Citat:
Ursprungligen postat av
Magganj62
nu kan jag bara säga att jag är den Margareta som ringde in o gjorde det för att vi fick reda på att det var vår granne det handlade om. men nu är saken den att vi har inte grannarna så nära inpå så vi ser dom varje dag. Sen tycker jag med dessa folk här skriver så mycke skit om oss. Vi har levt vårat liv o skulle förmodligen inte göra detta normalt fall men vi har själva barn o barnbarn. Sen alla skitinslag huruvida Marina levde eller hur vi lever tycker jag är bara patetiskt. Förstår bara inte hur man skriva såna dumheter. Jag är helt övertygad om att han är skyldig o han ska ha livstid. O sen tycker jag faktiskt att ni kan ha lite respekt till familjen som vill ha ett avslut. Tackar för mig...............
Margareta, det är inget att bry sej om, även om jag förstår att det känns.
Det är ett fåtal postare här i tråden, dom går att räkna på fem fingrar och det är något som inte står rätt till hos dom. Det är ingen som tror på allt skit dom skrivit, det är så mycket fantasier, utsvävningar och hittepå. Alla vet att dom inte levererar trovärdig information. Själv scrollar jag förbi det mesta dessa har skrivit