2014-01-25, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Men GM kan ha blivit insläppt. Vet du också hur lång tid det tar för blod att torka? Det visste inte blodexperten i TR. Massor av blodexperter i Flashback, tydligen.
Men av vem Quarell?
Av mannen i huset. Klart jag vet hur lång tid blod tar på sig att torka. Jag har väl själv lämnat blod efter mig på golvet och fått det tillbaka på foten flera dagar efter. Det har säkert du också.
Citera
2014-01-25, 20:58
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borkvodka
Men av vem Quarell?
Av mannen i huset. Klart jag vet hur lång tid blod tar på sig att torka. Jag har väl själv lämnat blod efter mig på golvet och fått det tillbaka på foten flera dagar efter. Det har säkert du också.
Av Marina, förstås. Jo, men jag har aldrig trampat på en resårbotten med ett inkontinensskydd liggande på blodet.

Blodexperten kunde inte svara på hur lång tid det tar för blod att torka. Han gav inget svar alls i TR.
Citera
2014-01-25, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Ja se där. JÄV ?
Kan det bli en omgång till, huga!

Kommentarer från Hamilkar ?
Dagens juridik/dagens skämt. Nördarnas paradis sida .
Skitinlägg som presenteras där av töntar med för mycket fritid.
Vad ska Hamilkar svara på igentligen ?
Lagt kort ligger och Hansson kan sluta bete sig som en nyutexaminerad barnmorska i rättssalen.
Citera
2014-01-25, 21:06
Bannlyst
Citat:
Dagens juridik/dagens skämt. Nördarnas paradis sida .
Skitinlägg som presenteras där av töntar med för mycket fritid.
Vad ska Hamilkar svara på igentligen ?
Lagt kort ligger och Hansson kan sluta bete sig som en nyutexaminerad barnmorska i rättssalen.

Jag hade nog helt ärligt fördragit Hamilkars svar, men är det här det närmaste kommentar man kan få så får det bli så. Har inte domar rivits upp pga. JÄV förut ?
Citera
2014-01-25, 21:08
Bannlyst
Citat:
Av Marina, förstås. Jo, men jag har aldrig trampat på en resårbotten med ett inkontinensskydd liggande på blodet.

Blodexperten kunde inte svara på hur lång tid det tar för blod att torka. Han gav inget svar alls i TR.
Skulle Marina släppt in sin egen baneman efter att hennes 2 liter blod torkat klart, menar du?
Eller hur resonerar du?
Citera
2014-01-25, 21:09
Medlem
Titianas avatar
Citat:
Det är inte fel att besvara en argument med ett motargument av samma kaliber. Det är en fri diskussion inom vissa regler som jag håller mig inom, till skillnad mot många andra, se Fnurra-pa-tradens signatur.

Du har ingen aning om vad advokat Hansson har i ärmen, så du ska inte uttrycka dig så säkert om framtiden. Det kan mycket väl bli en uppföljning. Läs här: http://www.dagensjuridik.se/2014/01/hovratten-marinas-ex-sambo-skyldig-till-mordet#comment-31779

Jag vet inte alls vad som ligger bakom problemet som nämns, men det kan komma att påverka målet. Och det finns annat också. Jag är övertygad om att advokat Hansson vet vad han gör.

Så någon skriver i ett inlägg att en jävssituation uppkommit pga av rätten skickat honom för utlåtande. Vad skulle denna jävssituation bestå av om jag får fråga?
Citera
2014-01-25, 21:10
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Skulle Marina släppt in sin egen baneman efter att hennes 2 liter blod torkat klart, menar du?
Eller hur resonerar du?
Nej, innan förstås.
Citera
2014-01-25, 21:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Jag hade nog helt ärligt fördragit Hamilkars svar, men är det här det närmaste kommentar man kan få så får det bli så. Har inte domar rivits upp pga. JÄV förut ?
Det har det säkert. Men inte för att någon skrivit ett inlägg i fyllan på en sida för prenumeranter av Fantomen och Bamse.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av starwatch
Du och Q kommer aldrig att ge er. Fattar ni inte att FS blivit dömd för mord?? Det ni ska ställa in er på är att hädanefter får ni hälsa på FS bakom låsta dörrar/galler. Där kan ni tre fortsätta med era konspirationsteorier om alternativa gm.

Undrar vad för slags JÄV det kan vara - det är ju ganska vanligt ?
http://www.domstol.se/Om-Sveriges-Domstolar/Pressrum/Nyheter-och-pressmeddelanden/Hovratten-undanrojer-tingsrattens-dom-i-Sodertaljemalet-mal-B-7342-12-/
http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/oisincantwell/article18219785.ab
http://www.dagensjuridik.se/2013/07/advokat-overklagar-misshandelsdom-till-hovratten-kraver-ny-rattegang-pa-grund-av-javig-domar
http://www.dn.se/kultur-noje/nyheter/piratdomaren-var-inte-javig/
Citera
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titiana
Så någon skriver i ett inlägg att en jävssituation uppkommit pga av rätten skickat honom för utlåtande. Vad skulle denna jävssituation bestå av om jag får fråga?
Det är det jag inte vet, skrev jag ju. Men det verkar initierat. Men naturligtvis kan det vara en bluff, det finns mycket skitsnack i kommentarerna. Jag står inte bakom de kommentarer som är försedda med mitt nick.
Citera
2014-01-25, 21:12
Bannlyst
Citat:
Nej, innan förstås.
Innan vadå?
Citera
2014-01-25, 21:14
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Innan vadå?
Innan hon dog, förstås. Hon kan ha bjudit hem en herre på kvällen 28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in