IF Hulk måste vara den största missräkningen för mig genom tiderna.
2 mål på 26 matcher och 30k minus när jag skeppa iväg honom från klubben..
IF Hulk är hur tung som helst! Tror att min spottat in typ 10mål och nåt liknande med assister på kanske 50 matcher och det borde väl ses som en stor Men spelmässigt bidrar han fett. Hans styrka håller ju bort vilka backar som helst när han lägger ryggen till, och viker jag in i banan med honom drar han direkt på sig markering då ingen vågar låta han skjuta och istället lämnar positionerna och öppnar upp för andra.
någon som har ett roligt lag med aguero och ibra? budget cirka 2 miljoner och 4 backslinje! alla förslag uppskattas!
Citat:
Ursprungligen postat av Niibaa
Tyvärr, testade alla möjliga kombinationer med alla spelare där formationern innehöll två anfallare och det slutade med att antingen Ibra eller Aguero fick 6 chem. Det får nog bli en 4-4-2 eller 4-2-2-2 för din del
För i helvete så trög man är ibland! Kom ju på en lösning nu med tanke på Guidetti som vi pratade lite om efter (att han var en svag länk). Sätt Guidetti som CAM men sen när matchen börjar så byter du ju inte en valfri CAM. Voilá! Ibland är man trög du
någon vänlig själ som skulle kunna plocka ihop ett schysst lag till mig för en ca 270k. 4 backslinje är ett måste då jag är sjukt känslig mot kontringar och helst inga aggressiva workrates