svenskarna.
Det blir som om man skulle gått i en skola för mongolider, de normala som hamnat i specialskola med utvecklingsstörda har med missat och kommit efter i undervisningen.

Jaha se där. Det var deras fel att du är dålig på svenska. Läs gärna inlägget jag skrev alldeles nyss till MrSweden.
Citera
2014-02-12, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av potatisgris1981
Jaha se där. Det var deras fel att du är dålig på svenska. Läs gärna inlägget jag skrev alldeles nyss till MrSweden.
Jag skulle vara bättre i alla skolämnen om jag inte gått i invandrarklass.
De drar ner resultatet för alla.
Jag vet andra svenskar i andra skolor(när jag var barn) som berättade att i deras skola blev svenskarna omringade av ett stort antal invandrare om de var själva och slagna om de var killar annars taffsade på om de var tjejer. Det ger inte direkt någon studiero.
Sen ska man inte behöva höra att man är hora för man är svensk när man är barn, jobbigt med alla babbar som skulle höras och synas konstant, lärarna ville inte bry sig, för de vill väl inte uppfattas som rasister eller så är de rädda för barnens föräldrar.

I lågstadiet misshandlade läraren olydiga elever oavsett härkomst och där funkade det faktist bra, där lärde man sig massor. Var invandrarpojkarna minsta olydiga så tog hon tag i dem direkt.
Citera
2014-02-12, 18:39
Medlem
Fromlandss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanna33
.
men nu gick du inte där för att du skulle lära dig något utan för att du skulle "hjälpa invandrareleverna".
I det "nya Sverige" har inte alla rätt att i sin egen takt ta till sig lärande. Speciellt inte du. Dessutom får invandrarkidsen lättare att konkurrera med dig om framtida jobb om du hindrats i ditt lärande. Allt enligt planen. Sorry.
Citera
2014-02-12, 19:04
Medlem
Blir nog svårt att genomföra i verkligheten.
Även lokala S politiker har barn som dom har flyttat från "Den nya spännande skolan".

Jag har svårt att se dom förklara för lille Alice att deras beslut som lokalpolitiker tvingar henne att gå i den där stökiga skolan där alla exotiska pojkar stimmar så man inte får någon läsro.

Blir nog en papperstiger att visa upp centralt och lokalt helt ogenomförbart.
Citera
2014-02-12, 19:19
Medlem
bigbossjonass avatar
Citat:
Tråden handlar inte om demokrati på det sättet som du beskriver det. Det handlar om sämre utbildningsnivå pga invandrare. Dessa är dagens ursäkt. Jag ville veta vad det fanns för ursäkt förr i tiden. Ursäkten som gjorde många lågutbildade. Alltså personer som är i medelåldern nu

Annars gillar jag "2 för 1"- grejen. "Dom förstörde min skolgång, därför är jag arbetslös nu."

"Andelen sd-väljare som befinner sig i arbetsmarknadsutbildningar, AMS-jobb eller är arbetslösa totalt sett högre än i valmanskåren som helhet (9 procent; +4 pe)."

Källa: http://www.henrikoscarsson.com/2008/11/sd-vljarna-kartlagda.html

De som gör att de finns dåligt utbildade är att då fanns de jobb! Du kunde gå direkt ner från 9an ner till närmsta industri och plocka ut en hygglig lön! Vad är positivt med detta förslag? Varför aka staten bestämma var du går i skola eller finns barn går i skola för? Man måste la för fan få välja själv!
Citera
2014-02-12, 19:21
Medlem
Citat:
Tråden handlar inte om demokrati på det sättet som du beskriver det. Det handlar om sämre utbildningsnivå pga invandrare. Dessa är dagens ursäkt. Jag ville veta vad det fanns för ursäkt förr i tiden. Ursäkten som gjorde många lågutbildade. Alltså personer som är i medelåldern nu

Annars gillar jag "2 för 1"- grejen. "Dom förstörde min skolgång, därför är jag arbetslös nu."

"Andelen sd-väljare som befinner sig i arbetsmarknadsutbildningar, AMS-jobb eller är arbetslösa totalt sett högre än i valmanskåren som helhet (9 procent; +4 pe)."

Källa: http://www.henrikoscarsson.com/2008/11/sd-vljarna-kartlagda.html

Förr i tiden fanns det jobb till alla, så vissa valde att börja arbeta. Det är den enkla förklaringen. Det kommer du inte ihåg eftersom din familj ännu inte invandrat/flytt från ett underutvecklat land. Tror du på allvar att babbarna inte förstör undervisningen i så många skolor (de skolor de inte bränner ner) så är du ju inte med i matchen. Och mer skattepengar till skolorna vill du ha, från höginkomsttagarna? Att bli av med höginkomsttagarna är väl det sista vi behöver? Eller önskar du sitta här med Somalierna och hoppas de skall rädda pensionerna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in