Fast raka rör är väll ändå de sista Jeppe kört? Knullet till ex där han inte ville erkänna för Paow haha. Tycker han har varit den falskaste i princip i varje program jag.
Han bryr sig helt enkelt inte. Jag betraktar det som raka rör på ett sätt.
Synd att man inte fick se bråket i sin helhet och höra allt som sades.
Behöver inte kommentera Emelies beteende under bråket, det kommer nog komma en del hatiska inlägg här i tråden i kväll (berättigade). Däremot så tyckte jag det kändes ganska uppenbart att hon hade blivit uppmanad av produktionen innan pandoras att ställa till med lite drama, hon gick ut väldigt hårt.
Sinnessjukt hur Paow går tillbaka gång på gång till Jeppe, tycker synd om henne. Jeppe tycker jag för övrigt skötte sin "grillning" under pandoras snyggt.
Har alltid tyckt att Jeppe är den mest värdiga vinnaren men efter i kväll så ligger min röst hos Samir, hur kan man inte tycka om honom när han frågar om bartendern snackar engelska för att en sekund senare börja snacka svenska med honom, men det han sa var riktigt sött, tror Anja smälter lite där hemma i soffan.
Jeppe har spelat spelet bra, visst, men han har skjutit sig i foten lite för många gånger och kan nog inte räkna med så många röster i finalen, trots att han står bredvid Aina.
Att Mia kom tillbaka var riktigt kasst, det är en dag kvar till finalen. Om hon vinner nu, speciellt med Thobias som har glidit på bananskal och inte verkar vara så trevlig som han vill ge sken av, så blir jag riktigt besviken. Min röst ligger på Samir och Anja!
EDIT: Redan efter några minuter börjar man hata ännu mer på Emelie...
Kollar nu oxå, va i HELVETE e de för fel på emelie. Hon nöter ut nått som ingen ens bryr sig om, det ska hon oxå fullkomligt skita i om hon vill säga om dom haft sex. Jävla wt-morsa.
Och roligt nog så kör nog Jeppe raka rör för att få sympatier hos många av tittarna. Det är ju så skönt med folk som är "ärliga", det vet "vi" ju alla... Det blir ju lite av en roll och jag är rätt säker på att han är tillräckligt självmedveten för att se hur det ser ut utifrån.
Verkar som att du tar hela det här lite för allvarligt.
Jag tycker bara Jeppe är skön i den mån att han gör programmet kul att kolla på. Jag hejar på honom för att han har en verklig agenda och ett driv som de flesta andra i programmet saknar. Sådana människor passar för såna här program eftersom de är underhållande att följa.
Just nu är jag lite smått irriterad för denna häxa vi såg i svensk tv nyss, jag snackar om Emelie.
Vilken hemsk människa. Skäms för att vara skåning när jag ser henne.