2014-02-06, 00:14
Medlem
Cilangs avatar
Så kul att Jeppe vann, fast trodde han skulle vara bra mycket kyligare och släppa vid 3-400 k istället. Men vinst som vinst.

Vad hade Paow tagit på efterfesten? Hon var ju inte riktigt med om man säger så...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smuggels
Dom som sitter och grinar över att jeppe vann, hade suttit och varit skitglad om Aina hade kastat kullan och förrått jeppe istället. Hycklare. Sen så förstår jag att han inte litade på henne, hon har visat sig vara opålitlig förut så jag hade nog också vart på spänn.

Tycker de flesta här är överlyckliga att Jeppe vann. Hade Aina gjort samma sak hade hon minsann varit en lögnaktig slyna.

Och ja. Jag hade blivit nöjd om Aina vunnit. Tycker inte psykopater förtjänar så mycket IMO.
Senast redigerad av Lollsan 2014-02-06 kl. 00:17.
Citera
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Du tror inte blivande arbetsgivare använder Google?

Inte den typ av jobb Jeppe pysslar med, bartender, event o liknande. Du/ni överdriver något extremt hur svårt det är att få jobb p.g.a detta. Sen så verkar han mest hänga utomlands, där de knappast får reda på det här/skulle bry sig/förstår svenska.

En snubbe i min hemstad körde ihjäl två tjejer på fyllan, han bor fortfarande kvar och har jobb - det ska till helt andra grejer än svinande i PH för att bli evigt arbetslös. Jeppe lär väl spendera resten av livet på Ibizaliknande ställen, hans personlighet funkar trots allt bra för säljjobb (och de om någon bryr sig inte om svinande)
Citera
2014-02-06, 00:16
Medlem
Aina Lesse var helt enkelt för naiv. Så går det. Jeppe är den absolut sista människan man skulle lita på inne i PH-huset. Var redan känt att Jeppe spelade alla ett spratt. Sedan att Paow ställer sig bakom honom visar bara hur rövknullad hon blev igenom programmet. Ny säsong kommer. Aina borde söka igen.
Citera
2014-02-06, 00:16
Medlem
Jeppe var den ende deltagaren som verkligen levererade högklassig tv-underhållning i årets Paradise Hotel. Detta insåg nog tv3 som på slutet gav honom misstänkt mycket kraft att klara sig ända till final. Däremot kan man spekulera i varför han kastade glaskulan redan vid 200k. Med tanke på hur lättlurad och naiv Aina Lesse verkar vara så kunde han gott hålla ut lite längre. Men 200k är samtidigt ganska smart eftersom det ger den övriga truppen en bra slant, samtidigt som Aina fick sina 15 minuter fame. Så kanske låg det något även i den strategin?
Citera
2014-02-06, 00:17
Medlem
AgentHemligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag är helt övertygad om att du har fel.

Han är knappast aktuell för någon kvalificerat arbete och kommer aldrig vara.

Han talade om det själv - han skall jobba med fester osv, han har inte varit i Sverige på 6 vintrar.
Han hänger runt med "partyfolk" och det fick en extra skjuts nu.

Han har inte fullständiga gymnasiebetyg, han har lånat pengar av CSN för att läsa upp dem på komvux men misslyckats.

Tror du själv, att han kommer jobba med något kvalificerat? Som säljare kommer han för rätt grupp vara guld värd ett par år framöver - men detta varar inte för evigt. Titta på någon som Martin melin - han är polis och var i perioder ett svin i Robinson.
Citera
2014-02-06, 00:18
Medlem
AgentHemligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cilang
Så kul att Jeppe vann, fast trodde han skulle vara bra mycket kyligare och släppa vid 3-400 k istället. Men vinst som vinst.

Vad hade Paow tagit på efterfesten? Hon var ju inte riktigt med om man säger så...

Speedballs, 110% säkerhet.
Citera
2014-02-06, 00:20
Medlem
solindos avatar
Grattis Jeppe.

Hoppades på Fröidh eller Samir som vinnare.
Senast redigerad av solindo 2014-02-06 kl. 00:23.
Citera
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Aina Lesse var helt enkelt för naiv. Så går det. Jeppe är den absolut sista människan man skulle lita på inne i PH-huset. Var redan känt att Jeppe spelade alla ett spratt. Sedan att Paow ställer sig bakom honom visar bara hur rövknullad hon blev igenom programmet. Ny säsong kommer. Aina borde söka igen.
Helt klart var hon naiv och det kan jag tycka är synd då jag hade unnat henne pengar mer än Jeppe, alla dagar i veckan. Sen får man ju också tänka på att deltagarna har inte tillgång till alla synkar vi tittare har där det hela tiden har varit uppenbart att Jeppe är den sista person man bör lita på i något sammanhang.
Citera
Avslutad
Haha fyfan. Jag kollade på finalprogrammet idag, brukar inte kolla Paradise Hotel annars men fan va korkade brudar är alltså.

Det är som på krogen när brudar flockas runt den snyggaste killen som egentligen är den sämsta av allihop på insidan, det kan inte bli annat än fiasko men likväl måste hjärncellerna vara placerade nån annanstans än i skallen.

Fattar inte folk att det är ett spel, man åker inte till Paradise Hotel med inställningen att man ska hitta en partner som man sedan kommer hem och blir ihop med, gifter sig etc, det är ett spel där alla tillåtna medel är accepterade.

Jag hade aldrig ställt in mig på att få känslor för någon annan i ett sånt här spel, det får man liksom lägga åt sidan helt. Helt rätt vinnare förövrigt också, den enda som verkar veta att det handlar om ett spel och inte nån jävla tävling i vem som kan vara trogen längst.
Citera
2014-02-06, 00:21
Medlem
Det som stör mig mest är att jag blev spoilad angående slutet redan i förrgår. Då hade någon skrivit i en kommentar på instagram att Jeppe släppte kulan på 200k.

Sjukt dumt av honom att släppa den på 200k öht.

Tycker synd om Aina också.
Citera
2014-02-06, 00:21
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cilang

Jag tror det var viktigare för honom att vinna än hur stor summan var. Han vill inte bli förödmjukad inför sina polare typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in