Citat:
Allt tyder på att han är avsaknad av empati. Han är så pass kall att han inte "bara" dödade Marina utan dumpade henne som sopor under gran för att ingen skulle finna henne. Han stal från henne dessutom. Han ljuger, och manipulerar sin omgivning. Han vet bäst och alla andra är puckon och rättshaverister. Dom ljuger också påstår han. Säg mig vem som är kapabel så pass iskallt ljuga i flera år och påstå att han är oskyldig? Vem har den sinnesnärvaron och den förmågan att dumpa en fd flickvän på det sättet han gjort. Han tittar sig i spegeln varje dag och är medveten om vad han gjort, och hur han skändligen behandlat liket av Marina. Och han har tydliga psykopatdrag då det gäller känslor.
Han bryr sig inte om andra mer än sig själv. Och det framgick tydligt då han besökte mormor för att dra av henne pengar. Han va ihop med Marina och skröt om allt hon hade, som han aldrig haft.
Hennes brev är också ett underlag på vilken stor egoist det här är och hur han ljugit om sitt knarkande för henne och hur han tryckte ner henne. Han och han och vad han känner och vad han säger, gör och vad som gynnar honom. Ingenting annat. Förmodligen tycker han synd om sig själv nu och skiter fullständigt hur du mår tex. Hans egotripp är så uppenbar att det inte går att missa.
Hans fullständiga kränkningar och misshandel på sina tidigare x och hans kriminella register med stölder från sina x, kamrater osv indikerar på att han skiter i andra och roffar åt sig det han vill och anser sig ha rätt till. Så visst är han ett ämne för att utredas som en med psykopatdrag. Hans storhetsvansinne är också en oroväckande egenskap, och framför allt hans lögner. Man behöver inga mer källor än levande material och en studie i detta mord och denna tråd för att konstatera att det rör sig om en känslolös psykopat.
Underlag som tyder på empatibristen finns i hans tidigare P7a om det nu ska vara så att du kräver papper på hans känsloliv menar jag.
Han bryr sig inte om andra mer än sig själv. Och det framgick tydligt då han besökte mormor för att dra av henne pengar. Han va ihop med Marina och skröt om allt hon hade, som han aldrig haft.
Hennes brev är också ett underlag på vilken stor egoist det här är och hur han ljugit om sitt knarkande för henne och hur han tryckte ner henne. Han och han och vad han känner och vad han säger, gör och vad som gynnar honom. Ingenting annat. Förmodligen tycker han synd om sig själv nu och skiter fullständigt hur du mår tex. Hans egotripp är så uppenbar att det inte går att missa.
Hans fullständiga kränkningar och misshandel på sina tidigare x och hans kriminella register med stölder från sina x, kamrater osv indikerar på att han skiter i andra och roffar åt sig det han vill och anser sig ha rätt till. Så visst är han ett ämne för att utredas som en med psykopatdrag. Hans storhetsvansinne är också en oroväckande egenskap, och framför allt hans lögner. Man behöver inga mer källor än levande material och en studie i detta mord och denna tråd för att konstatera att det rör sig om en känslolös psykopat.
Underlag som tyder på empatibristen finns i hans tidigare P7a om det nu ska vara så att du kräver papper på hans känsloliv menar jag.
Fetade: Det här är ngt FS mamma sagt. En mamma som föga brytt sig om sitt barn överhuvudtaget så hennes ord ger jag dessvärre inte mycket för. Hon var själv för självupptagen för att delta vid sin mors sista vila så har FS någon störning vill jag påstå att mamma har stor del i det. Hon verkar inte ha någon som helst empati själv. Det vanliga hos friska normalbegåvade mammor är, i sådana här situationer, först leva i en form av förnekelse av att deras barn kan ha gjort något hemskt, sedan kommer ofta skuldkänslorna fram.. "vad har jag missat, var i ligger min skuld i detta" osv. Ser du något sådant i FS mor? Inte jag iaf. Hon smutskastar, helt egotrippat, och gör sig själv till ett offer som dessutom passar på att smutskasta Marina. Hon säger att hon tyckte att Marina inte brydde sig om någon annan än sig själv och att FS barn var rädda för Marina tex. Jag undrar varför dom var det? För inte ljuger väl FS ömma moder?
Var i P7:an kan du se underlag på empatibrist hos FS?
Är empatibrist för dig symboliskt för att då ha diagnosen Psykopati?

Skulle också vara intressant att höra om FS uttryckt uppskattning för Q och Fnurris "stöd".