Citat:
Ursprungligen postat av
rejdar
Generellt är det Sverigedemorater som inte kan skriva riktig svenska, de har ju en lägre utbildningsnivå än vi andra enligt SCB.
Om du tror att en högskoleutbildning är det enda certifikatet som finns för att utveckla sig själv så tycker jag REJÄLT synd om dig. I de flesta fall så kan en högskoleutbildning mest kunna likställas vid en 2-5års kur av autism.
Finns gott om högskoleutbildade människor som fan knappt kan knyta skorna, så att ha nåt sånt i bakluckan kan fan inte räknas som en garanti på intelligens.
Du sitter själv och påstår att du har läst matematik och statistik på högskolan, vad innehöll de kurserna du läste, A,B och C? eller du kanske är en stor pojke som rent av läste Diskret matematik?
Du är verkligen den enda som gjort det, vet du det?
Själv så läste jag till Systemutvecklare inom IT, och vi läser MYCKET matte, jag kan utan att ta till särskilt hårt säga att du räknar som en kratta, och du tolkar statistiken helt fel.
Kom tillbaka när SD har haft en konsistent nedgång under en längre tid - om du visste nåt om statistik så bör du även veta att ju mindre data du har, desto större blir variablerna, och du kan ändå inte påstå att det du postar är en konsistent nedgång över en längre tid..