Citat:
Ursprungligen postat av
tlcswe
Han slängde kulan för att om han inte hade gjort det, hade han inte levt upp till sin alfa-hane-attityd.
En psykopat vet själv inte om att han är psykopat. Jeppe försöker nu vinna tillbaka sitt förtroende. Men om han inte hade kastat kulan där, hade han haft lättare att göra detta.
En person som jeppe är extremt impulsiv och tänker i princip aldrig; Vad händer om jag gör detta?
Eller så kastade han kulan för att är det betydligt säkrare än att släppa den? Det hade räckt för Aina att se någon lite handrörelse hos Jeppe och hon själv hade istället kunnat kasta den i marken.
Löjligt med anklagelserna om att Jeppe skulle vara psykopat. Det är, som sagt, inte en tävling du går in i för att träffa människor, umgås lite, ge varandra en kram och sedan lämna hotellet. Det är ett spel, likt alla andra spel. Du är en spelpjäs, och din uppgift är att vinna. Att gå över lik för att vinna ser jag absolut inget fel med. Den som inte gör det är dum. Jag hade gjort exakt samma sak själv, men hade nog hållit mig lite mer kylig och väntat in iallafall 400 000 kronor.