2014-01-20, 01:30
Medlem
Nä nu är jag less på guld lirare. Någon som vill hjälpa mig göra ett fett silver lag?

Endast formationer med 4a backar.

Spelare som ska vara med: Jese rodriguez, Uche och Ezekiel

budget:150k, ps3
Citera
2014-01-20, 01:33
Medlem
Baxter.Stockmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuthora
Hej, skulle vilja ha tips på hur jag ska köra mitt anfall...

Jag kör 41212

Suarez? Aguero?
Rooney
Schurrle Nani
Fellanini
Cole Luiz Kompany Richards
Lloris

Vem ska vara varutav Suarez och aguero? eller ska jag ta in någon annan anfallare???

TIPS SNÄLLA på hela laget också gärna...
edit, har 500.000 coins kvar

Lirar Augero och Jovetic tillsammans i detta underbara lag.
http://www.futhead.com/14/squads/5410718/
Citera
2014-01-20, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elfenomeno9
Nä nu är jag less på guld lirare. Någon som vill hjälpa mig göra ett fett silver lag?

Endast formationer med 4a backar.

Spelare som ska vara med: Jese rodriguez, Uche och Ezekiel

budget:150k, ps3
http://www.futhead.com/14/squads/5485109/ godnatt FB
Citera
2014-01-20, 01:52
Medlem
gxflybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro66
Aguero är en självklarhet jag skall ha där framme.
Får testa mig fram om det blir Rooney, Jovetic eller Etoo. Någon som har erfarenhet av Aguero och Etoo tillsammans?

Hade Aguero och Suarez funkade mjaa.. fixade Eto'o. Herregud säger jag bara bästa paret i spelet. de gör mål på allt.
Citera
2014-01-20, 01:54
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby
Hade Aguero och Suarez funkade mjaa.. fixade Eto'o. Herregud säger jag bara bästa paret i spelet. de gör mål på allt.
Etoo är grym! Flytta ner Suarez till COM. Du kommer ej bli besviken
Citera
2014-01-20, 01:56
Medlem
gxflybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Etoo är grym! Flytta ner Suarez till COM. Du kommer ej bli besviken

Har du någon aning vad IF Etoo kommer gå för?
Citera
2014-01-20, 02:01
Medlem
Jerkstores avatar
Tror på ett riktigt grymt TOTW. Cazorla, Etoo och Vidal känns ganska klara. Tror ni Cazorlas kort kommer bli över 300k? Han har allt man ska ha som COM.

PS. SIF Suarez och Agüero är så jävla bra tillsammans. Vinner till och med matcher när jag spelar på min urusla kopiakontroll eftersom jag tog sönder min vanliga kontroll igår...
Citera
2014-01-20, 02:03
Medlem
veteranrutas avatar
Hej,

Någon som vill hjälpa mig med att förbättra min squad? Kör just nu Serie A + 2st från Monaco

3-5-2

På topp: Balotelli, Falcao

Mitten: El shaarawy(LM), De rossi(CDM), Totti IF (CAM), Vidal(CDM), Rodriguez IF(RM)

Försvaret: Chiellini, Benatia IF, Barzagli

Buffon i målet.

Har ca 200k att leka med, vill främst förbättra min vänsterkant för El shaarawy är ganska låg, bara 81:a. Någon som vet någon skön vänsterytter som skulle passa in? Kan tänka mig att byta ut fler spelare så man har max i chemistry, men finns så dåliga yttrar i serie A
Citera
2014-01-20, 02:03
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Är det någon som kan förklara hur fan man gör för att skapa ett nytt lag på FUT? Jag känner att mitt lag är jinxat och jag får bara möta andra spelare som skapade sitt första FUT 2011. Jag testade att skapa ett nytt EA-login, men det står att jag måste köpa Fifa först.

Det jag vill göra är alltså att börja om på ny kula men först föra över mina spelare till det nya laget. Hur går man tillväga?

Tack på förhand.
Citera
2014-01-20, 02:05
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzeta
Finns det någon svensk fifa-youtubare här? Eller någon som kan tipsa om en?

Har hittat en relativt ny snubbe, verkar inte vara många som kollat in honom:

http://www.youtube.com/watch?v=6Y5V9JAeAlo

Finns det någon liknande kanal som den jag länkat ovan? Tacksam för svar!

Antar att det är du?

Tyvärr var det riktigt tråkigt att kolla på, kan dock hålla med om en sak snubben säger: "Det finns ingenting som gör mig så arg som det här spelet".
Citera
2014-01-20, 02:15
Medlem
godvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veteranruta
Hej,

Någon som vill hjälpa mig med att förbättra min squad? Kör just nu Serie A + 2st från Monaco

3-5-2

På topp: Balotelli, Falcao

Mitten: El shaarawy(LM), De rossi(CDM), Totti IF (CAM), Vidal(CDM), Rodriguez IF(RM)

Försvaret: Chiellini, Benatia IF, Barzagli

Buffon i målet.

Har ca 200k att leka med, vill främst förbättra min vänsterkant för El shaarawy är ganska låg, bara 81:a. Någon som vet någon skön vänsterytter som skulle passa in? Kan tänka mig att byta ut fler spelare så man har max i chemistry, men finns så dåliga yttrar i serie A

Jag hade exakt samma lag som du, minus De Rossi, Barzagli och El Shaarawy. Cuadrado IF är grym att ha på vänsterkanten, även om han saknar en del i defensiven. Sedan kan jag även rekommendera att du köper Pogba IF om du har råd, heeelt underbar är han!
Citera
2014-01-20, 02:19
Medlem
DonaldDarkos avatar
Lirar med detta laget http://www.futhead.com/14/squads/5485707/

Vilka förbättringar ska man satsa på att göra? Funderar på IF costa, IF hulk och dani alves...
Någon som lirat med IF hulk ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in