Har precis upptäckt FIFA
Ultimate Team. ALLTID spelat FIFA, men jag jag har trott att UT var något man behövde slänga in egna pengar för att få klara ha kontrakt osv. Att det skulle vara jobbigt att uppehålla sitt lag.
Sen jag köpte FIFA i december har jag inte spelat något annat på FIFA än UT, sjukt sköj!
Denna tråd va ju galet stor... orkar inte sätta mig in o läsa allt
Har börjat komma in i det mer & mer. Insett att det går att tjäna pengar på att köpa billigt o sälja till ett högre pris. Tar dock oerhört mycket tid... sitter i mobil-appen, webbläsare osv. Sambon är la inte allt för glad att telefonen är uppe ständigt
Finns de några allmänt bra tips på att tjäna coins? Har haft ett spelare jag köper o säljer, tjänar kanske 200-900 per spelare. Köper lite kontrakt, arenor osv och tjänar småpengar på det. Men det blir inte så mycket jag tjänar totalt... Fortsätta på samma stil? Ibland blir ja änna sugen på att köpa fifa-coins men känns lite fusk, skulle dock få mycket tid över till annat "viktigare".
Laget jag kör på är PL-spelare och inriktning på Belgare. Två belgare som är utanför PL (Mertens och Courtois), men kör en belgisk tränare med PL-kort. Så får bra kemi på nästan alla spelare och 100 på laget. Roterar en del på Mertens/Podolski och Vertonghen/Vermaelen/Koscielny.
Laget:
http://www.futhead.com/14/squads/5985474/
Tror jag förstått mycket av byggandet av lag med mera. Men om ni har en del bra tips som ni orkar nämna eller länka till så uppskattas det

googlat och kollat ganska mycket själv.
Blir nog aktiv här i forumet framöver!
På återseende!