Citat:
Ursprungligen postat av
kostymnisse
M 64
1. Arsenal - Crystal Palace 1
Arsenal som kostade mig 13 senast lär inte ha råd att bränna en match till, speciellt inte en sådan här som Palace hemma. Gjuten etta.
2. At.Madrid - Sociedad 1
"Alla" sitter och väntar på att Atleticos dipp men den kommer ju inte, här vinner de återigen!
3. A Bilabo - Real Madrid 2
Nej, det är inget vågat tips, men vad göra? De lär ju ta detta även om det finns lättare matcher under säsongen.
4. Real Betis - Espanyol X2
Betis är inte direkt ett potpurri vid en öppen blöjhink så Espanyol bör vinna men jag tar med ett garderingskryss för man vet inte om ungen sover just när hinken behöver tömmas som bäst och man därmed får sätta dit ett potpurri...
5. Atalanta - Napoli X2
Napoli är bättre men jag litar inte på det gänget fullt ut här och visst kan Strömbergs gamla gäng ta en pinne.
6. Catania - Livorno 1X
Catania bör vinna tycker jag men jag kör 1X och känner mig lugn.
7. Chievo - Lazio X2
Jag går på känslan i krysset här, 0-0 låter inte omöjligt direkt. Lazio får garderingstipset.
8. Juventus - Inter 1
Jisses, vad jag var nära att gardera här. Tippa Inter är inte direkt det lättaste.
9. Sassulo - Hellas Verona X2
Känns som det kan gå hur som helst men jag kör X2 och tror mer på att hemmalagets dödsryckning mot Milan för ett tag sen var just en sådan och att det mer är en väntan på att fortsätta neråt.
10. RKC Waal. - PSV 2
PSV är sannerligen inte något man skall hålla i handen när det blåser men t.o.m. jag tror ju att det lag de har, som i grunden är för bra för att harva där de harvar bör börja vinna även borta.
11. Hertha Berlin - Nürnberg 1
Svårbedömt, ligan har ju precis startat om efter uppehållet och även om Nurnberg då gjorde det bra så nja, jag tror att Hertha tar detta.
12. Rennes - Lyon 2
Jag fortsätter tro på Lyon.
!3. Marseille - Toulouse 1X
Här lär ettan streckas väldigt mycket men jag ser den som långt ifrån säker och krysset är inte alls osannolikt i min bok.
LYCKA TILL GOTT FOLK!
Har hållt koll på dina spel, jävligt grymma (Jo, för att jag spelar samma), men det blir aldrig som det ska, d.v.s alltid minst 1 skräll, jävligt jobbigt haha. Lycka till!