Ja, Sterling ska ha den. Chelseas match var inte i närheten av lika stor som Liverpools. Så får Hazard den är det ännu ett bevis på att EA är helt dumma i huvudet.
Plus att Hazard's sista mål var straff. Hade det varit hattrick utan straff skulle han förtjänat den över Sterling imo.
Hade hunter på han förr när jag var fattig, han har okej dribbling och hans avslut är helt jävla sjuka alla skott som ska gå in gör det, otrolig målskytt
Hehe, Ska köra lite sluggt "trade" sökte på A i marknaden fick upp ögonen för Adler "Helt random" såg att han gick för 2400+ Jag Köpte upp massa 2400 sen fanns det inga kvar kommer några ibland har till o med köpt någon enstaka för 2300 visa går typ 2500-3000 för han så jag la upp start 2500 buy now 3000. Det är så olika visa har start 3000, Köpte upp några 2400 missade dock en med 19 i kontrakt för jag gjorde en liten tics så någon annan hann före.
Det finns några saker man måste veta om man ska bli en bra trader.
- Vara fokuserad hela tiden.
- Ha tålamod, Slåss lite på start price för att sälja någon tusen dyrare.
- Inte lalla runt och missa bra spelare.
- Kolla runt samla fakta vilka som kommer sälja bra "Söka fakta"
Alltså man måste vara lite som en tränare nästan inte bara en spelare hela tiden haha.
Tror ni fortfarande Adi (brasse LB i FC seoul) kommer gå upp o pris? Köpte på mig två för 9500 igår. Nu går dom för 6500-7000. Ska jag köpa på mig fler o vänta på att pris går upp? Vill försöka trada till mig en del cash nu o förbättra laget.