2014-02-04, 07:53
Medlem
Vi som kör adblock får ju upp en ruta där det står att annonserna är forumets ända intäkt samt att det skadar forumet.
Detta är ju felaktigt då man kan betala var det ca 20-30 kr för att sitt konto skall registreras direkt.Kan inte detta tolkas som en intäkt och således bör ju deras banner vara bedräglig.
Citera
2014-02-04, 08:03
Medlem
Exitoz123s avatar
Det är väl bara bra att man får intäkter från fler än ett håll.
Citera
2014-02-04, 08:05
Medlem
BigFatCones avatar
Om Flashback har fått in mer än 10-15 000 på SMS-registrering under dom åren det har funnits så är jag imponerad.
Citera
2014-02-04, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exitoz123
Det är väl bara bra att man får intäkter från fler än ett håll.
Helt klart men rubriken uttrycker ju att det är deras ända intäkt vilket är en lögn då flera intäkter finnes. Alltså har de med falska argument försökt lura mig till att ta bort adblockern.
Citera
2014-02-04, 08:16
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoS80V8
Helt klart men rubriken uttrycker ju att det är deras ända intäkt vilket är en lögn då flera intäkter finnes. Alltså har de med falska argument försökt lura mig till att ta bort adblockern.

Nej, det har de inte.
Du tror alltså att en engångsbetalning med någon tia (mer blir inte kvar efter avgift till telebolag mm) skulle kunna finansiera ditt användande under åratal framåt?

Tror du också att det räcker att tanka Volvon bara en gång, och sedan bara till att köra och köra år in och år ut?
Citera
2014-02-04, 08:19
Medlem
lcopass avatar
Jag anser att du har rätt att det är konstigt att de skriver på det viset. De borde ändra det till något som inkluderar att man får intäkter från fler håll.
Citera
2014-02-04, 08:29
Medlem
capture7s avatar
Håller med dig, om det inte räknas som bedrägeri är det i alla fall en lögn.
Citera
2014-02-04, 08:34
Medlem
Gullinkambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Nej, det har de inte.
Du tror alltså att en engångsbetalning med någon tia (mer blir inte kvar efter avgift till telebolag mm) skulle kunna finansiera ditt användande under åratal framåt?

Tror du också att det räcker att tanka Volvon bara en gång, och sedan bara till att köra och köra år in och år ut?

Vad svamlar du om? Bevisligen är inte annonser Flashbacks enda möjlighet till intäkter, det är detta TS påpekar. Han skriver inte att sms-intäkterna på något sätt skulle vara tillräckliga.
Senast redigerad av Gullinkambe 2014-02-04 kl. 08:38.
Citera
2014-02-04, 08:34
Moderator
Gordon Blixts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolvoS80V8
Och den skada du riskerat är...?
Citera
2014-02-04, 08:39
Medlem
Gullinkambes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gordon Blixt

...Att få se massa annonser?
Citera
2014-02-04, 08:40
Medlem
lcopass avatar
Citat:

Han kanske känner sig lurad
Citera
2014-02-04, 08:52
Moderator
Gordon Blixts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullinkambe
...Att få se massa annonser?
Citat:
Ursprungligen postat av lcopas
Han kanske känner sig lurad
Då förefaller vi kunna utesluta bedrägeri.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in